Gå til innhold

Maleri: Min kunst - Noen nyheter siden sist


Anbefalte innlegg

Innovasjons-teknologi, er å jobbe; i strukturen/med strukturer. Forkorte ned, de ofte brukte algoritmene; til: Noe en maskin kjører kjapt.

 

Strukturen, er: ASCII+++. Det, som ligger rett over: 0 og 1.

 

Hehe, mormor sa:

Han sitter å skriver, i denne strukturen.

-Og, noen ganger jubler han i strukturen.

-Og ja, noen ganger er det faktisk: Strukturfest.

 

Det, er ikke før du har lest resultatene/effektene, av denne typen forskning: At, du får hakeslepp!

 

Outstanding science:
Innovation, of: Future technologies.
IT: Research on innovation technology.
Effect: Innovation overflow. All high-amount: Capitals, will eventually; be conquered. Capitalistic revolution.
 
Da, kan du gjerne variere; rundt: Alle logiske kategorier.
Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å jobbe i strukturer samt produksjon av mer effektive algoritmer for databehandling sier meg og andre ingenting.

Det er ikke et svar på hva du prøver å få frem.

 

Hva mener du med å jobbe i strukturer? Vet du hva disse strukturene er?

 

Jeg prøver seriøst å forstå, men du har en skrivemåte og presentasjonsmetodikk som er meget usedvanlig. Måten du presenterer velopsjon på minner om kommunikasjonsvansker og/eller skrivevansker.

 

Men grafikken du benytter i presentasjonen og hvordan du har utformet presentasjonen designmessig minner om bruk av psykedeliske substanser.

 

Lidenskapen du viser overfor veloptiv teori gjør meg interessert, men det hadde vært nyttig å vite om du har en diagnose på din mentale tilstand fordi det er ganske vanskelig å tyde kommunikasjonen din.

 

Hva mener du med å få hakeslepp av å lese forskning innen veloptiv teori?

Hva er det som er så fantastisk?

 

Algoritmer for databehandling skapes og forbedres hver eneste dag, det er sjelden noe å få hakeslepp over.

 

Jeg ønsker ikke å fremstå som frekk, uhyggelig eller kynisk. Stiller meg helt nøytral i spørsmålene, men jeg velger å spørre direkte siden det tidligere har vært vanskelig å få direkte svar fra deg. Lidenskapen din interesserer meg som sagt, og det hadde vært gøy å forstå hva du prøver å få frem :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Ja, jeg har syndromer. 2stk. Schitzo, 21. Og asperger. Har lært meg, å leve med begge. Kan skrive kort om dem:

 

Schitzofreni, gjør at jeg blir ekspert på konspirasjoner, og alternativer. I tillegg, har jeg lettere for å hallusinere. Og har opplevd å overvåke sosiale fluider.

 

Asperger, er mer: Ren intelligens, innenfor snevre fag. En asperger, er sosialt vanskerligstillt. Men, stiller mye bedre praktisk. Aspergere, har gjerne en eneste ting, de er eksperter på. Og, de fleste av store forskere, og verdens drivhjul; i dag: Har asperger.

 

Jeg, har nok ikke skrivefeil. Men, høy leserindeks.

 

-

 

Ok. Forklaringer, igjen:

 

Dersom forskning på innovasjonsteknologi lykkes: Vil man ha innovasjon, i maskina. Og, den vil "forstå" det 100%.

 

Si at du tegner en bil inn i den nye WYSIWYG-innovasjonseditoren. Du har hele bilen der. Og, så: Sier du "gjør en innovasjon" på denne bilen!

 

Da, har du altså: Plutserlig, en tradisjonell UFO. Eller, ett tog eller en båt. Like detaljert. Du skulle også, kunne innovere frem: Fler detaljer (allerede ett bruksområde, til).

 

Eller, la oss si vi er lei alle sverdene i Diablo. Vi slenger dem, i: Innovasjonseditoren! Og, så begynner maskina og produsere helt unike sverd i bøttevis. Så, da blir spørsmålet: Kan vi skape uenderlige, selvstendige konsepter? Fra ett utkast?

 

Jeg, har nok ikke funnet løsningen. Men jeg har noen: Nyheter om emnet. Jeg, fikk jo belønning, fra rådet for: En av nyhetene. Jeg smalt hele beløpet, på Norsk lønning, for trygdede personer med: Ung ufør. Lønna mi gikk opp fra 18.500, til 22.000. Og, det gjorde selvsagt alle de andres, og.

 

Jeg, repeterer:

Outstanding science:
Innovation, of: Future technologies.
IT: Research on innovation technology.
Effect: Innovation overflow. All high-amount: Capitals, will eventually; be conquered. Capitalistic revolution.
 
 
Etter hvert, som fler og fler skaper helt nye og meget avanserte redskaper, fartøy, hus+++ i: Innovasjons-softwaret. Så, vil nok kapitalene investere i noen av dem. Helt, til de ser at markedet koker, mer enn noen gang. Det, betyr: Kapitaler kommer ikke til å satse på samme måte lenger. Hva blir det nye, for dem? Kapitalistisk revolusjon. Kapitaler, vil ikke investere lenger. Dersom, du ikke visste det: Så er alle verdens rikeste bedrifter, kapitaler. Eid, av familier. Som sikkert better ulovlig osv.
 
Og, kan vi kalkulere politikk; -innovativt? Regne hele regjeringa, på bokstavkalkulatoren? Da, ville vi hatt ett enderligt svar på det problemet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for forklaringen din.

 

Jeg tror jeg forstår hva du prøver å få frem, men jeg tror ikke noe slikt er mulig, fordi det vil alltid være for mange variabler i regnestykket, og noen av dem vil være totalt umulig å kalkulere.

 

Men spennende tankegang :)

 

Enkelte ting, er bare ment å komme. Jeg har begynt å spekulere i: Om datamaskiner, først ble bygd for å skape innovasjon. Regne språk.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

BVL, designer: Electroshaman - Platecovere | Idèer, innspill og: Kritikk/slakt 

Nei: Jeg, har såklart ikke fått designoppdrag. Dere, fra WDS: Kunne vel anta det? Tihi... Electroshaman, er nok bare: Mitt lille, ubetyderlige musikernavn. 
 

I denne posten, er det flere førsteutkast, til: Utseende, på eventuelle platecover. Og, en: Brettebrosjyre. Som, selvfølgelig: Kunne vært trykt opp, og brent ut. Men, jeg er nok ikke så rik, at jeg kan skrive, og trykke ut egne plater. Til tross for, at: Jeg/BVL, reklamerer til mitt egne kunstmarked, med noen priser, som kanskje, er: En smule høye*. Jeg, har heller ingen platekontrakt. Og, får nok heller aldri det. Musikken, er ment som ett gratisbidrag: For andre kunstnere, som trenger noe nøytralt, og ensformig i bakgrunnen. Når de maler, og tegner. Musikken, er også mulig, å: Laste ned, gratis. Og, egner seg bra; på: Biltur. 

 

Platecoverne, blir antagelig: Bare, brukt på nett. Men, dersom det skulle bli brent, og trykt: Så, blir det; under begrenset opplag. Som, grunnet: Diverse av mine kunstneriske prestisjepunkter, og Norges høyeste utdanning. Kanskje, en dag: Ville fått ett nostalgisk stempel, fra andre kunstnere. Jeg, kan se for meg å spille live, hos: Noe, som ikke kan kalles en festival, en gang. Mer, som en liten/middels: "Skogs-fest". Hvor de fleste, gjerne har inntatt: Noe slags form for psykedelisk stimulans. Musikken, i seg selv: Derimot. Er, laget under effekten av det stimulerende middelet: Amfetamin. Og, egner seg også, best: Under, denne effekten. 

 
 

(Ikke det, at jeg tror dere gamle hw.no-nerds, skal påvirkes i retningen: Slike stoffer, men kan jo være en, og annen som kan misforstå. Så, jeg skriver følgende, "just for your note": Amfetamin, gir ingen "rus". Du blir ikke: "Ett hakk kulere", om du prøver. Men, jeg som har røket: Visse mengder cannabis/hasj, over en periode på 10 år. Jeg, har den nytten: At, jeg ikke er helt 100% slapp, og sløv; under virketiden, som er ganske lang. Og, jeg ønsker selvfølgelig å jobbe, med kunsten og forskningen min. Heroinister, gjør også: Det samme, for "å komme til seg selv". Istedet, for å være helt "vrak". Jeg, jobber alltid, på: Amfetamin/Crystal meth. Og, gjerne 48 timer, i strekk.) 

 
 

Nå, i natt: 12-13. Januar. Sitter jeg våken, og jobber med diverse. Jeg, hadde satt pris på tilbakemelding. Hvis du er våken; nå i kveld, så: Hadde det vært knall, hvis du kommenterer! Skriv hva eventuelt, du: Ønsker, skal endres/gjøres med følgende design. Se, punktene: Lenger ned, for hva jeg ønsker kommentert. Jeg, må innrømme: At, jeg er en amatørdesigner. Jeg, fikk totalslakt på nettstedet, når jeg spurte etter... Ja, slakt? På: WDS-delen. 
 

 
 

BVL : Innovasjon - bendiklaland.info 

BVL : Innovasjon | Kunst & Vitenskap - Håndtering, og definering av: Innovasjon | Fremragende vitenskap, innovasjon av: Framtidsteknologi : Forskning, på: Kunstig intelligens, og innovasjons-teknologi. (Vær vennlig: Ta det seriøst, selv om dere vet, at: Jeg, er en "dop-skalle"/en psychonaut. Mange/de fleste store, har begynt slik.) 
Veloptismen - Prosjekt : VELOPT

Til tross, for hva som kanskje, er: Ett; mer, eller mindre begrenset språk. Så, er altså VELOPT: Ett livstids-prosjekt. For de som husker det, så har noen fra: Forskningsrådet, og deretter departementene vært her, på Diskusjon.no. I, en av mine tråder. Hvor, rådet: Bekreftet, noe av min forskning, å være vitenskapelige nyheter. Og, velferds-departementet: Ble invitert hit. Fordi, Jeg/BVL forklarte: Mitt ønske, om å for en gangs skyld, gjøre en patriotisk tjeneste. Nettopp, å: Donere hele beløpet, fra forskerprisene. Til, andre i min situasjon: Ung, ufør. Beløpet, en ung ufør, får betalt: Pr.mnd. Økte så; fra ca. 18.500kr, til: 21.500 pr.mnd. Jeg, er usikker: Hvor lenge, dette varer. 

 

VELOPT, er: Forskning, på innovasjonsteknologi. Nærmere, beskrevet: Ovenfor.

BVL : Bendik Viking Aurbakken Laland's K.A.-professor-utdanning | Høyeste utdanning, mulig å tilegne seg, i: Norge | KHIB - 2.år : Kunstnerisk arbeids-utvikling & 5.år - Master : Kunst 

Jeg, er nå: 27 år. Og, har vært sponset, av: HALDOL, fra Johnson & Johnson-merket; i 8 år - Studier, i påvirkende veskeform - Svarende, til: Schitzofreni, grad 21. Hvorunder, det påførte syndromet, har opprettholdt: En fryst, men levende kunst & håndverk-høyskole, til min analyse. Hvorav, jeg ble introdusert, for: Autodidakt, og selvstendig studievirksomhet. Av, min fadder: Kjell Johannessen, og kameraten/samtids-skulptøren Raymond Slåttli. Som, begge også, er: Kunstneriske professorer. Kjell, er også: Norges rikeste keramiker.

 

Jeg, er satt inn, i ett: Pedagogisk, systematisk nettverk, fra KHIB. Introdusert, fra: Studentenes eksamensoppgaver, og Kjell/Raymonds profesjonelle, instruksjons-baserte veiledning, og stilige kommentering. Det, er altså under: Schitzofrenien, at jeg har konstruert, opplevd og visualisert. Jeg, har forsket, medvirkende følgende metodikk: Info-objektive, maskinelle utgangspunkter. Og etterhvert, også: Kjernereaktorer. Behandlende, og analyserende: Informativ fluidmasse, reagerende, i prosess. Plassert på, og drevet av: Mine egne, interne "holodeck". Videre, utfører jeg/BVL min kunstneriske praksis: Stilbasert, upåvirket av trender.

 

Jeg, holder meg til: Tradisjonell graffiti. Hvorunder: Det, naturlig oppstod elementer, som minner om psykedelisk kunst. Graffiti, brukes som mitt svar, til: En innovasjons/utviklings-plattform. Hvor, de alfabetiske elementene: Deriveres/kalkuleres logisk. Ifølge, det formel-baserte språkets: Estetiske regler. Språklige regler, som har blitt oversatt, fra: Den analyserte sosial-info-fluid-masse, og dens utvalgte oppførsler. Satt, i system.

 

Jeg, skriver straks: Hvorfor jeg ble omplassert, fra skolen, og hvorfor jeg ble introdusert, for schitzofreni som alternativ behandling, fremfor vanlig skolegang. HALDOL, har besvart, og gitt karakterer, til: Oppgavene. Og: Vinklet meg inn, mot nye oppgaver, og kurset meg, mot de riktige svarene. Schitzofrenien, er arbeidsbenken, og har etterhvert blitt en del, av: Mitt mer, eller mindre "høyere intellekt/ego". 

Schitzofreni <-> HALDOL : KHIB 

Jeg, har på: KHIB, fulgt med, på de følgende 3 studiene. 

-Kunst & Håndverk - Bachelor - 3 årig studie. 2007-2010. 
-Kunst & Håndverk - Master - 2 årig studie. 2010-2012. 
-Kunstnerisk arbeidsutvikling - Tilleggsstudie, for kunstnere som har bestått: Mastergrad-eksamen, i kunst & håndverk - 2 årig studie. 2012-2014. Kunstnerisk arbeids-utvikling, 2.år: Bestått, gir det som går for å være Norges høyeste utdanning. Selv, om det kun er 7 års studier. (Skjekk KHIB.no, dersom du ikke tror meg.) 

 
 

25mg DMT, eller 2,5mg LSD, i ny og ne, har også: Påvirket meg, innenfor mine indre reiser. Disse stimulantene, har vært nødvendig. Men, jeg vet ikke om temaene: LSD/DMT, og forskning egentlig kan sammenlignes. Amfetamin, og forskning, derimot: Går ypperlig sammen. Selv, om du noen ganger blir så høy, at: Det skinner igjennom tekstene... Hoho! 

 
 

BVL : Bendik Viking Aurbakken Laland's, "kriminelle" fortid | Grunnlag, for: Alternativ studiemetode 

Jeg, kom inn på høyskolen; rett etter: Videregående. 19 år gammel. Samtidig, som min far: Hadde sladret/tystet, om min ulovlige graffitivirksomhet, opp igjennom en 5-10 års periode. Slik, at en psykolog: Skulle intervjue meg, og håndtere papirer omhandlende min varetekt. Jeg, tenkte; når det hele plutselig overrasket meg: "Psykologer, har taushetsplikt. De, går ikke til politiet." Men, politiet var antagelig hva som var varslet først, likevel. Psykologen, skulle bare ha meg, til å sprekke/oppgi, mitt: Graffiti-alias.

 

Jeg, fortalte aldri: Mitt graffiti-alias, til mine foreldre. Men, jeg røpet det altså: For min psykolog. Bare, for å brife - Dum, som en nisse, jeg var. "CWES - Bomb Squad", by the way. Medlem av en, blant Norges aller tidligste: Graffitigjenger/Crews. Stiftet: 1987, før jeg/BVL ble født(88). Og, etter en del krangling og kjefting, sier psykologen: "Jeg, kommer til å gi deg den strengeste straffen, jeg finner: Bendik". Men, du skal få sone, i varetekt. Altså: I, en "sykehus-lignende ghetto". "Du, er ikke: Tøff nok, for fengsel Bendik".

 

Men, jeg var selvsagt: Rasende, og knust. Pga. Min avbrutte kunstnerutdanning. Problemet, med at politiet/loven, avbrøt mine studier: Måtte psykologen, ta tak i. De, sa før jeg flyttet til Bergen, i ett halvt år: Vi, må ha deg, under varetekt. Der, og der i: Skien. Du, kommer tilbake: Hit. Vi, skal gi deg medikamenter, som knytter deg til elevene, lærerne og foredragsholderne. Du, kommer til å oppleve skolen: Mentalt.

 

Jeg, blir ferdig med: Graffitidommen, nå i Januar; hvis jeg husker rett. Da, skal det være: Nøyaktig 8 år, siden dommen ble innviet. Og, jeg begynte og bo, i: "Gangster-ghetto-strøk", her i Skien. En ting, er sikkert: Jeg erkjenner ikke straffeskyld, for pokker! Jeg, sier på tross, av all utdanning, prestisje og donorvirke: "Fuck, the law! Fuck, the buff!"

 

Og, som jeg sa i ett avisintervju, her forleden: "All graffiti, skulle vært lovlig!" (Overskrift). Tags/signaturer, sjablong-avtrykk, throw-ups og piecer! Alt, er bedre enn grå betong! Til, og med om du kaster: Maling-ballonger, på ett tog. Det, vil alltid se: "Bedre, ut". Og, har du noen gang sett: En graffitimaler, spraye ett bolighus? Nei! Vi, gjør aldri det. Vi, velger ut: En passe kjedelig vegg. Du, skal ikke se noe særlig kritisk, på graffiti. Ikke tags/signaturer, en gang. Hvis, du vil diskutere graffiti, og legalisering; tar vi det, i denne tråden: "https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564034&hl= - De Verdensomfattende, Gigastrukturære diskusjonene, om: N*'s Solipsistærtransmatiske Tilstedeværelse. Samletråd, for mine: Tråder". Vennligst, legg ved ett bilde av: "Stygg graffiti". Da, går det ikke med ett sted hvor en unge, har slengt opp: "KUKK!". Det, er jo åpenbart ikke: En graffitimaler. 

 
 

Tilbake, til: Musikken, og platecoverne | Electroshaman 

Musikken, kan du høre; her: https://www.mixcloud.com/bendiklaland/uploads/. Dersom du ønsker, kan du lytte: Ved, å bla etter albumutgivelse. Imens, du kikker på platecoverne, herunder. 

Jeg/BVL, ønsker følgende tilbakemeldinger, til mitt virke: 

#001 : Ris/ros, innspill/idèer/kommentarer, kritikk/slakt, av: Platecover #001 -> Platecover #008. Som sakt: Dette, er kun utkast. Jeg, har nok bare slengt noe: Kjapt sammen. Ikke, vær redd for å be om: Total re-design, av noe. Men, vær nøyaktig i beskrivelser. Jeg, er ikke, en: Designer. 

#002 : Er det, for mye forlangt, og kreve: 400'000.kr. For, en: Medium størrelse, original skjematisk plantegning, detaljert, og i farger. En tegning, som med: En, abstrakt språklig systemterminologi. Inspirerer, en hvilken som helst bedrift, mot: Universal-konstanter, i form av symboler. Beskrivende: Bedriftens framtidige kapital-mål, og andre mål. I form, av: Bedriftsutvikling. Med, mulighet for å utvikle bedriften, på ett: Hvilket som helst plan. Bedriftslederne, er med på, å: Velge nøkkelord, for utvikling og innovasjon. Jeg, analyserer også: Bedriften, gjennom generelle spørsmål, via. e-post. Bedrifter, hoster lett opp: En slik sum. Privatpersoner, får det billigere. Da, er det, tross alt snakk om: En mye lettere anyalytisk del, involvert. 

#003 : Hva, mener du om lydene du hører? Er dette grei musikk? Jeg, er kanskje ett ørlite hakk bedre, musikalsk. Enn, jeg er: Designer? Det, er musikk ment, for lytting under en eller annen mental påvirkelse, fra ett stimulerende virkemiddel. Eller, det er ment for: En kunstner, i arbeid. Electroshaman - "Giving youRebirth, by sound!" 

#004 : Fortsett, å kommenter: Kunsten! Det, er denne tråden. 
Platecover : #001 | Electroshaman - Electroshaman

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

http://bendiklaland.info/imagery/Electroshaman%20Sleeve%20-%20Side%20B.png

 

Electroshaman - Electroshaman, anno: 2012. Er, min første: Utgivelse. Albumet, inneholder kun: Låter, som er bygd opp fra bunn, av. Og, har flere: Halvhumoristiske toneharmonier, i sin spilleliste. Dette, er materialet; som til slutt: Vil gå for, å være det mest "ekte Electroshaman". Designet, på coveret: Trenger ikke representere, annet enn "Electroshaman". Så, hvorfor ikke: Foto, av maling og kunst? Som, er Electroshaman's tema. Det, bærer også: Preg, av "futura". Siden, Electroshaman jobber: I, fremtiden gjerne. 

Brosjyre - Utstilling : Galleri Pingvin: 

http://bendiklaland.info/imagery/brosjyre.png

 

Jeg, tok med denne fordi jeg syntes den var litt finere, enn mange av platecoverne. Galleri Pingvin, er blant Oslo's dyreste, og fineste. De skrev: At alt, mitt var kjempeflott. Men, de var fullbooket. Og, de skulle levere søknaden; videre, til juryering for utstillingsåret: 2018, i August nå, 2016. 

Platecover : #002 | Electroshaman - All ThoseThat YouDon't Know: 

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

http://bendiklaland.info/imagery/ATTYDK%20-%20Back%20sleeve.png

 

Plata, begynner: Enkelt, og strippet ned. Kanskje, litt kjedelig? Men, så til tross for albumnavnet, kommer poplåtene: "Dancin' Tables", og "Overload Forever". Før, plata avslutter, med: Noe gnagende maskineri, kalt for "Stone, og Wood Cutters". Plate, gitt ut i: 2012. Gul, er vel en farge som kan symbolisere: "IKKE"? Så, her har du: Livet, i "IKKE". Det, du: "IKKE kjenner". 

Platecover : #003 | Electroshaman - Deep Sludge Dub: 

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

http://bendiklaland.info/imagery/Deep%20Sludge%20Dub%20-%20Back%20sleeve.png

 

Her, er det: Først 3x meget dype låter. Passende: Albumnavnet. Og, den fjerde og siste: Er også, en smule nedtonet. Men, ikke dyp. Heller: Vilter, og sprelsk. Plate, anno: 2013. Ved første øyekast, skjønner man: Kanskje ikke stort, av dette coveret. Men, om man snur det: Ser man, at man befinner seg nede, på dypet. Slik, platenavnet: Skulle tilsi oss. Utgitt: 2013. 

Platecover : #004 | Electroshaman - All Known: 

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

http://bendiklaland.info/imagery/ak%20-%20Back%20sleeve.png

 

Mye: Deep dub. Det, er tross alt: Hva Electroshaman's fans, skal kunne. "Reject", er catchy. "Delay, from the past", har flotte lyder og effekter. Og, "Icon Plaza, High Priest" har den bassen: Du kan drømme, om. Dersom, du da ikke skulle: Bråvåkne. Det, selvfølgelige stedet å dra til, i byen din. For, å: Henge; ville vært som fotoet: Foran. Her, er det snakk om: Det gamle vante. Utgitt: 2013. 

Platecover : #005 | Electroshaman - Sponge Legacies: 

Disc: 

Platecover - Side A & B: 

Platekonvolutt - Side A & B: 

http://bendiklaland.info/imagery/Sponge%20Legacies3.png

 

Albumet, åpner med: Ett par, mer eksperimentelle låter, først. Og, så kommer: "Synthetic Heavy Beauty". Som, heller er en treg, seig: Trip-hop/Nu-electro-rytme, som blåses ut av noe, som kanskje er fremtidens kirkeorgel. "Synthetic Heavy Beauty", høres kanskje en smule: Sakral/hellig, ut. Og så, til slutt kommer: "Rollin' Blessed", og "Country Disc Jam". Som, begge bærer preg av å gi en "kul/hiphop"-stemning. Om man skulle tenke: Generasjoner, i etterarv. Eller: Gummilegeringer. Så, har jeg i alle fall fått med: Svampen, i legeringen. Dersom, du ser for deg: At musikken min, skulle vært fysiske maskiner. Hva, hadde vel vært bedre å bruke i det maskinelle, enn: Svamp? Laget, og gitt ut i: 2014. 

Platecover : #006 | Electroshaman - Valent: 

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

Platecover - Side A & B: 

Platekonvolutt - Side A & B: 

http://bendiklaland.info/imagery/Valent3.png

 

Albumet, åpner med en: Trance/House-låt. Med, kjappere tempo enn, hos: Tradisjonell Electroshaman. Neste, har en intro de fleste: Er vandt til. Og, fortsetter innover i: Hiphop-land. Og, så kommer du etter hvert, til låta: "Fear, and Loathing in: Las Vegas", blant en del eksperimentell turntablisme. "Fear, and Loathing in: Las Vegas", har orginalinnspilling i filmen, med samme tittel. Jeg, har kun gjort: Så, den varer lenger. Jeg, er usikker på hvordan dette blir, mtp. Copyright. Resten, av låtene på plata: Er eksperimentell turntablisme. Repetetiv: Groove. Dette coveret, syntes jeg ble en smule genialt: Designet. Mtp. Navnet, på albumet. Valent. Det, står der som bokstaver: Satt opp, i reagerende differanse til bakgrunnen. Det, er hva: Det er. Gitt ut, i: 2014. 

Platecover : #007 | Electroshaman - Other Random Legacies: 

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

http://bendiklaland.info/imagery/Other%2C%20Random%20Legacies%20-%20Back%20sleeve.png

 

Først, ut er poplåta: "We Should Be". Godt, og effektivt fulgt opp av: "Neptune Belltowers", hvor du aner klokkeren på neptun, ringe. Videre, kommer diverse trip-hop. Avsluttet, med basslåta: "Drum Camel Caravan". Andre, diverse: Gummilegeringer, fotografert. En del, av: Den maskinelle ideen, om det musiske maskineri, satt sammen av plast og gummi. Med, lyder: Deretter. Platen er utgitt, i året: 2015. 

Platecover : #008 | Electroshaman - Rituals: 

Disc: 

Platecover - Side A: 

Platecover - Side B: 

Platekonvolutt - Side A: 

Platekonvolutt - Side B: 

http://bendiklaland.info/imagery/Rituals%20-%20Sleeve%20back.png

 

Rituals, åpner med låta: "Down Town", for å bringe det hele til byen. Etter, at noen kanskje havnet langt av sted, etter: Å ha tittet på coveret. Etter hvert, kommer den triste, men likevel glamourøse låta: "Cadillac Mafia". Før albumet, avsluttes: Kun, med 4 låter. Til slutt, kommer: "Sleep". Som, er så catchy at du kanskje: Sovner, rockin'. Fotografi, av: Ritualistisk totempåle, foran. Og, diverse sjamanutstyr: Bak. Hva, som brakte meg: Til, ritualer var vel musikk, og psykedeliske stoffer. Senere, har jeg praktisert: Diverse, selvstartede og egne ritualer. Mest, for: Forskningens skyld. Men, også av religiøse hensikter: For, å løse verdensproblemer. Plateutgivelse: 2015. 

Endret av N*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okok, jeg skal gjøre noe.

 

Og nei, antidesign går ikke ut på: Anti-lesbarhet, selv om det ofte ender slik. Antidesign, er en etablert: "Trend", eller "anti-trend" heller, gjerne. Antidesign, er ment: Å kommentere all søpla, som fintfolket i byråene absolutt skal forsyne oss med. Det, er derfor det ofte brukes, av radikale kunstnere. Som, liker å fortelle om hvor misfornøyde vi er, med all form for: Industri. Og, da selvfølgelig spesiellt: Manipulasjon, som ligger og forsøpler. Det, er vel ærlig talt: Ingen som liker reklame? Forby det! JA!

 

edit: Nå, er det iallefall: Ikke, ekstremt. Håper jeg, da.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Jeg tror: At kolon ikke fungerer, slik, du tror det fungerer; det samme gjelder semikolon, og, komma, da. ;) Å bruke tegnsetting slik er poengløst. Selv om du gjør det med ironisk distanse og som en kommentar - så er det bare du som får noe ut av det. Hvis du legger sammen alt du får ut av det så er du mest sannsynelig på minussiden også.

 

Morsomt å reklamere for en antireklamelov. I like it!

 

EDIT: Glemte å si at jeg synes artistnavnet er bra! Bildene har også særpreg og trekker oppmerksomhet.

Hvis du vil at dette skal fungere som en slags reklame for kanskje å designe covers, så ville jeg publisert i et format som ligner noe et trykkeri vil ta i mot. Da er det CMYK PDF som gjelder, med markeringer for bleeds (på utsiden av art) og slike ting.

Endret av Enthroner
Lenke til kommentar

Jeg, kaller det: 100% formatering. Nå, har jeg begynt slik, så det blir slik.

 

Hva du kaller det er: Irrelevant; for hvordan norsk skal skrives. Norsk: Språk/skriftspråk, laget av mange intelligente; mennesker, for å skape en; effektiv form for: Kommunikasjon. Når: Man skriver slik som; du, gjør, ser det bare; rart ut. Tror: Du burde vurdere; å skrive som, resten av landet gjør hvis: Du ønsker å nå frem til; andre, med ditt budskap :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

--

 

Hva du kaller det er: Irrelevant; for hvordan norsk skal skrives. Norsk: Språk/skriftspråk, laget av mange intelligente; mennesker, for å skape en; effektiv form for: Kommunikasjon. Når: Man skriver slik som; du, gjør, ser det bare; rart ut. Tror: Du burde vurdere; å skrive som, resten av landet gjør hvis: Du ønsker å nå frem til; andre, med ditt budskap :)

 

 

Jeg, vet ikke om det var du, som: Fikk meg til å endre skrivestil. Men, du kan se det er skrevet: Noe anderledes, her: http://www.bendiklaland.info/PHD001.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...