Gå til innhold

Kristendommen = Paulus


Anbefalte innlegg

Synd det ble stille fra balty. Hadde forventet noen saftige beviser på at jødene stakk fra egypt.

 

Jeg gidder bare ikke sitte her og gjenta ting i det uendelige for folk som likevel

bare overser alt.

På seg selv kjenner man andre altså...?

 

Du kan ikke få noen beviser på at jødene gikk ut fra Egypt. For jeg har jo allerede sagt at det var ingen jøder i Egypt på den tiden, og det eksisterte heller ingen

jøder på den tiden.

Hvorfor juger bibelen om dette da? Og hvordan vet du at dette ikke er tilfelle? At vi ikke har et eneste bevis for at jødene ble holdt som slaver i Egypt eller at det ikke finnes et eneste bevis etter den høyst urettferdige herjingen til Yahwe der osv er jo ikke bevis for det motsatte heller? Så her antar du vel mye igjen....
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd det ble stille fra balty. Hadde forventet noen saftige beviser på at jødene stakk fra egypt.

 

Jeg gidder bare ikke sitte her og gjenta ting i det uendelige for folk som likevel

bare overser alt.

 

Du kan ikke få noen beviser på at jødene gikk ut fra Egypt. For jeg har jo allerede sagt at det var ingen jøder i Egypt på den tiden, og det eksisterte heller ingen

jøder på den tiden.

 

Jeg driter i din personlige lommedefinisjon av jøder, jeg vil vite hvor disse sporene fra egypt er hen, for der har du en temmelig stor utfordring hvis du skal vise frem noe som ikke finnes.

Lenke til kommentar

Synd det ble stille fra balty. Hadde forventet noen saftige beviser på at jødene stakk fra egypt.

 

Jeg gidder bare ikke sitte her og gjenta ting i det uendelige for folk som likevel

bare overser alt.

 

Du kan ikke få noen beviser på at jødene gikk ut fra Egypt. For jeg har jo allerede sagt at det var ingen jøder i Egypt på den tiden, og det eksisterte heller ingen

jøder på den tiden.

 

Jeg driter i din personlige lommedefinisjon av jøder, jeg vil vite hvor disse sporene fra egypt er hen, for der har du en temmelig stor utfordring hvis du skal vise frem noe som ikke finnes.

 

Og hvorfor skulle jeg sitte her og prøve å bevise for deg at noen jøder som jeg

flere ganger har sagt ikke eksisterte likevel gikk ut fra Egypt ?

 

Jeg har også fortalt deg hvem som gikk ut fra Egypt, men heller ikke det har du

klart å oppfatte.

Dette viser jo egentlig at du ikke leser mine innlegg i det hele tatt, du dømmer

bare ut fra dine egne fordommer.

 

Du bør nå i det minste kunne nevne dem du mener, og slutte å terpe på dette med

jødene siden det jo ikke eksisterte noen jøder på den tiden.

Lenke til kommentar

Og hvorfor skulle jeg sitte her og prøve å bevise for deg at noen jøder som jeg

flere ganger har sagt ikke eksisterte likevel gikk ut fra Egypt ?

 

Jeg har også fortalt deg hvem som gikk ut fra Egypt, men heller ikke det har du

klart å oppfatte.

Dette viser jo egentlig at du ikke leser mine innlegg i det hele tatt, du dømmer

bare ut fra dine egne fordommer.

 

Du bør nå i det minste kunne nevne dem du mener, og slutte å terpe på dette med

jødene siden det jo ikke eksisterte noen jøder på den tiden.

Problemet ditt Balty, er at du tyr til idiot unnskyldninger så fort boka du tror på ikke stemmer. De fleste kristne er i dag fulle av unnskyldninger, (tørr nesten å vedde på at de kan langt flere unnskyldninger for å forsvare sin tro enn de kan bibel vers), for det må de ha for i det hele tatt å kunne hevde sin tro i et moderne opplyst samfunn, men du trekker dette enda et hakk lenger, for du sannhets erklærer unnskyldningne også du, unnskyldningene er plutselig og mirakuløst like mye guds ord som våset du unnskylder med de unnskyldningene slik når du fremlegger det...

 

Samme F om det ikke het jøder vel!! Det står i bibelen at (forgjengerne til) jødene var slaver i Egypt og når noen påpeker det faktum at det ikke er funnet noen verdens ting som understøtter den historien så er svaret ditt at det ikke var jøder på den tiden? Jøss....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...