Gå til innhold

Fototreff for Akam: Østfold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg var en av de som var med på tocksfors for en "liten" stund siden, noen flere som ønsker seg en tur tilbake? Eller skal vi prøve på ett annet sted? Selv så føler jeg at det er mye jeg ikke fikk tatt bilde av der :)

Skrevet

Det er vel på tide med en tur til Töcksfors igjen snart. Spørsmålet er om vi skal dra dit før vårløsningen eller etter det har tørket opp?

Skrevet (endret)

Ja det var det da, kan jo ta si tid før det tørker der, evt. no annet sted vi kan ta en tur mens vi venter på at det tørker? :)

føler for ett treff snart:)

Endret av Bjørnli
Skrevet

Er klar for treff igjen. Töcksfors har jeg aldri vært så det frister. Ellers er jo Strømstad ikke langt unna feks ? Uddevalla ? Litt lenger men ... :)

Skrevet

Er klar for treff igjen. Töcksfors har jeg aldri vært så det frister. Ellers er jo Strømstad ikke langt unna feks ? Uddevalla ? Litt lenger men ... :)

Uddevalla? Der har jeg ikke vært siden en gang på 80-tallet. Hva er det av interesse der egentlig? Burde være en god del?

Skrevet

Bare vært der en gang for mange år siden. Husker det som en by med masse å ta bilde av. Marked / veteran marked etc med mange gamle ting å få kjøpt. Egner meg nok dårlig som guide der hvertfall :)

Skrevet (endret)

Jeg har gjerne lyst til å bli med på et treff. Dama skal på skole den helgen, så da passer det jo.

Stiller i så fall med bil, om noen trenger å sitte på :)

Om det er greit med et nytt fjes.

Endret av Rowdy Yates

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...