Niklasp Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Vi har testet Corsairs nyeste hodesett, som har fjernet alle kabler. Test: Corsair Vengeance 2000 Lenke til kommentar
Ballr28 Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Equalizeren fungerer også med Bypass-knappen trykket inn. Det som skjer er at den går fra å være 5.1/7.1 surround til 2.1, men en kan allikevel ta de forskjellige profilene i bruk, sammen med egne som en eventuelt har lagd... Headsettet blir lettere identifisert som "påslått" ved å se på memorysticken som ved tilkobling med headsettet får konstant blått lys på seg. Men ellers virker det som en god anmeldelse, og jeg anbefaler headsettet selv ! P.S. Headsettet er 5.1/7.1 grunnet høyre og venstre "senterhøyttalerne" er plassert i samme utgang som høyre og venstre "bakhøyttalerne", sånt lite funfact Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Ser dere trekker for at den er dyr... Men hva er den dyr i forhold til? Logitech G930 er jo ikke noe billigere den. Det blir som å trekke en Porsche fordi den er dyr i forhold til en Ford Focus. 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Det at dette headsettet har 50mm elementer er ikke nødvendigvis noe som gjør det bedre. Corsair HS1(A) har da også det og det låt de bra det, men bassen var det som trakk ned for min del for HS1. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Sikkert en svakhet i feste ovenfor klokkene som på Logitech G930, for makan til møkk av kvalitet skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Trådløst headsett er til å anbefale! Har hatt Logitech g930 i 9 måneder nå og synes de er ganske gode, intill festet knakk etter bare 5 måneder med normal bruk. (Fikk erstattet av komplett) Ganske greit å slippe å tenke på kabelen som kan komme i veien og enda at det er mulig å hente drikke/mat uten å være "afk". Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Tror nok jeg holder til min G930. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Hatt mitt en uke og jeg er veldig fornøyd. Det skal sies at dette er mitt første trådløse headet. Lyden er god og gjør jobben sin. I og med at det er software generert 5.1 - 7.1 så er ikke surroundlyden helt hinsides, men det funker bra i spill. Det er svært behagelig å ha på hodet, og regulering av lydnivået er enkel. Batteriet holder ikke 10 timer her i huset, men det skyldes nok svært aktiv bruk. Spill, skype og spotify om en annen. 6-8 timer er dog godt nok for meg. Aldri opplevd problem grunnet andre enheter på samme frekvens. Kommer meg på kjøkken, stua og ned trappa for å vekke kona så rekkevidden er bra nok for meg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Det at dette headsettet har 50mm elementer er ikke nødvendigvis noe som gjør det bedre. Corsair HS1(A) har da også det og det låt de bra det, men bassen var det som trakk ned for min del for HS1. 50mm er definitivt mye bedre. Vil gjerne se på innstillingene du brukte i equalizern, for er ikke noe galt med bassen her (HS1). Lenke til kommentar
kneecaps Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Hadde vært flott om dere kjørte en sammenligning med andre populære trådløse headset i testen ! :o Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Det at dette headsettet har 50mm elementer er ikke nødvendigvis noe som gjør det bedre. Corsair HS1(A) har da også det og det låt de bra det, men bassen var det som trakk ned for min del for HS1. Et større elemtent gir vanligvis mer bass. Det går vel ganske klart frem av artikkelen at det er basstrøkken det gjelder. Sikkert en svakhet i feste ovenfor klokkene som på Logitech G930, for makan til møkk av kvalitet skal man lete lenge etter. Hva mener du? Antar du at dette har den samme svakheten eller vet du det? Endret 16. juni 2012 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Så denne summingen er standard i trådløse headset?.... Har nettopp sendt et i retur til komplett pga dette, helvetes støy. Verken komplett eller corsair kunne svare på hva dette var, ei heller om det er normalt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Det at dette headsettet har 50mm elementer er ikke nødvendigvis noe som gjør det bedre. Corsair HS1(A) har da også det og det låt de bra det, men bassen var det som trakk ned for min del for HS1.50mm er definitivt mye bedre.Vil gjerne se på innstillingene du brukte i equalizern, for er ikke noe galt med bassen her (HS1). Har også HS1. Ingen problem her heller. 300 spenn på tilbud... Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Trådløst headsett er til å anbefale! Har hatt Logitech g930 i 9 måneder nå og synes de er ganske gode, intill festet knakk etter bare 5 måneder med normal bruk. (Fikk erstattet av komplett)Ganske greit å slippe å tenke på kabelen som kan komme i veien og enda at det er mulig å hente drikke/mat uten å være "afk". Logitech G930 bra lyd, men min knakk også etter bare 6 mnd. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Og da hadde mitt headset tatt kvelden etter ca 6 mnd. Festene til klokkene knakk og henger nå på halv åtte. Gidder ikke å sende de inn da CDON neppe blir imponert over mine forsøk på å feste klokkene med lynlim og strips. Morro så lenge det varte. Lenke til kommentar
cikinimey Skrevet 27. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2013 «adaptive channel hopping», kan være et problem i større datalan/party. Et godt eksempel er The Gathering med 5000 deltakere. Den vil av og til "hakke" fordi den prøver å finne en egen frekvens den kan bruke alene. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2013 Å dra på lan / ett sted med flere mennesker uten felles smak for å så sette på lyd uten headsett i seg selv er oppskriften på idioti. Lenke til kommentar
Tsenng Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Har brukt dette headsettet nå siden Nov 2012. Mitt første sett knakk faktisk som flere nevner her i festene til klokkene. Men sendte mitt inn og fikk nytt uten spørsmål. However! de nye klokkene jeg fikk har vært MYE mer solid en det første paret. Vet ikke om ny produksjon er tingen men nå har de fungert perfekt 7mnd. Deilige å ha på seg...knall lyd i spill (helt ok i musikk og film men dette ER ett spill headsett) Vært utrolig fornøyd i forhold til mitt bruk. Og det beste av alt er i dag får du dette headsettet for kun 599.- Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Dal Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Har brukt dette headsettet nå siden Nov 2012. Mitt første sett knakk faktisk som flere nevner her i festene til klokkene. Men sendte mitt inn og fikk nytt uten spørsmål. However! de nye klokkene jeg fikk har vært MYE mer solid en det første paret. Vet ikke om ny produksjon er tingen men nå har de fungert perfekt 7mnd. Deilige å ha på seg...knall lyd i spill (helt ok i musikk og film men dette ER ett spill headsett) Vært utrolig fornøyd i forhold til mitt bruk. Og det beste av alt er i dag får du dette headsettet for kun 599.- Løp og kjøp! Jeg er litt klar for disse, og etter at denne testen ble gjort har Corsair sluppet drivere som gir støtte for Dolby Headphone også. Men hvis det er en driverting, kan ikke det da lages til for å støtte alle headphones? Men er det summing i de nye du har fått? Er litt skeptisk til dette. Edit: Hvem selger det til 599 forresten? Endret 26. august 2013 av Dal Lenke til kommentar
Signar Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Har ganske lite erfaring med alt detta, så... ja Er den komfortabel med både PC og PS3? Håper på svar takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå