Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem? (si det til han)


Anbefalte innlegg

Hvordan kan man gå frem med noen man er god venn med?

 

Jeg er sikker på at jeg vil være mer en bare venner, Og hadde jeg vist 100% sikkert at han ville det samme ville det jo ikke blitt vanskelig i det hele tatt.

 

Men det er det og få det sagt til han, da jeg er så kraftig sjenert. Vi er ofte sammen men som oftest hjemme hos han. Han blir alltid blid og fornøyd når jeg kommer på besøk, det er hvertfall det han gir uttrykk for og han sier hele tiden at jeg må komme igjen neste dag.

 

Da han jobber mye i en annen by og kan noen ganger blir borte fra Søndagskveld til Fredagsettermiddag men han kommer alltid tilbake i helgene og har han ikke sett meg på jobb da han har vært og handlet (da jeg jobber i dagligvare) lurer han alltid på hvor jeg har vært.

 

Han spør mye om hvordan planene mine er for resten av dagen vist jeg er på besøk tidlig og kommer jeg på kvelden lurer han på hva jeg har gjort, Så det tyder vel på at han vil vite hvordan jeg har det.

 

Da jeg ikke har vært i særlig mange forhold før og er så sjenert som jeg er det så vanskelig, Alle sier han liker meg spesielt siden han har spøkt om og gifte seg med meg og alt hjemme hos hann er "vårt" og jeg har liksom ventet på at han da blir og ta første steget mot mer en bare "venner" men han gjør ikke det.

Og nå syns jeg at vi har vært på venne stadiet lenge nok og jeg vil ta det videre. Men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.

 

og håper dere kan komme med noen gode tips/råd og kanskje erfaringer=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hadde ikke tatt sorgen på forskudd, dere har en god tone og uten å ha "følt på kjemien deres", så vil jeg tro det er bare å begynne i det små og prøve med litt flørting og eventuelt over til kjæling.

Er han helt med, vinn-vinn, vist ikke kan du jo høre med han om han er interessert slik du er i han.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke kommunisere verbalt med han om du er usikker på det. Hva med å kommunisere med kroppsspråket? Det er jo tydelig at han interesserer seg for deg også, siden han bruker tid på deg. Og du vet at du vil ha han. Hvorfor ikke vise det fysisk? Når det føles naturlig selvsagt. Inviter han på film eller kino. Ta hånden hans når dere sitter nært, eller legg en hånd på låret hans? Disse små tingene viser jo helt tydelig at du ønsker å komme nærmere. Om han mener det samme, merker du jo fort, og da skjer det jo som regel litt av seg selv etter hvert.

 

Jeg har hatt flere forhold og relasjoner, men jeg har aldri definert forhold med å si "hei, jeg er interessert i deg". Det er andre måter å kommunisere på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...