Gå til innhold

EM 2012 Fantasy Manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer bytte av kaptein mellom kampdager? Hvis kapteinen min spilte idag, men ikke presterte, kan jeg bytte til en som ikke har spilt ennå denne runden uten annen straff enn at den originale kapteinen mister 2x-bonusen sin?

 

Svaret var ja.

 

Eller ikke!

Jo!

 

Et relatert spørsmål: Må man beholde spillerne på banen til hele runden er over for å sanke poengene, eller er de for evig så fort opptellingen er gjort etter hver kamp?

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Du har helt rett:

 

Manager substitutions

After all matches on a single day have finished and before the next matches start, you can:

Replace any player who wasn't sent off, with one from your bench whose team is yet to play.

Change your captain if he wasn't sent off, with a player from your squad whose team is yet to play.

Players who are substituted out will score 0 points, the captain bonus will be lost from your original captain if a new captain is selected. Substitutions and captain changes can't be cancelled once confirmed.

An unlimited number of manager substitutions can be made, however, it is not possible to make manager substitutions after games on the last day of the Matchday, as all fixtures will have been completed.

If a manager substitution or captain change is made then no automatic substitutions will take place on your team that Matchday.

 

Edit: Sorry for den Lord Britishface. Ikke meningen å lure deg.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Fant dette ja.

 

"Players who are substituted out will score 0 points, the captain bonus will be lost from your original captain if a new captain is selected. Substitutions and captain changes can't be cancelled once confirmed."

 

Hadde også en kamerat som byttet ut Dzagoev. :p

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette byttegreiene? Dette visste jeg ikke om! Har to spillere som er verdt 10mill fordi jeg antok man måtte ha spillere på benken. Denne taktikken er jo dårlig dersom man kan bytte spillere etter hvordan de presterer. Æsj, så ekkelt opplegg.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette byttegreiene? Dette visste jeg ikke om! Har to spillere som er verdt 10mill fordi jeg antok man måtte ha spillere på benken. Denne taktikken er jo dårlig dersom man kan bytte spillere etter hvordan de presterer. Æsj, så ekkelt opplegg.

 

Det står da fint beskrevet på førsteinnlegget at man kan lese mer om reglene og poengsystemet på nettsidene til fantasy.

 

Her har du linken http://en.euro2012fa...uefa.com/rules/

 

Edit: Leste setningen din igjen. Tror du har missforstått litt.

 

After all matches on a single day have finished and before the next matches start, you can:

Replace any player who wasn't sent off, with one from your bench whose team is yet to play.

Change your captain if he wasn't sent off, with a player from your squad whose team is yet to play.

 

Og så har du

 

If no manager substitutions or captain changes are made, automatic substitutions will take place at the end of the Matchday, when all matches have been played.

 

Det vil jo si at om du har gode spillere på benken så har du muligheten til å bytte disse inn.

 

Men, ønsker du å kjøpe/selge en spiller i løpet av en runde så trekkes det 3 poeng.

 

Any additional transfers made in the same period will deduct 3 points from your total.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Trenger nå keeper på TV2 sin EM manager. Polakken og Lindegaard har ikke akkurat sanket poeng. Jeg tenker å bytte ut Lindegaard. Alternativene mine er Chalkias fra Hellas, Andersen fra Danmark og Pletikosa fra Kroatia.

 

For og i mot:

 

Chalkias -> Slipper neppe inn mange mål mot Tsjekkia i kveld, men mot Russland kan det fort blir noen mål i mot. Hellas går ikke videre fra gruppespillet og jeg må dermed bytte keeper til runde 4.

 

Andersen -> Starter over Lindegaard. Var god mot Nederland, men Danmark skal nok slite i sine to neste kamper mot Portugal og Tyskland. Tar de poeng mot Portugal i morgen er de videre til sluttspillet.

 

Pletikosa -> Kroatia har igjen Italia og Spania. To veldig vanskelige kamper. Ser ikke for meg at Kroatia går videre.

 

Lener altså mot Andersen. Hva tror folket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...