Gå til innhold

Usikker på hvilken CRT skjerm jeg skal velge


SintBrus

Anbefalte innlegg

Eneste jeg vet er at det skal vere en 19" eller større. :D

 

Kanskje noen vil si hvorfor CRT når man har LCD'er.

Det har seg slik at jeg har en VELDIG dårlig skjerm for øyeblikket og den irriterer meg noe så :evil::grumpy: . Og jeg vil ha meg skjerm NÅ, ikke om 3-4 mnd. Prisen er vel ikke så viktig vil jeg tro, men et sted rundt 2000-3000 er vel greit for en CRT skjerm.

 

NB! Jeg vil ikke bruke for mye på skjermen siden jeg begynner å legge opp penger til en kickass LCD skjerm :D

 

Takker for all hjelp jeg får

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

BILLIG!! lyder det en bjelle. it sucks.

i think 8)

 

Jeg spurte ikke om meninger, men om erfaringer. Forstå forskjellen!

 

Hvis du hadde lest innledningen så forklarer jeg hvorfor jeg ville ha en såpass billig skjerm. Istedet for å skrive noe helt meningsløst, kunne du kanskje ha anbefalt meg en skjerm..?

Lenke til kommentar

 

BILLIG!! lyder det en bjelle. it sucks.

i think 8)

 

Jeg spurte ikke om meninger, men om erfaringer. Forstå forskjellen!

 

Hvis du hadde lest innledningen så forklarer jeg hvorfor jeg ville ha en såpass billig skjerm. Istedet for å skrive noe helt meningsløst, kunne du kanskje ha anbefalt meg en skjerm..?

:evil: jeg tullet bare din sau :evil:

jeg anbefalte en skjerm tidligere så ikke kom med den :evil:

Lenke til kommentar

Vet mange ikke liker Hansol, men denne har jeg selv brukt i snart ett år og er svært fornøyd med forholdet pris/kvalitet. Selv valgte jeg den nettopp med tanke på å siden utvide/oppgradere til en LCD, men har så langt klart meget bra. Den er i hvert fall en soleklar forbedring fra 17" Compaq'en som fulgte med familiens pc for noen år siden.

Lenke til kommentar

min bror har flatron 915 ft plus og jeg har brukt den skjermen en del, bildeskarpheten og fargene er bra og med 120hz i 1024 oppløsning har den brukbar oppdaterings frekvens også. den koster 2500kr på www.itbutikken.no

du bør også se på iiyama skjermen som koster 4163kr på www.absoluttdata.no , denne har jeg ikke prøvd men den har overlegen oppdaterings frekvens og jeg har veldig lyst på en slik :smile: .

Lenke til kommentar

Hei!

 

Selv har jeg en ViewSonic P90f, en vakker skjerm som kan ta 100mhz i 1280x1024.

 

den er riktignok littegranne dyr men ikke så dyr at du ikke kan ta deg råd til det ekstra. :wink:

 

Men selvfølgelig ville jeg ha rådet deg til å kjøpe en LCD-skjerm hvis det er snakk om skjermer generelt. Stilig design, langt mindre stråling (langt mindre kviser :lol: ), osv..

 

men vær forsiktig med å velge LCD hvis du skal spille mye spill.. det er ikke alle som egner seg til det :(

Lenke til kommentar

Men selvfølgelig ville jeg ha rådet deg til å kjøpe en LCD-skjerm hvis det er snakk om skjermer generelt. Stilig design, langt mindre stråling (langt mindre kviser :lol: ), osv..

 

 

 

vel, jeg har tenkt på å kjøpe meg en LCD, men det blir ikke før neste år tror jeg. Det er derfor jeg skal ha meg en såpass billig CRT skjerm. Når jeg skal ha meg LCD skjerm, er jeg nesten sikker på at jeg skal kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=7&s=pl

Lenke til kommentar

Det er vel kanskje for sent nå, men om du fremdeles lurer på den hyundai skjermen du linket til så har jeg den (er faktisk den jeg bruker nå) og elsker den allerede. Utrolig god skjerm spør du meg. Har prøvd p910 også, som er neste den samme, bare ikke fllat, og den har jeg prøvd mye, uten noen som helst form for problem, så jeg kan ikke annet enn å anbefale den, sjekk forøvrig posten 19" CRT til 2000 kr for flere innspill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...