Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/

 

Det er normalt, fikk samme rare mail tilbake. Bare følg med på JetCarrier og se om statusen på pakken er merket med "OK" under dokumenter (tar litt tid).

Har da sjekket i dag igjen, og dokumentet er registrert som "OK" :D

 

Noen som har erfaring med å bestille fra Google her? Ser noen skriver at de senere fikk kansellert bestillingen. Var dette før eller etter dere fikk mail om bekreftelse på bestillingen? Jeg har fått bekreftelse på at bestilingen og sendt den til JetCarrier. Håper bare den ikke blir kansellert før de får sendt den.

Har selv bestilt med Google nå, og ser ut til at alt har gått sin gang!

Slik bestilte jeg:

1. Kobla meg opp til Superfreevpn.com sin VPN for aksess til det amerikanske nettet.

2. Gikk inn i walleten (wallet.google.com), og la inn et nytt kort (må være nytt, evnt. slett samme kort) med adressen til JetCarrier. Da blir kortet registrert som amerikansk.

3. La inn bestillingen, og skrev inn adressen "min" som amerikansk, JetCarrier, og bekreftet sendingen.

4. Sjekk at bestillingen er mottat, ved og sjekke om du har mottatt kvittering fra Google Play på mailen du bestilte med.

5. Book sendingen hos JetCarrier, det klarer du selv ;)

6. Videresend mailen til JetCarrier med spesielt emne til "[email protected]", og sjekk senere den dagen eller dagen etter, så skal den være "OK".

7. Google skriver på bestillingen på Wallet, at bestillingen er mottatt. Pakken sendes da forhåpentligvis senere den dagen. Merk deg at de er 9 timer bak oss (-7). Ordren min er blitt bekreftet og klokken er ikke seks på morningen ennå.

 

Slik håper jeg at pakken kommer trygt til NJ. Spør om du ikke skjønt noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk først bekreftet bestillingen fra Google før den 3-4 timer senere ble kansellert. Mulig jeg gjorde noe feil, men selv om du får bekreftelse kan den fortsatt bli kansellert om de ser nøyere på bestillingen.

Shit, håper ikke det skjer til meg. Gjorde du det samme som meg da?

 

Samme her. Itillegg må jeg forhåndsbetale før de sender varen.

Forhåndsbetaling her også. Betalte kjapt, men skjer vel ingenting før i morgen.

 

Bestilte du hos Google? Isåfall blir ikke du belastet før ordren er sendt.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/

 

Det er normalt, fikk samme rare mail tilbake. Bare følg med på JetCarrier og se om statusen på pakken er merket med "OK" under dokumenter (tar litt tid).

Har da sjekket i dag igjen, og dokumentet er registrert som "OK" :D

 

Noen som har erfaring med å bestille fra Google her? Ser noen skriver at de senere fikk kansellert bestillingen. Var dette før eller etter dere fikk mail om bekreftelse på bestillingen? Jeg har fått bekreftelse på at bestilingen og sendt den til JetCarrier. Håper bare den ikke blir kansellert før de får sendt den.

Har selv bestilt med Google nå, og ser ut til at alt har gått sin gang!

Slik bestilte jeg:

1. Kobla meg opp til Superfreevpn.com sin VPN for aksess til det amerikanske nettet.

2. Gikk inn i walleten (wallet.google.com), og la inn et nytt kort (må være nytt, evnt. slett samme kort) med adressen til JetCarrier. Da blir kortet registrert som amerikansk.

3. La inn bestillingen, og skrev inn adressen "min" som amerikansk, JetCarrier, og bekreftet sendingen.

4. Sjekk at bestillingen er mottat, ved og sjekke om du har mottatt kvittering fra Google Play på mailen du bestilte med.

5. Book sendingen hos JetCarrier, det klarer du selv ;)

6. Videresend mailen til JetCarrier med spesielt emne til "[email protected]", og sjekk senere den dagen eller dagen etter, så skal den være "OK".

7. Google skriver på bestillingen på Wallet, at bestillingen er mottatt. Pakken sendes da forhåpentligvis senere den dagen. Merk deg at de er 9 timer bak oss (-7). Ordren min er blitt bekreftet og klokken er ikke seks på morningen ennå.

 

Slik håper jeg at pakken kommer trygt til NJ. Spør om du ikke skjønt noe!

 

Har allerede bestilt via Google, bestilte igår kl 14 (Søndag) så da blir den vell sendt fra Google idag Amerikansk tid, eller i kveld Norsk tid :) Hvis den blir sendt idag så bør den nå rekke flyet på Lørdag?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/

 

Det er normalt, fikk samme rare mail tilbake. Bare følg med på JetCarrier og se om statusen på pakken er merket med "OK" under dokumenter (tar litt tid).

Har da sjekket i dag igjen, og dokumentet er registrert som "OK" :D

 

Noen som har erfaring med å bestille fra Google her? Ser noen skriver at de senere fikk kansellert bestillingen. Var dette før eller etter dere fikk mail om bekreftelse på bestillingen? Jeg har fått bekreftelse på at bestilingen og sendt den til JetCarrier. Håper bare den ikke blir kansellert før de får sendt den.

Har selv bestilt med Google nå, og ser ut til at alt har gått sin gang!

Slik bestilte jeg:

1. Kobla meg opp til Superfreevpn.com sin VPN for aksess til det amerikanske nettet.

2. Gikk inn i walleten (wallet.google.com), og la inn et nytt kort (må være nytt, evnt. slett samme kort) med adressen til JetCarrier. Da blir kortet registrert som amerikansk.

3. La inn bestillingen, og skrev inn adressen "min" som amerikansk, JetCarrier, og bekreftet sendingen.

4. Sjekk at bestillingen er mottat, ved og sjekke om du har mottatt kvittering fra Google Play på mailen du bestilte med.

5. Book sendingen hos JetCarrier, det klarer du selv ;)

6. Videresend mailen til JetCarrier med spesielt emne til "[email protected]", og sjekk senere den dagen eller dagen etter, så skal den være "OK".

7. Google skriver på bestillingen på Wallet, at bestillingen er mottatt. Pakken sendes da forhåpentligvis senere den dagen. Merk deg at de er 9 timer bak oss (-7). Ordren min er blitt bekreftet og klokken er ikke seks på morningen ennå.

 

Slik håper jeg at pakken kommer trygt til NJ. Spør om du ikke skjønt noe!

 

Har allerede bestilt via Google, bestilte igår kl 14 (Søndag) så da blir den vell sendt fra Google idag Amerikansk tid, eller i kveld Norsk tid :) Hvis den blir sendt idag så bør den nå rekke flyet på Lørdag?

Jeg bestilte i går kl 20, rundt der en plass. Vi får ihvertfall håpe at den blir sendt i dag! Tipper at vi tidligst kan vente oss at den blir sendt 1600 norsk tid, da er klokka 0700 lokal tid, så det blir spennende å se! Om den rekker flyet på lørdag kan man gni seg i hendene og håpe på, siden det tar 50 timer +/- (i bil) å sende pakken tvers over USA, så får vi håpe at de ikke bruker like lang tid som posten! Dessuten sto det 3-5 arbeidsdager. Men det avhenger jo litt om UPS(?) kjører/flyr om natten, men vi får bare håpe på at den er der til lørdag! Hvor i Norge skal du ha din? Vi kan jo se hvem som får sin først! Skal ha min til Trøndelag, gruer allerede for at posten kan finne på å bruke 4-5 dager jeg...

Endret av MarQsDH
Lenke til kommentar

Samme her. Itillegg må jeg forhåndsbetale før de sender varen.

Forhåndsbetaling her også. Betalte kjapt, men skjer vel ingenting før i morgen.

 

Betalte rundt 8.30. RIngte dem kl 9 for å spørre. Skjer ikke noe før tidligst i morgen. Irriterende. Hadde gledet meg til å få denne i morgen.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/

 

Det er normalt, fikk samme rare mail tilbake. Bare følg med på JetCarrier og se om statusen på pakken er merket med "OK" under dokumenter (tar litt tid).

Har da sjekket i dag igjen, og dokumentet er registrert som "OK" :D

 

Noen som har erfaring med å bestille fra Google her? Ser noen skriver at de senere fikk kansellert bestillingen. Var dette før eller etter dere fikk mail om bekreftelse på bestillingen? Jeg har fått bekreftelse på at bestilingen og sendt den til JetCarrier. Håper bare den ikke blir kansellert før de får sendt den.

Har selv bestilt med Google nå, og ser ut til at alt har gått sin gang!

Slik bestilte jeg:

1. Kobla meg opp til Superfreevpn.com sin VPN for aksess til det amerikanske nettet.

2. Gikk inn i walleten (wallet.google.com), og la inn et nytt kort (må være nytt, evnt. slett samme kort) med adressen til JetCarrier. Da blir kortet registrert som amerikansk.

3. La inn bestillingen, og skrev inn adressen "min" som amerikansk, JetCarrier, og bekreftet sendingen.

4. Sjekk at bestillingen er mottat, ved og sjekke om du har mottatt kvittering fra Google Play på mailen du bestilte med.

5. Book sendingen hos JetCarrier, det klarer du selv ;)

6. Videresend mailen til JetCarrier med spesielt emne til "[email protected]", og sjekk senere den dagen eller dagen etter, så skal den være "OK".

7. Google skriver på bestillingen på Wallet, at bestillingen er mottatt. Pakken sendes da forhåpentligvis senere den dagen. Merk deg at de er 9 timer bak oss (-7). Ordren min er blitt bekreftet og klokken er ikke seks på morningen ennå.

 

Slik håper jeg at pakken kommer trygt til NJ. Spør om du ikke skjønt noe!

 

Har allerede bestilt via Google, bestilte igår kl 14 (Søndag) så da blir den vell sendt fra Google idag Amerikansk tid, eller i kveld Norsk tid :) Hvis den blir sendt idag så bør den nå rekke flyet på Lørdag?

Jeg bestilte i går kl 20, rundt der en plass. Vi får ihvertfall håpe at den blir sendt i dag! Tipper at vi tidligst kan vente oss at den blir sendt 1600 norsk tid, da er klokka 0700 lokal tid, så det blir spennende å se! Om den rekker flyet på lørdag kan man gni seg i hendene og håpe på, siden det tar 50 timer +/- (i bil) å sende pakken tvers over USA, så får vi håpe at de ikke bruker like lang tid som posten! Dessuten sto det 3-5 arbeidsdager. Men det avhenger jo litt om UPS(?) kjører/flyr om natten, men vi får bare håpe på at den er der til lørdag! Hvor i Norge skal du ha din? Vi kan jo se hvem som får sin først! Skal ha min til Trøndelag, gruer allerede for at posten kan finne på å bruke 4-5 dager jeg...

 

Jeg skal ha min til Haugesund på Vestlandet. Tar rundt 3 dager å få en pakke fra Oslo og hit (Dag 1 Oslo, Dag 2 Stavanger, Dag 3 Haugesund). Ser nå at Google har oppdatert ordren med følgende melding "Beregnet tid til sending: 14. august 2012" Så om det betyr 14. August i Norge (i natt) eller 14. August i USA (utpå ettermiddagen imorgen for vår del) er jeg usikker på. Ser uansett ut til at den rekker deadline for pakker som skal på flyet som er kl 14:00 på Fredag :)

Lenke til kommentar

Da har du kommet lengre enn meg, håper bare at min får samme status i løpet av kvelden/natten!

Ser ut til at min har fått samme status, men skulle det ikke stå på Wallet siden ved oppdateringer da? Så på Store't at den hadde forventet sending 14.

Min har fremdeles samme status, og er heller ikke oppdatert på Wallet. Håper den blir sendt i natt. Hvis ikke så er det vell ikke krise om den blir sendt på Tirsdag. Ser ut som det bare tar en dag fra Google til JetCarrier hvis vi ser på loggene som er postet av andre brukere tidligere i tråden

Lenke til kommentar

 

Det der lover ganske så bra :-)

Pakken må være hos jetcarrier før 10:00 am på fredag for at den skal rekke flyet.

Og jeg hadde samme status som deg forrige torsdag.

 

Ruta mi under.. Ble levert hos Jetcarrier 09:38 ;-)

 

Edison, NJ, United States 07/27/2012 9:38 A.M. Delivered

07/27/2012 5:39 A.M. Out For Delivery

07/27/2012 5:08 A.M. Arrival Scan

Secaucus, NJ, United States 07/27/2012 4:22 A.M. Departure Scan

07/27/2012 1:25 A.M. Arrival Scan

Newark, NJ, United States 07/27/2012 12:19 A.M. Departure Scan

Newark, NJ, United States 07/26/2012 11:13 P.M. Arrival Scan

Louisville, KY, United States 07/26/2012 9:25 P.M. Departure Scan

07/26/2012 2:36 P.M. Origin Scan

United States 07/25/2012 3:55 P.M. Order Processed: Ready for UPS

 

Den ble sendt fra Google om jeg ikke tar feil :)

Lenke til kommentar

Njaaa... skeptisk til den jeg da, med mindre de flyr er ikke det mulig, rett og slett :p 50 timer +/- annser jeg for å være vanskelig å kjøre i løpet av et døgn x) Haha

Alle utsendingene fra Google blir sendt fra UPS sitt lager i Kentucky, de blir også flydd til Newark.

Pakken min brukte litt over et døgn fra Kentucky til Jetcarrier sitt mottak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...