Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

forfulgt


Sinwo

Anbefalte innlegg

Det er MEGET viktig at trådstarter spiller dette spillet!

 

http://www.slendergame.com/

polaroid_1.jpg

 

 

Oppe til høyre

polaroid_2.jpg

 

Litt til venstre for fokus.

 

Slender Man (a.k.a Slenderman) is a mythical creature often depicted as a tall, thin figure wearing a black suit and a blank face. According to the legend, he can stretch or shorten his arms at will and has tentacle-like appendages protruding from his back. Depending on the interpretations of the myth, the creature can cause memory loss, insomnia, paranoia, coughing fits (nicknamed "slendersickness"), photograph/video distortions and can teleport at will. The urban legend has inspired fan arts, fictional creepypastas and a mockumentary series in the style of the 1999 indie horror film Blair Witch Project.

On June 11th, 2009, Victor Surge continued to improve upon the myth by adding another picture and a fake doctor's account. The following day, SA user LeechCode5 posted a photograph of a burning building with a Slender Man back story. On June 14th, SA goon TrenchMaul reused the Slender Man character for his own story. The original thread, which still remains active today, extends for 46 pages as of June 2011.

 

 

 

...

 

Hvis ikke han allerede har gjort det da ;)

 

Bare jeg som ser det hvite ansiktet/masken til venstre i det første bildet? Samme høyde og avstand inn i bildet som hodet til slenderman.

Ser forøvrig flere "spøkelser" rundt i bildet ellers og...

Endret av TheSleepwalker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg virkelig ser etter klarer jeg å skimte en noe tegneserieaktig hodeskalle. Resten av kroppen er fraværende derimot.

 

Men jeg liker hvordan du plutselig bestemte deg for at bildet ikke trengs å snus 180 grader allikevel.

jeg tok feil, jeg trodde man trengte å snu det fordi jeg hadde telefonen opp ned da jeg tok bildet...

 

Kan du ta et bilde nå da? Når du ikke ser noe der ute...

gjør det imorra, får ikke lasta opp på bildr.no fordi jeg må gjøre det om til en .jpg fil først og da trenger jeg pcen (som.ikke er tillgjengelig nå)

Lenke til kommentar

TROLL, eller ekstremt paranoid.

 

Argumenter for troll er at du bare hører på noen av innlegga her.

 

kan vi be om fler bilder?

av typen og av samme utsikten på dagtid?

 

Btw. du kan bare laste opp her på forumet, trykk bruk full editor.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Hvis jeg virkelig ser etter klarer jeg å skimte en noe tegneserieaktig hodeskalle. Resten av kroppen er fraværende derimot.

 

Men jeg liker hvordan du plutselig bestemte deg for at bildet ikke trengs å snus 180 grader allikevel.

jeg tok feil, jeg trodde man trengte å snu det fordi jeg hadde telefonen opp ned da jeg tok bildet...

 

Første gang du poster bildet sier du at du tok det fra senga:

 

http://bildr.no/view/1225867 Det er litt utydelig, jeg zoomet fra senga mi. Jeg skal være åps og sjekke om jeg får tatt den jævlen på kamera

 

Jeg regner med at du er oppegående nok til å huske hvor vinduet er i forhold til senga, og om du sto i senga for å ta bildet eller ikke. For snur man det 180 grader er vinkelen såpass at du må ha stått i senga for å ta det. Siden det bare er tre dager siden du tok bildet regner jeg med du husker dette.

 

Dette er såklart helt uten å tenke på at gardinene henger riktig vei på bildet som er opplastet, som man ser av blant annet skyggen av stanga på veggen.

 

Jeg tror din post om å snu bildet 180 grader bare var for å forvirre ytterligere. Dette er intet annet enn et forsøk på trolling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-27317-0-10386700-1342085344_thumb.png

Teksten min er i blått...

 

Ser ingen mann, bare en busk/tre og refleksjon av gardinen din, du har dobbelt glass i vinduet, den tydeligste refleksjonen er det innerste, "skjorta" til mannen er det ytterste.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Hvis jeg virkelig ser etter klarer jeg å skimte en noe tegneserieaktig hodeskalle. Resten av kroppen er fraværende derimot.

 

Men jeg liker hvordan du plutselig bestemte deg for at bildet ikke trengs å snus 180 grader allikevel.

jeg tok feil, jeg trodde man trengte å snu det fordi jeg hadde telefonen opp ned da jeg tok bildet...

 

Første gang du poster bildet sier du at du tok det fra senga:

 

http://bildr.no/view/1225867 Det er litt utydelig, jeg zoomet fra senga mi. Jeg skal være åps og sjekke om jeg får tatt den jævlen på kamera

 

Jeg regner med at du er oppegående nok til å huske hvor vinduet er i forhold til senga, og om du sto i senga for å ta bildet eller ikke. For snur man det 180 grader er vinkelen såpass at du må ha stått i senga for å ta det. Siden det bare er tre dager siden du tok bildet regner jeg med du husker dette.

 

Dette er såklart helt uten å tenke på at gardinene henger riktig vei på bildet som er opplastet, som man ser av blant annet skyggen av stanga på veggen.

 

Jeg tror din post om å snu bildet 180 grader bare var for å forvirre ytterligere. Dette er intet annet enn et forsøk på trolling.

nei xD På mitt bilde galleri på mobben er bilde opp ned.Men bildr.no roterte det på en eller annen måte; noe som er positivt

 

TS/Sinwo: Jeg mener ikke å fornærme deg på noen måte, men jeg syns du burde oppsøke psykolog e.l. for dette. Jeg kan relatere til din situasjon og skjønner at du føler deg redd og forfulgt og tror at du ser noen, men så har jeg angst/er jeg paranoid også. (Jeg opplever sjeldent at jeg "ser" skikkelse eller mennesker, men jeg føler meg forfulgt og syns jeg hører noe eller noen gå rundt i huset når jeg er alene.) Jeg sier ikke at fordi jeg har fått en slik diagnose må du ha det også, men det er bare en tanke. Hjernen ser (og hører) det den vil se (og høre), spesielt når du alt er redd eller overbevist om at det er noe der.

 

Med mindre du faktisk bare troller da, så klart, som andre nevner, det kan jo godt hende, men jeg skal ikke påstå hverken det ene eller det andre.

paranoia er ikke en diagnose, btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...