Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juni 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet vi ikke skal ha stor kritikk, men denne var en av de mindre gode jeg har sett i fra deg FotoFashion. Tillater meg noen ord når du pleier å levere så ekstremet bra, det ene gangen du skuffer meg litt får du noen.

 

Noe tull langs kantene i bildet, ser ut som noe kloning noen steder, skjønner ikke helt hva det er. En ramme?

 

Smykket blir lutt rotete og rart, ville sett uten halssmykke Rattet med denne logoen nederst, og at man akkurat ser litt av emblemet i midten forstyrrer. Armen til modellen burde vært litt lengre ned for å slippe denne sorte glipen i mellom arm og midtkonsollen.

 

Veldig sort nede til venstre med setekantene, noe som kan se ut som bilbelte du kunne tatt bort før du tok bildet. Noe du kunne tatt bort i redigeringen er dette ene hårstrået som peker oppover, naturlig, men gjør håret litt rotete

 

Lyset her liker jeg godt, men også noen småting ved det også. Skyggen som går tvers over i setet ved overarmen.

 

Dette er jo små feil, men som sammen for min del trekker det ned mye. Alltid lett for andre å si, sjeldent lett å se selv. Gleder meg allerede til dit neste bilde, alltid spennende og god kvalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ja jeg får kjærpe meg :)

 

Syns rett og slett denne stilen er mye lekrere og tilnærmes modellen på en måte som jeg ikke er vant med å se fra deg. Jeg liker det svært godt og kan tenke meg å se flere slike tilsynelatende -men akk så gjennomtenkte- bilder fra deg i tiden fremover. Det er ikke alltid 100% teknisk perfekt bilde er 100% treff i hjertet til betrakteren. Tvert imot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flue-12-a-500.jpg

En overskyet søndag inviterte til en makrorunde i hagen. Denne flua satte seg artig til for et portrett. Jeg likte posituren, og effekten av kun hodet i fokus.

 

Firfisle-1-500.JPG

 

Denne firfisla satte seg ypperlig til for mer makro, siden den var så vennlig å stille seg foran det røde gjerdet på verandaen...

 

Kamera: Olympus E3 m/Zuiko 35mm makro.

Endret av Manskow
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...