Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Evig kvalm


Anaio

Anbefalte innlegg

Why? Har vart i en måneds tid nå. Utrolig kvalm (oppkast på de verste dagene), svimmel, hodepine, trøtt, dere ser greia. Var hos legen, fikk tatt blodprøver, hørte aldri noe mer, nå er han på ferie og jeg like dårlig. Hadde litt lavt blodtrykk, 94/43.

 

Uansett. Krysser fingrene for at noen her har litt peiling. Forhøyede verdier var urinsyre, urinstoff, magnesium, laktat-dehydrogenase og en haug allergier (men det visste jeg fra før). Lave var t3, vit-D og østradiol. Resten regner jeg med er normale i og med at de er innenfor referanserammene.

 

Noen som har noen umiddelbar peiling? Skal jeg mase meg til å få time med vaktlegen hos fastlegen eller bare se det ann et par uker til? Begynner å bli leeei.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var mye usaklig fra deg idag Sinwo

 

OT: det må da være flere/andre leger du kan kontakte.. det har du faktisk krav på å få vite selv om fastlegen din har ferie. ring imorgen!

du hsr tydeligvis noe imot meg?

 

1. Det er relevant

2. Det er topic

3. Siden når ble humor ulovlig i Norge?

 

Lese gjennom "tenk deg om før du poster", maybe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merker du at du blir ekstra kvalm etter å spist visse matvarer eller drukket spesefikk drikke?

 

Nei. Jeg har melkeprotein og eggeallergi i tillegg til hveteintoleranse (ikke gluten...) og vet alt hva jeg får i meg, og det er dessverre ikke introdusert noen nye varer eller nye rutiner sammenlignet med før. Drikker bare vann.

 

det var mye usaklig fra deg idag Sinwo

 

OT: det må da være flere/andre leger du kan kontakte.. det har du faktisk krav på å få vite selv om fastlegen din har ferie. ring imorgen!

du hsr tydeligvis noe imot meg?

 

1. Det er relevant

2. Det er topic

3. Siden når ble humor ulovlig i Norge?

 

Lese gjennom "tenk deg om før du poster", maybe?

 

Det er faktisk ikke så kult at du skal dra humoren din når jeg spør et seriøst spørsmål fordi jeg er dårlig, "kan du være gravid?" is more than enough for at du skal få svar på det du lurer på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...