Gå til innhold

8644 brukere uten innlegg...


cnil

Anbefalte innlegg

Så klarte jeg det - å få tvangstanken ut av hodet. Jeg måtte igjennom 160 sider med brukernavn for å finne ut at hele 8644 brukere på forumet ikke har skrevet ett eneste innlegg... Hvorfor registrerer man seg da er mitt spørsmål? Noen som kan tenke seg til svaret?

 

Sånn - da fikk jeg det ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Naice counting

 

Mitt forspiel :lol:

 

Kanskje de all gjorde sånn som jeg pleier å gjøre; registrere meg på diverse forum og så glemme passordet  :yes:

 

Muligens...

 

8644 glemte passord er mye though... spesielt siden det ikke er serlig vanskelig å få passordet tilsendt :)

Lenke til kommentar
er vel uansett ikkje noke som tar opp så stor kapasitet at det gjør noke, så korfor bry seg ??

Vel, IMO, så opperere jo hardware.no meg antall brukere som er pr dags dato, men de har jo ikke på langt nær så mange brukere som de vil ha det til. Derfor synes jeg at det er unødvendig at man ikke oppgir heller antall reelle brukere og ikke antall nogen lunde aktiv registrerte brukere.

Lenke til kommentar
er vel uansett ikkje noke som tar opp så stor kapasitet at det gjør noke, så korfor bry seg ??

Vel, IMO, så opperere jo hardware.no meg antall brukere som er pr dags dato, men de har jo ikke på langt nær så mange brukere som de vil ha det til. Derfor synes jeg at det er unødvendig at man ikke oppgir heller antall reelle brukere og ikke antall nogen lunde aktiv registrerte brukere.

 

Sant nok. Dei burde kunne oppgi brukere med meir enn 0,1 melding pr dag eller noke, da hadde det blitt litt meir reelt iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg har tidligere foreslått at disse folkene som er registrert i f.eks 2001 og som ikke har postet, eller postet under 10 kan slettes, men det forslaget var ikke godt mottatt. :shrug:
vel, jeg synes de iallfall kunne fjerne alle som ikke har postet enda og som har vært regga det siste halv året eller noe. HVIS de hadde gjort det så hadde jeg iallfall fått mitt riktige nick, nemlig Ernie :D
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Driver du og bumper atomet?  :dontgetit:

:hrm: Han har faen meg svart på ett år gamle tråder nå ti ganger

Nå er jeg lei av at du lyver VeXx. Det var ikke på langt nær 10 tråder. Jeg synes virkelig at du burde undersøke ting først før du går å sier ting. Dette virkser som et angrep på meg, for at jeg ble irritert på deg etter at du hadde kommet med helt feil informasjon om cs:source betatestingen. Da skulle du også ha gjort en bedre undersøkelse enn å bare kommet med info, som du ikke kunne noe om.

 

Om jeg driver å "bumber" som dere 1337 folkene kaller det, så skjønner jeg ikke hva som er galt med å svare på gamle tråder. Hvis de som eide forumet ikke ville at de skulle ha aktivitet, så hadde de nok blitt slettet. Det er ikke noe poeng å ha de på serveren hvis de ikke skal bli brukt, eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...