Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å pule ubetinget rundt


Anbefalte innlegg

Det er som oftest de styggeste jentene som puler rundt hele tida, som hele byen vet hvem er

 

Tydelig at du har aldri har møtt en pen jente.

 

 

Rent personlig har jeg ikke noe til overs for jenter som puler over stokk og stein. Folk får gjøre absolutt hva de vil med sin egen kropp, men selv har jeg ingen interesse av å ligge oppe på en fellesmadrass som har hatt flere pikker i seg enn Jan Thomas.

Endret av Neptjune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som oftest de styggeste jentene som puler rundt hele tida, som hele byen vet hvem er

 

Tydelig at du har aldri har møtt en pen jente.

 

 

Rent personlig har jeg ikke noe til overs for jenter som puler over stokk og stein. Folk får gjøre absolutt hva de vil med sin egen kropp, men selv har jeg ingen interesse av å ligge oppe på en fellesmadrass som har hatt flere pikker i seg enn Jan Thomas.

 

lol jeg har en pen jente som kjæreste

Lenke til kommentar

Vi gutter kan kontrollere jentene bedre, slik at de ikke forlater oss, om vi klarer å opprettholde forestillingen om at det er spesielt ille for jenter å være løse. Derfor vil jeg si at jenter som puler rundt er skitne, syndige, ekle og mindreverdige.

 

Du virker litt enkel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
selv har jeg ingen interesse av å ligge oppe på en fellesmadrass som har hatt flere pikker i seg enn Jan Thomas.

 

Hva gir deg inntrykk av at Jan Thomas er så spesielt horny, egentlig? Jeg tror duden egentlig er ganske forsiktig med hvor han hiver inn kjeppen!

Lenke til kommentar

Noen jenter liker å knulle rundt på alt og alle, de er slik de er og hvorvidt det har noe med selvtilliten å gjøre tror jeg er veldig inviduelt. Det er nok ikke bare mannfolk som liker å herje rundt før de slår seg til ro.

 

Det med at jenter "hopper til neste" rett etter et forhold er også inviduelt hva grunnen er. Noen trenger en re-bound, andre har kanskje mistet følelsen for mannfolket allerede før de gjorde det slutt og dermed kanskje fått følelser for en annen? Noen gjør det sikkert fordi de trenger bekreftelse på at de fortsatt har draget, andre gjør det der og da rett og slett fordi de kan og har lyst. Er man singel, så er det ikke fyfy!

 

Synes det virker som at mange har en tendens til å dra alle under samme kam her inne, og forsåvidt på andre forum også. Ting er nok ikke så svart/hvitt som mange fremlegger det. Alle mennesker er forskjellige og alle gjør sitt av forskjellige grunner - uansett hva det gjelder. Når det er sagt, så synes jeg det blir feil å slå kvinner over hånden for det de gjør, når menn strengt talt ikke er noe bedre. Vi er alle forskjellige, men noen er mer lik enn andre ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har flere jentevenner som har sex med tilfeldige gutter hver helg, og for å være ærlig, er det umulig for meg å se problemet.

 

Skriver under på denne. Kan bare tolke det som misunnelse fra bitre mennesker som ikke får seg noe og føler et behov for å heve seg over dem som gjør det. I stedet for å bære seg over hvor fælt det er at andre nyter livet burde de heller gjøre et forsøk på det samme selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hva tenker dere om jenter som ligger rundt? Som f eks knuller 3 forskjellige gutter på samme måned, og som går mer eller mindre direkte til neste når de har dumpet en de er sammen med?

 

Er de lite selvsikre, eller er det bare sånn verden har blitt?!

 

Hvis de har dumpet en de er sammen med så er det av en grunn - de er ferdige med personen.

Hvorfor skal det da bli sett på som negativt å gå til neste? Mennesker er følelsebestemte vesener som TRENGER kontakt for å leve et positivt (utviklingsmessig) liv. Vil du heller at de skal være alene etter de har dumpet deg og ikke være lykkelige?

 

Uansett - jenter som ligger rundt trenger ikke å ha mangel på selvsikkerhet eller noen annen deficit i sin personlighet. Det er godt mulig det bare forekommer et ønske om nærhet, seksuell tilfredsstillelse eller bare at de syntes det er gøy. Hvorfor skal vi se på det som annerledes at jenter ligger rundt enn gutter?

 

Selv hadde jeg veldig sterke meninger om dette før og jeg klarte ikke forholde meg til kvinner som hadde ligget med mange menn. Men så skjønte jeg at det faktisk har null å si annet enn at de kan virke litt "løsere" i musa. Kvinner er like kåte som menn, om ikke mer. Det er bare tull å tenke noe annet, spesielt å dømme dem for den kåtheten.

Lenke til kommentar

Grunner til at en jente (eller gutt) skulle pule "ubetinget" rundt:

 

Direkte

- Personen liker sex.

- Personen ønsker bekreftelse på at h*n er pulbar.

 

Medvirkende (ubetinget-delen)

- Personen trenger ikke bli godt kjent/sterkt følelsesmessig knyttet til en person for å pule, og ønsker heller ikke noe seriøst forhold.

- Personen bryr seg ikke om hva folk synes, eventuelt motsatt (ønske om oppmerksomhet).

 

Ser ikke noe "galt" med noe av dette, folk får da gjøre som de vil. Jeg personlig ville styrt unna nå som jeg snart er 20, men heldigvis fins det jo så mange andre enn meg der ute :) Ser ingenting galt med å "herje rundt" når man er ungdom, så lenge man ikke har sex (og kun sex) med folk som åpenbart ønsker noe mer. Da leker man med følelser, og det er ikke snilt.

Lenke til kommentar

Om noe er billig betyr det at det er tilgjengelig for mange, altså det motsatte av eksklusivt, som noe er hvis det er dyrt.

 

Om en jente er billig betyr det at det er mange som kan "få" henne, i denne sammenhengen få henne til sengs. Om jenten er kresen på partner er hun ikke billig. Spørsmålet er hvordan hun kan pule rundt om hun er så kresen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er jo at det er jo ganske mange menn så man kan jo pule ganske mange selv om man bare er villig til å pule en liten andel av dem. samme gjelder jo for forhold. Man kan være svært selektiv samtidig som man fort finner ny partner.

 

 

Edit: Men kanskje ikke alltid like lett å se at de er kresne, man har jo forskjellig smak.

 

Edit2: Ellers vet jeg ikke hva jeg mener om jenter som puler rundt.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Om noe er billig betyr det at det er tilgjengelig for mange, altså det motsatte av eksklusivt, som noe er hvis det er dyrt.

 

Om en jente er billig betyr det at det er mange som kan "få" henne, i denne sammenhengen få henne til sengs. Om jenten er kresen på partner er hun ikke billig. Spørsmålet er hvordan hun kan pule rundt om hun er så kresen :)

 

Hva hvis jenta (eller gutten om man bytter ut han med hun) har spesielle kriterier? Feks: Han må ha brune øyner, brunt hår, veltrent og jobbe med et eller flere spesielle yrker.

 

Vil det da si at hun er billig kun for de som stiller de kravene og eksklusiv for de som ikke gjør det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tenker dere om jenter som ligger rundt?

 

 

Noen av disse har dårlig selvbilde, og ligger rundt for å få stadige bekreftelser på at de i det minste er bra nok til å bli brukt som puledukker. Disse styrer jeg langt unna.

 

Andre kan ha selvbildet i orden, og synes det er ok å ligge rundt fordi de ikke legger noe mer i sex enn fysisk nytelse. Jeg har et ganske annet syn på sex, og styrer dermed også unna denne gruppen.

Endret av laxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...