Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Google lang tid på å få pakken utenfor sine porter? Skal mest trolig bestille i dag, og om det bare er den shipping-tiden som er gjeldende? Eller om de tar seg et par dagers tid på å finne ut at den skal sendes..

Skrevet

Kunne tenkt meg en nexus 7 for å bruke den som bil navigasjon. Har en bekjent som skal til USA om en uke, og han kunne kjøpe en for meg. Hvilke landsdekkende butikker bør han se i for å lettest finne en?

Jeg kjøpte min på Staples, dem finner du over alt.

Skrevet

Bestilte meg et silikon og et hard-plast case på DX nå. Venter i spenning på carmount osv, for jeg er ikke villig til å betale 500 spenn for noe sånt.

Skrevet

Ok, for jeg videresendte kvitteringen jeg fikk fra Google, og på den auto-reply mailen, så var det ikke slik jeg sendte den. Er det pga. svareren, eller at den rett og slett ikke ble sendt som en html-mail(?)? For på den auto-reply'en så sto selve kodingen av mailen, om du skjønner.

Skrevet (endret)

Nå har jeg knotet rundt i Paint for å forklare dette x)

Det som er greia, er at mailen så ut som den øverste da jeg sendte den, og kom på auto-reply'en nederst. Normalt, spør jeg? Det er sikkert et dumt spørsmål, men fant ut at jeg skulle spørre andre som har kjøpt!

http://bildr.no/image/1250766.jpeg

Endret av MarQsDH
Skrevet

Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/

Det er normalt, fikk samme rare mail tilbake. Bare følg med på JetCarrier og se om statusen på pakken er merket med "OK" under dokumenter (tar litt tid).

Skrevet

Nexus 7 til Sverige først i oktober i følge Asus Sverige!

Antar dette gjelder Norge også.

Glad jeg bestilte rett fra Google nå :-)

Skrevet

Noen som har erfaring med å bestille fra Google her? Ser noen skriver at de senere fikk kansellert bestillingen. Var dette før eller etter dere fikk mail om bekreftelse på bestillingen? Jeg har fått bekreftelse på at bestilingen og sendt den til JetCarrier. Håper bare den ikke blir kansellert før de får sendt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...