Gå til innhold

Casemod på et høyere plan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven døtte! Fyren har alt for mye penger og fritid :o

Men så har han også klart å lage, og jeg tror ikke jeg er i tvil her, den beste modden jeg noen gang har sett :D

Dings

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plutselig føler jeg at ordforrådet mitt ble mye mindre.........

Sinnsykt!

Men hvor er alle komponentene, finnes det et bra bilde som viser alt i sin helhet? Ser ut som han bare har tatt enkelt bilder av hver del av kassa.

-Speechless

Skrevet
Mannen er et geni. Med altfor mye penger, og for mye fritid. Huff... og jeg var stolt av jevn lakkering og å sage 10 hull i kassa mi? :? (BTW: Den har jeg sett tidligere i dag på ocshoot yummy.. stjeler du? ;) (Bare å fortsette!) )

Nei - jeg surfer på nett, jeg. :)

Jeg skulle likt å se en like omfattende mod! Uansett - denne karen har fått inspirasjon! *skuler bort på mitt Lian Li PC75 USB....*

Ja.. å ha sånn PC var vel barndommsdrømmen hans. Husker ikke helt da :)

Skrevet
Plutselig føler jeg at ordforrådet mitt ble mye mindre.........

Sinnsykt!

Men hvor er alle komponentene, finnes det et bra bilde som viser alt i sin helhet? Ser ut som han bare har tatt enkelt bilder av hver del av kassa.

-Speechless

han er ikke ferdi enda da... det der er et langtidsprosjekt... er ei side med hele loggen samla.. men finner ikke linken... (sto der engang når bit-tech var nede.. )

Skrevet

WOW.. Surfa litt rundt på det forumet der :|. Helt enormt. De der gutta har peiling, penger og fantasi :). Syns også den der Y2k-bug casemoden var fin, selvom den ikke var helt ferdig ..

Skrevet

jeg er medlem på det forumet.. er noen logger dere bør de på:

zapwizard's lan PC og mediapc.. bare å søke d... er også endel bilder av ting jeg har gjort i det siste... (project blue eagle.. heller ikke ferdig.. (ikke hatt tid i d siste))

Skrevet

Fy F denne modden er bra! Sitter på en data med ISDN hastighet, blir så sur av å måtte vente for å se på alle bildene.

Han karen der må ha veldig mye tålmodighet for å lage den kassa, jeg hadde ikke klart det.

Kan det ikke være folk som poster så råe mods her da? :wink:

Skrevet
Nå forventer jeg noe sprell fra din sin side, yummy :p

På tide med litt omfattende modding av ditt Lian Li PC75 :yes:

Lian Li skal jo, etter min mening, være stilrent og elegant da! Men spørs jo litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...