Gå til innhold

LEGO-figurene inntar Midgard (3DS, DS, PC, PS3, Vita, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.

 

Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)?

 

Jeg venter for øvrig fortsatt på et åpen-verden LOTR-rollespill. Hvor ble det av The White Council igjen?

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)?

 

Det er fult ut stemmeskuespill fra filmen, men jeg aner ikke om det vil komme noe nytt. Det høres tvilsomt ut, men det kan jo hende.

 

Selv syns jeg dette ser ut til å ødelegge totalt for sjarmen til de tidligere titlene, fordi de har fungert så godt uten stemmeskuespill. De har fortalt mer sin versjon av historien med friheter der det passer seg sånn, med slapstick og herlig mimikk. Frykter denne friheten blir borte når de må binde seg til et allerede skrevet og innspilt manus, og at sjarmen skal bli borte når det blir en legoversjon av filmen og ikke en "filmversjon av legoen" på den måten som er i f. eks.Lego Batman eller Lego Indiana Jones.

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)?Jeg venter for øvrig fortsatt på et åpen-verden LOTR-rollespill. Hvor ble det av The White Council igjen?

 

Man har jo "Lord of The Rings:Online" (LOTRO), som er basert på bøkene til Tolkien.. MMORPG spill

 

Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)?
Det er fult ut stemmeskuespill fra filmen, men jeg aner ikke om det vil komme noe nytt. Det høres tvilsomt ut, men det kan jo hende. Selv syns jeg dette ser ut til å ødelegge totalt for sjarmen til de tidligere titlene, fordi de har fungert så godt uten stemmeskuespill. De har fortalt mer sin versjon av historien med friheter der det passer seg sånn, med slapstick og herlig mimikk. Frykter denne friheten blir borte når de må binde seg til et allerede skrevet og innspilt manus, og at sjarmen skal bli borte når det blir en legoversjon av filmen og ikke en "filmversjon av legoen" på den måten som er i f. eks.Lego Batman eller Lego Indiana Jones.

 

Skuespillerene fra filmene skal spille inn stemmene på nytt, slik at man ikke er direkte bundet av manuset fra filmene. Har jeg lest en plass, men finner ikke linken. Tror det var spill.no

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Man har jo "Lord of The Rings:Online" (LOTRO), som er basert på bøkene til Tolkien.. MMORPG spill

 

Klar over dette, og det har jeg i grunn spilt ganske mye. Og selv om jeg elsker versjonen de har skapt av Midgard, altså selve verdenen man vandrer rundt i, så er fortsatt MMORPG og vanlige vestlige enspillerrollespill to vidt forskjellige sjangre med helt forskjellige muligheter for gameplay. Et TES-aktig LOTR-rollespill hadde jeg ikke sagt nei til.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...