Gå til innhold

Jack3d i doptest


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer å skaffe meg jack3d. Vil dette gi positiv på dopingtesten til antidoping Norge? Vil helst ikke bli tatt i noen dopingtest..

 

Eller skal eg prøve Creatine Complete Extreme istedenfor?

Er dette sånn som vil kunne gi meg et godt kick før 3000 meteren osv på skolen? Det hadde vert ganske greit :D

Endret av Alaserine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jack3d inneholder Geranium som er på dopinglista, så under test vil du kunne bli tatt for doping. Er også vanskelig å få importert nå siden det er ulovlig i Norge. Men hvis du får i taki deg og ikke har tenkt å være med på konkurranser der det blir tatt tester why not. Geranium er planteekstrakt så du får være moralpoliti for deg selv :p Kreatintilskudd fyller opp ATP lagrene som gir deg en boost i rundt 6sek av en spurt. Dette er mest gunstig for styrketrening og for korte sprintdistanser(men noen legger på seg en del vann så jeg har ikke studier atm om prestasjon i forhold til hva man legger på seg). Det tar rundt 1-2min å fylle opp ATP lagrene igjen så du vil kunne få et par "rykk" under 3000m.

Lenke til kommentar

Jack3d inneholder Geranium som er på dopinglista, så under test vil du kunne bli tatt for doping. Er også vanskelig å få importert nå siden det er ulovlig i Norge. Men hvis du får i taki deg og ikke har tenkt å være med på konkurranser der det blir tatt tester why not. Geranium er planteekstrakt så du får være moralpoliti for deg selv :p Kreatintilskudd fyller opp ATP lagrene som gir deg en boost i rundt 6sek av en spurt. Dette er mest gunstig for styrketrening og for korte sprintdistanser(men noen legger på seg en del vann så jeg har ikke studier atm om prestasjon i forhold til hva man legger på seg). Det tar rundt 1-2min å fylle opp ATP lagrene igjen så du vil kunne få et par "rykk" under 3000m.

Ein må jo "slappe av", for å fylle på lagera. Om han fortsetter å springe, så blir ikkje dei fylt på.

Du kan jo prøve å ta knebøy med treningsvekta di, så bytte til 1/4 av vekta, held på med det i 2-3min og prøve å ta treningsvekta di igjen utan pause. Det går nokk ganske dårleg.

 

Det kreatin hjelper på, er å holde kroppstemperatur (og dermed HR) litt meir nede. Som regel så økning i vekt på 1kg har mindre å si enn lavare HR og dermed vil du få litt bedre tid.

Lenke til kommentar

Jack3d inneholder Geranium som er på dopinglista, så under test vil du kunne bli tatt for doping. Er også vanskelig å få importert nå siden det er ulovlig i Norge. Men hvis du får i taki deg og ikke har tenkt å være med på konkurranser der det blir tatt tester why not. Geranium er planteekstrakt så du får være moralpoliti for deg selv :p Kreatintilskudd fyller opp ATP lagrene som gir deg en boost i rundt 6sek av en spurt. Dette er mest gunstig for styrketrening og for korte sprintdistanser(men noen legger på seg en del vann så jeg har ikke studier atm om prestasjon i forhold til hva man legger på seg). Det tar rundt 1-2min å fylle opp ATP lagrene igjen så du vil kunne få et par "rykk" under 3000m.

Men de tar av og til tilfeldig doptest av personer på treningssenteret eg trener, er det slik at eg aldri får trene mer der?

Lenke til kommentar

Hvor ofte er det de tar tester da? Typ senteret mitt er med i antidopingnorge etc men jeg har aldri sett noen form for testing der. Er vel kun vet mistanke om doping de utfører tester, og da er det snakk om anabole og lignende der man plutselig får enorm fremgang.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Nope, ATP lagrene fylles opp under trening(løping) også. Jeg er 90% sikker, kan finne frem dokumentasjon senere i dag.

Eg takker ikkje nei til det:) Dreiv å lese på kreatin og utholdenheit for eit par uke siden. Då einaste eg fant var at den holder temp/HR litt lenger nede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...