Gå til innhold

Hvor mye veier du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

 

Jente 16, 174 cm høy, 120 kg.

 

Har ikke noe problem med dating pga vekta. Har en kjæreste som elsker at jeg er fyldig! :-)

Er vel litt mer seriøse problemer som raskt oppstår når man har en BMI på over 40 Dvs sykelig overvektig.

Er ikke sykelig overvektig da! Har noen kilo formye, men lever helt fint med det! Har alltid vært fyldig, og endelig lært meg å være fornøyd med meg selv!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

Jente 16, 174 cm høy, 120 kg.

 

Har ikke noe problem med dating pga vekta. Har en kjæreste som elsker at jeg er fyldig! :-)

Er vel litt mer seriøse problemer som raskt oppstår når man har en BMI på over 40 Dvs sykelig overvektig.
Er ikke sykelig overvektig da! Har noen kilo formye, men lever helt fint med det! Har alltid vært fyldig, og endelig lært meg å være fornøyd med meg selv!
Dessverre er du sykelig overvektig, og du burde på ingen måte være fornøyd med degselv før du lever et trygt OG godt liv!

 

"Har alltid vært fylldig" er fordi du alltid har spist for mye og eventuelt mosjonert for lite. Å kutte ned på antall (helst de usunne) kalorier, samt mosjonere 30 minutter hver dag resten av livet, DA kan du være kjempefornøyd med deg selv! Cheers

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Jente 16, 174 cm høy, 120 kg.

Har ikke noe problem med dating pga vekta. Har en kjæreste som elsker at jeg er fyldig! :-)

Er vel litt mer seriøse problemer som raskt oppstår når man har en BMI på over 40 Dvs sykelig overvektig.
Er ikke sykelig overvektig da! Har noen kilo formye, men lever helt fint med det! Har alltid vært fyldig, og endelig lært meg å være fornøyd med meg selv!
Dessverre er du sykelig overvektig, og du burde på ingen måte være fornøyd med degselv før du lever et trygt OG godt liv!

"Har alltid vært fylldig" er fordi du alltid har spist for mye og eventuelt mosjonert for lite. Å kutte ned på antall (helst de usunne) kalorier, samt mosjonere 30 minutter hver dag resten av livet, DA kan du være kjempefornøyd med deg selv! Cheers

Spiser ikke noe mer enn vanlig, men noen har annlegg for å være tynne, andre for å være kraftige! Syns ikke jeg er veldig stor, og har ingen plager meg at jeg veier noen kilo for mye! Føler ikkeno behov for å mosjonere hver dag! Jeg hater trening og har ikke kondis til det! Er fornøyd med meg selv som jeg er nå! Viktigere å trives, enn hvilket tall som står på vekta!

 

Meg når jeg var ca. 11 år

post-274032-0-06723800-1399075090_thumb.jpg

Meg nå

post-274032-0-75926000-1399075228_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

 

 

Jente 16, 174 cm høy, 120 kg.

Har ikke noe problem med dating pga vekta. Har en kjæreste som elsker at jeg er fyldig! :-)

Er vel litt mer seriøse problemer som raskt oppstår når man har en BMI på over 40 Dvs sykelig overvektig.
Er ikke sykelig overvektig da! Har noen kilo formye, men lever helt fint med det! Har alltid vært fyldig, og endelig lært meg å være fornøyd med meg selv!
Dessverre er du sykelig overvektig, og du burde på ingen måte være fornøyd med degselv før du lever et trygt OG godt liv!

"Har alltid vært fylldig" er fordi du alltid har spist for mye og eventuelt mosjonert for lite. Å kutte ned på antall (helst de usunne) kalorier, samt mosjonere 30 minutter hver dag resten av livet, DA kan du være kjempefornøyd med deg selv! Cheers

Spiser ikke noe mer enn vanlig, men noen har annlegg for å være tynne, andre for å være kraftige! Syns ikke jeg er veldig stor, og har ingen plager meg at jeg veier noen kilo for mye! Føler ikkeno behov for å mosjonere hver dag! Jeg hater trening og har ikke kondis til det! Er fornøyd med meg selv som jeg er nå! Viktigere å trives, enn hvilket tall som står på vekta!

 

Meg når jeg var ca. 11 år

attachicon.gifimage.jpg

Meg nå

attachicon.gifimage.jpg

 

 

Ja, det er viktig å trives, men hvorfor vil du ikke trives med en sunn og trygg kropp? For ikke å tenke på utgiftene du påfører skattebetalere bare for at du skal tjafse i deg dag etter dag. Tenk på barna, skal du la de få et like utrygt liv, la dem bli dømmet av andre barn? Tenk på knærne dine, før du vet ordet av det er de utslitt, plutselig får du diabetes, hjerte-karsykdommer, you name it.

 

Har du noe fakta som sier at noen har mer annlegg for å bli tykke enn andre? Hva spiser du hver dag for eks? Tror nok ikke dette handler om anlegg, men om kalorier, dessverre. Hvis du sier til meg at du spiser 2500kalorier hver dag med nøtter, fisk, kjøtt, grønnsaker og salat, uten noe av det pesky tilbehøret, ja da skal du få lov til å si at du er disponert for høyere vekt!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Jente 16, 174 cm høy, 120 kg.

Har ikke noe problem med dating pga vekta. Har en kjæreste som elsker at jeg er fyldig! :-)

Er vel litt mer seriøse problemer som raskt oppstår når man har en BMI på over 40 Dvs sykelig overvektig.
Er ikke sykelig overvektig da! Har noen kilo formye, men lever helt fint med det! Har alltid vært fyldig, og endelig lært meg å være fornøyd med meg selv!
Dessverre er du sykelig overvektig, og du burde på ingen måte være fornøyd med degselv før du lever et trygt OG godt liv!

"Har alltid vært fylldig" er fordi du alltid har spist for mye og eventuelt mosjonert for lite. Å kutte ned på antall (helst de usunne) kalorier, samt mosjonere 30 minutter hver dag resten av livet, DA kan du være kjempefornøyd med deg selv! Cheers

Spiser ikke noe mer enn vanlig, men noen har annlegg for å være tynne, andre for å være kraftige! Syns ikke jeg er veldig stor, og har ingen plager meg at jeg veier noen kilo for mye! Føler ikkeno behov for å mosjonere hver dag! Jeg hater trening og har ikke kondis til det! Er fornøyd med meg selv som jeg er nå! Viktigere å trives, enn hvilket tall som står på vekta!

 

Meg når jeg var ca. 11 år

attachicon.gifimage.jpg

Meg nå

attachicon.gifimage.jpg

Ja, det er viktig å trives, men hvorfor vil du ikke trives med en sunn og trygg kropp? For ikke å tenke på utgiftene du påfører skattebetalere bare for at du skal tjafse i deg dag etter dag. Tenk på barna, skal du la de få et like utrygt liv, la dem bli dømmet av andre barn? Tenk på knærne dine, før du vet ordet av det er de utslitt, plutselig får du diabetes, hjerte-karsykdommer, you name it.

 

Har du noe fakta som sier at noen har mer annlegg for å bli tykke enn andre? Hva spiser du hver dag for eks? Tror nok ikke dette handler om anlegg, men om kalorier, dessverre. Hvis du sier til meg at du spiser 2500kalorier hver dag med nøtter, fisk, kjøtt, grønnsaker og salat, uten noe av det pesky tilbehøret, ja da skal du få lov til å si at du er disponert for høyere vekt!

Jeg trives som jeg er nå, og ser ikke på meg selv som spesielt usunn, selvom jeg har noen kilo ekstra! Teller ikke kalorier, men føler jeg spiser ganske normalt! Men ja, jeg er gla i god mat, og liker ikke å trene, så da klarer jeg helt fint å leve med at jeg ikke er tynn! Har som sagt alltid vært kraftig, og lært meg å akseptere det! :-)

Lenke til kommentar

 

~ snip ~

 

 

Men objektivt sett tar du feil, og alle vet det, de tør bare ikke si det.

 

Enig med doge, jeg mener å ha lest at kun 3% av befolkningen har grunnlag for å si at noen annet enn latskap ligger bak det og være overvektig. Men for all del bra at du trives med den du er :) Men om noen år så kan jeg nesten garantere deg at du ikke gjør det pga helseplager som kommer med overvekt.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor dere legger dere opp i det. Om jenta trives med å være tjukk, så la henne da være det. Det er hennes valg. Jeg tviler ærlig talt litt på at dere bryr dere så mye om vilt fremmede personers helse uansett. Kommer dere med lignende respons om folk diskuterer andre usunne eller risikable typer oppførsel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg fatter ikke hvorfor dere legger dere opp i det. Om jenta trives med å være tjukk, så la henne da være det. Det er hennes valg. Jeg tviler ærlig talt litt på at dere bryr dere så mye om vilt fremmede personers helse uansett. Kommer dere med lignende respons om folk diskuterer andre usunne eller risikable typer oppførsel?

Selvfølgelig legger jeg meg opp i hva skattepengene mine brukes på! Naturligvis kommer jeg med slik respons til unnasluntrere, uerfarne ekstremsportutøvere og kunstnere også!

Lenke til kommentar

Gjelder dette da også alle som røyker, snuser eller drikker?

 

Om hun har tatt personlige valg og trives sånn som hu er, så er det hennes sak og ingen andres.

 

Personlig så synes jeg jenta var søt, og med en sånn innstilling er hu et positivt menneske som er vanskelig å mislike.

 

doge: Hvordan stiller du deg? Er du det perfekte menneske som aldri kommer til å koste samfunnet skattepenger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Gjelder dette da også alle som røyker, snuser eller drikker?

 

Om hun har tatt personlige valg og trives sånn som hu er, så er det hennes sak og ingen andres.

 

Personlig så synes jeg jenta var søt, og med en sånn innstilling er hu et positivt menneske som er vanskelig å mislike.

 

doge: Hvordan stiller du deg? Er du det perfekte menneske som aldri kommer til å koste samfunnet skattepenger?

Jeg er på ingen måte perfekt, men jeg streber etter å gjøre så godt jeg kan. Istedet for å lyve til seg selv og si at jeg ikke kan bli noe bedre enn dette. Jeg gjør mange ting jeg ikke har lyst til, jeg bestemmer meg for å like nyttige ting jeg ikke trodde jeg kunne like, og jeg jobber for å ha en sunn og sterk kropp.

 

Og jo, det blr litt min sak, hvis hun ikke hadde tatt del i samfunnet og ordnet sine egne problemer så hadde jeg gitt blanke i hvordan hun ødelegger seg selv innenifra.

 

edit: gjelder naturligvis de som røyker og snuser, men ikke de som går på stoffer som ikke ødelegger deg fysisk. Alkohol er greit sålenge du ikke legger deg inn på sykehus eller blir voldelig, samme med andre milde russtoff.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

 

Jeg fatter ikke hvorfor dere legger dere opp i det. Om jenta trives med å være tjukk, så la henne da være det. Det er hennes valg. Jeg tviler ærlig talt litt på at dere bryr dere så mye om vilt fremmede personers helse uansett. Kommer dere med lignende respons om folk diskuterer andre usunne eller risikable typer oppførsel?

Selvfølgelig legger jeg meg opp i hva skattepengene mine brukes på! Naturligvis kommer jeg med slik respons til unnasluntrere, uerfarne ekstremsportutøvere og kunstnere også!

 

 

Link meg til et par tråder her der du gjør det.

Lenke til kommentar

Jente, 19år

162cm

59kg

 

Ja det er jeg. Har fått analysert kroppen og som tidligere toppidrettsutøver er det absolutt innafor. Muskler veier mer enn fett. Og jeg har en fysiologisk alder på 12år - desto yngre, desto bedre.

Endret av t0nje
Lenke til kommentar

Gjelder dette da også alle som røyker, snuser eller drikker?

 

Om hun har tatt personlige valg og trives sånn som hu er, så er det hennes sak og ingen andres.

 

Personlig så synes jeg jenta var søt, og med en sånn innstilling er hu et positivt menneske som er vanskelig å mislike.

 

doge: Hvordan stiller du deg? Er du det perfekte menneske som aldri kommer til å koste samfunnet skattepenger?

Takk! Det var koselig å høre! :-) Jeg har det helt fint med meg selv som jeg er, og føler meg fin på min måte! Jeg trives, og det er viktigst for meg!

 

Jeg har ingen problem med vekta mi, men det er det tydeligvis mange andre som har... Synd for dem tenker nå jeg! :-D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du veier 20kg eller 420kg så skal absolutt alle andre enn deg selv ta stort fart å drite i vekten din. Om DU har det bra så har ingen andre noenting de skulle ha sagt.

Så flott sagt! Selvom jeg er langt unna 420 kg, så er jeg helt enig! Føler ikke at mine 120 kg er ekstremt mye på mine 174cm, og JEG har det bra og trives! :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Om du veier 20kg eller 420kg så skal absolutt alle andre enn deg selv ta stort fart å drite i vekten din. Om DU har det bra så har ingen andre noenting de skulle ha sagt.

Så flott sagt! Selvom jeg er langt unna 420 kg, så er jeg helt enig! Føler ikke at mine 120 kg er ekstremt mye på mine 174cm, og JEG har det bra og trives! :-)

 

 

Jeg synes det er dumt at du bygger opp en dårlig helse og lever i god tro med god samvittighet. Det er bekymringsfullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...