Gå til innhold

2 skjermer...


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny skjerm og tenkte da at det var like greit å kjøpe 2 :)

Ønsker å kjøre begge samtidig og splitte opp skrivebordet i 2. I den anledning lurer jeg på om dette er noe mitt skjermkort vil støtte. Skjermkortet har 3 utganger:

- DVI

- VGA

- HDMI

 

Er det sannsynlig at kortet støtter dette, eller er det en "regel" som tilsier at skjermkort må ha feks 2 hdmi-utganger eller feks 2 dvi-utganger for å støtte 2 skjermer samtidig?

 

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket kort har du?

 

For å gjøre en usedvanlig lang, og dårlig kjøpsopplevelse/kundeservice kort: Det vet jeg dessverre ikke.

Kjøpte deler via Mamoz, og etter å ha montert disse, virket ikke PC'n mer enn et par sekunder om gangen. Reklamerte, og måtte sende inn. Fikk den i retur med beskjed om at det var feil med grafikkortet, og at de hadde satt inn nytt. Etter mye om og men, fikk jeg drivere fra dem, men fikk aldri vite hvilken type kort de hadde satt inn. Det jeg kjøpte var av typen "billig" siden jeg aldri benytter pc'n til annet enn tekstbehandling, se filmer, etc, og altså ikke spill som jo er noe mer krevende...

Lenke til kommentar
Hei! Skal kjøpe meg ny skjerm og tenkte da at det var like greit å kjøpe 2 :) Ønsker å kjøre begge samtidig og splitte opp skrivebordet i 2. I den anledning lurer jeg på om dette er noe mitt skjermkort vil støtte. Skjermkortet har 3 utganger: - DVI - VGA - HDMI Er det sannsynlig at kortet støtter dette, eller er det en "regel" som tilsier at skjermkort må ha feks 2 hdmi-utganger eller feks 2 dvi-utganger for å støtte 2 skjermer samtidig? På forhånd takk for svar! :)

 

Du bruker heller HDMI og DVI enn DVI og VGA...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...