Gå til innhold

Følg Ubisofts pressekonferanse straks (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sam Fisher is no longer hiding in the shadows. He’s taking the fight to the enemies of the United States in plain daylight, and he’ll do it by any means necessary. Whether through more traditional, conventional stealth tactics, or by blowing everything up in sight, the notion of variety and choice dominates the landscape of Splinter Cell Blacklist. That’s a good thing considering the formidable task at hand.

 

They’re now just supplemented by alternatives - alternatives that allow you to engage in large scale firefights, call in air support and generally unleash hell upon guys that could easy be killed in the darkness with a knife.

Jaja, har alltids Splinter Cell 1-3...

Lenke til kommentar

AC :oHar alltid irritert meg over hvordan de fremstillier britene i trailerne til nå. I virkeligheten var de fleste indianerne på side med britene i revolusjonskrigene.

 

Dette har ingenting med indianere å gjøre i det hele tatt. Connor stammer fra en indianer stamme men han blir en snikmorder i spillet, dermed neutral mot alle fraksjoner bortsett fra tempelridderne. Sjekk fakta før dere klager om det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar

Watch Dogs så rett og slett meget bra ut. Endelig en ny IP, Microsoft og EA hadde tidenes mest kjiipe pressekonferanser; kun oppfølgere til blockbustere.

Meget overaskende at Ubisoft skulle ha det mest spennende spillet etter disse 3 pressekonferansene. (har ikke sett Sony).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Blir uansett PC-versjonen. Er redd man får vansker med stabil framerate på PS360.

 

Men skuffende at det ikke er noen Wii U-versjon da.

Så han som spilte brukte en Wii U-kontroller (eller 360?) men kjørte spillet på en PC?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

AC :oHar alltid irritert meg over hvordan de fremstillier britene i trailerne til nå. I virkeligheten var de fleste indianerne på side med britene i revolusjonskrigene.

 

Dette har ingenting med indianere å gjøre i det hele tatt. Connor stammer fra en indianer stamme men han blir en snikmorder i spillet, dermed neutral mot alle fraksjoner bortsett fra tempelridderne. Sjekk fakta før dere klager om det samme om og om igjen.

 

Jeg kan fakta. Du er blind hvis du ikke ser at briter blir fremtilt som de onde i disse trailerne. Selvom deres ledere er templar, og det er derfor. Sånn som på den siste traileren hvor de driver å torturerer en amerikaner, ikke faen om det bare gikk en vei. Og som jeg skrev, var indianerne stort sett på britenes side under revolusjonskrigen. Det er historie, les det. Da kunne de i det minste vist noen templar i amerikas leier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...