Gå til innhold

Hva er egentlig en cd-skifter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En cd skifter er en cd spiller som har mulighet for å bytte cd selv. Du mater den feks med 10 cder og den spiller av den valgte cden, ved at den bruker en eller form for "karusel" til å sette den valgte cden i cd avlesern. Rimelig kjekt om du er en lat ****** :p

 

Krønglete forklart men fant ikke på noe bedre.

Lenke til kommentar
Blir egentlig et ja/nei spørsmål dette her...

Kan en cd-skifter (i dette tilfelle til bil) også spille cd'er, eller er det bare ekstrautstyr til en spiller?

 

Det er en passasjer , eller en mekanisk arm som bytter cd'r for deg .

Det billigste blir og bruke en passasjer , gjerne en haiker.

 

Det koster fort noen tusen kroner og få bygget den mekansike armen.

Lenke til kommentar

En Cd-skifter er ett apparatur som sender hyperoforiske frekvensmodulasjoner gjennom ultrasonikkdemodulatorhodet og interdesker informasjons-transistorenes oppgavebehandlings-tabell til synkronaterings-senterets dimmoforenkler-frekvensimpulser og fører til at de infragrønne flexilinktransisitor-hodene mottar informasjonsbasis av grad 1,34 ganger PI...

 

 

Håper du skjønte hva jeg mente! :woot:

Lenke til kommentar

I alle dager! Her er noe muffens!

Igår, da jeg skrev innlegget mitt i denne tråden, kom innlegget rett under tunefish' siste innlegg, altså før voktern og MyWars innlegg. Dette er jeg 100% sikker på, for jeg så over tråden før jeg lukka siden.

 

Men idag ser det altså helt annerledes ut, det kan jo alle se. Har noen vært og redigert forumet, manuelt flyttet innlegget mitt??? Skjønner ikkeno av dette jeg.. :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...