Gå til innhold

Hvor mye veier du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutt snart 22 år, 175cm høy og veier ca 93kg som kveldsvekt. Trener riktignok ganske mye og spiser sunt hele året.Jeg bryr meg minimalt om vekten, men bør komme under 90-tallet igjen snart.

 

Jeg tror ikke vekten min spiller noen rolle når det gjelder å sjekke opp, og jeg spør heller ikke jenten jeg sjekker opp hva hun veier..

Lenke til kommentar

193cm, 110-115kg

 

Fornøyd med vekten sålenge jeg klarer å holde midjemålet nede.

vekten er som nevnt bare et tall , og jeg har sett både

bedre og verre ut på vekten jeg har nå

 

Og vekten min har ikke hatt noe betydning på damefronten , men nå

har gått fra tynn til muskuløs , og ikke prøvd feit *enda

Endret av mandodiao
Lenke til kommentar

Gutt 74-75 sist jeg veide meg (i går)

 

Om jeg er fornøyd med vekten?

Kunne godt fjernet 10kg fett, men kunne også lagt på 30kg muskler.

 

Vekt er rett og slett ikke så viktig. (Så lenge jeg ikke er så tung at bilen blir betydelig dyrere i drift)

Lenke til kommentar

Vekt: ca. 55 kg

Høyde: ca. 157

Jeg er nok på mitt "feiteste" nå for tiden, veide ca. 47 kg for ett år siden, men trives best med den vekten jeg har nå. Vekten/kroppen til en person jeg sjekker opp har ingenting å si, så samt vedkommende ligger innenfor det jeg vil kalle for "normalen" som i mine øyne er et ganske så vidt begrep.

Lenke til kommentar

Gutt 74-75 sist jeg veide meg (i går)

 

Om jeg er fornøyd med vekten?

Kunne godt fjernet 10kg fett, men kunne også lagt på 30kg muskler.

 

Vekt er rett og slett ikke så viktig. (Så lenge jeg ikke er så tung at bilen blir betydelig dyrere i drift)

 

30 kg muskler... her har vi en som vet hva han prater om!

 

181 cm, 73 kg

Lenke til kommentar

Gutt 74-75 sist jeg veide meg (i går)

 

Om jeg er fornøyd med vekten?

Kunne godt fjernet 10kg fett, men kunne også lagt på 30kg muskler.

 

Vekt er rett og slett ikke så viktig. (Så lenge jeg ikke er så tung at bilen blir betydelig dyrere i drift)

 

30 kg muskler... her har vi en som vet hva han prater om!

 

181 cm, 73 kg

jaha.?
Lenke til kommentar

Tror det er ganske umulig å legge på seg 30 kg muskelmasse... Maks vekt du kan nå med en fettprosent på 4 er høyden din - 100, sånn som tommelfingerregel. Har jeg hørt, mulig det er feil. Selv har jeg nok mulighet til å legge på med 15 kg muskelmasse, men jeg har aldri tatt i en vekt, eller vært i et styrkerom, så jeg er rimelig spinkel.

Lenke til kommentar

Tror det er ganske umulig å legge på seg 30 kg muskelmasse... Maks vekt du kan nå med en fettprosent på 4 er høyden din - 100, sånn som tommelfingerregel. Har jeg hørt, mulig det er feil. Selv har jeg nok mulighet til å legge på med 15 kg muskelmasse, men jeg har aldri tatt i en vekt, eller vært i et styrkerom, så jeg er rimelig spinkel.

Kjenner en som har trent hardt i 4 og et halvt år. Han har lagt på seg 24 kg muskler. Riktig nok ikke 30, men ikke langt unna.
Lenke til kommentar

Tror det er ganske umulig å legge på seg 30 kg muskelmasse... Maks vekt du kan nå med en fettprosent på 4 er høyden din - 100, sånn som tommelfingerregel. Har jeg hørt, mulig det er feil. Selv har jeg nok mulighet til å legge på med 15 kg muskelmasse, men jeg har aldri tatt i en vekt, eller vært i et styrkerom, så jeg er rimelig spinkel.

Kjenner en som har trent hardt i 4 og et halvt år. Han har lagt på seg 24 kg muskler. Riktig nok ikke 30, men ikke langt unna.

 

I call bullshit, evt. roids.

 

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ca 115 kg fordelt på 187 cm. Dårlig kosthold og lite trening siste året, var på 104 samme tid ifjor. Syns de 10kg utgjør endel iforhol til hvordan enn føler seg, men har sikkert like mye å gjøre med at jeg var i bedre form også.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...