Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Spillet er fantastisk og jeg tror DayZ er egentlig en demonstrasjon over hvordan MMO blir i framtiden, ihvertfall hvis man skal gå for realisme.

 

Vi får bare håpe.

 

Har ventet på et MMO der det er mer konsekvenser ganske lenge nå. Når man faktisk taper mye når man dør, får man en helt annen opplevelse i spillet, samtidig som alle sammen spiller på en annen måte også.

 

Det finnes jo indie spill som har gjort det samme (Ultima Online, Darkfall, Mortal Online osv), men de spillene har stort sett hatt så mange design flaws at det blir vanskelig i lengden.

 

Mat, drikke, skader, sykdommer osv gir spillet noe helt unikt, og er noe som virkelig burde være i et skikkelig MMO spill også.

 

det er ihvertfall ikke noe tvil om at dette er noe spillere vil ha, det ser man når en buggy mod nå har 400000 unike spillere. De store utviklerne har bare ikke sett potensialet i markedet. Kanskje de nå endelig vil gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man skrive til de man møter? Eller er det skrudd av på Norway 2?

 

Du kan skrive og/eller snakke i Direct Channel. Det er til alle de som er innenfor en hvis rekkevidde (ca 50 meter tror jeg). Anbefaler alle som spiller å ha mulighet til å snakke til de som dere møter, spesiellt om dere har noen planer om å være friendly. Folk har som regel ikke tid til å skrive før de enten skyter/blir skutt. For en spiller er det for mye å risikere hvis de har en del bra loot.

Lenke til kommentar

Finns ikke - bare jeg og en til som er admins der foreløpig og jeg vet med meg selv at jeg ikke har spilt på flere uker. Silentspy spiller på Norw 1-2-6. Jeg stoler såpass på han at jeg kan si med sikkerhet at han ikke missbruker noe.

 

Men en ting jeg håper kommer i Dayz er grenser på hvor langt utenfor "vanlig kart" man kan gå. En ting er sikkert og det er at mange missbruker det og lager store bilparker lang utenfor vanlig allfare vei.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...