Gå til innhold

Vil du være testpilot på Galaxy S3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går da vel ann å se det på en finere måte da. Samsung må da få lov til å spørre oss forbrukere om vi vill teste en av telefonene demmes.

 

Ikke nødvendigvis. Dere vil få et ordentlig og endelig svar så snart vi har avklart situasjonen med Amobils redaksjon.

Lenke til kommentar

Hva betyr det, at alt vil bli kansellert?

 

Nei, det vil ikke bli kansellert selv om det mot all formodning skulle tolkes som "snikreklame" da dette er arrangert av Samsung. Diskusjon.no er ikke mer enn et enkelt medie de brukte for å spre informasjonen til flere personer.

 

Vil forøvrig si at dette ikke burde regnes som reklame da det KAN tolkes som informasjonsgivning. Det kan også regnes som det de kaller "snikreklame", men det er en skjønnssak, så det hele avhenger av personen som skal se over posten.

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lyst ti å teste denne telefonen for dere. Spennende, lærerrikt, moro og en ny erfaring for meg (for min del).

 

Har hatt HTC legend i sin tid og har nå konvertert til Samsung fordi deres telefoner er noe jeg foretrekker. Har nå Galaxy S2, og det passer utmerket å sammenligne disse både i design, brukervennlighet, teknologi, nytenkninger og finesser.

 

:)

Lenke til kommentar

Er det slik at en må levere inn igjen telefonen etter 1 mnd med testing?

 

Ikke bare må du levere tilbake telefonen, men i testperioden må du også sende inn andre telefoner du måtte ha, og det er ingen garanti for at du får dem tilbake igjen! :confused:

 

(Tips: Les litt i topicen før du spør om noe som allerede er spurt og besvart ... :))

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg stiller gladelig opp. Sverger til iPhone 4S fra før, så jeg vil gjerne teste om denne kan måle seg med den. Kan bli interessant både for meg og Samsung det.

Lenke til kommentar

Er det slik at en må levere inn igjen telefonen etter 1 mnd med testing?

 

Ikke bare må du levere tilbake telefonen, men i testperioden må du også sende inn andre telefoner du måtte ha, og det er ingen garanti for at du får dem tilbake igjen! :confused:

 

(Tips: Les litt i topicen før du spør om noe som allerede er spurt og besvart ... :))

Haha, da er det helt uaktuelt! Men angående det med innlevering av mobiler så er det jo bare å si at du ikke har en?

 

Vet det, men det var sent og jeg orket ikke.. beklager :/

Lenke til kommentar

Jeg stiller gladelig opp. Sverger til iPhone 4S fra før, så jeg vil gjerne teste om denne kan måle seg med den. Kan bli interessant både for meg og Samsung det.

 

Flotte er jo at deres tidligere modell Samsung Galaxy S 2 allerede er bedre enn 4S, så den er utvilsomt enda en god del bedre.

Lenke til kommentar

Hei, og beklager dårlig oppfølging i tråden her. Innlegget vårt er absolutt seriøst og vi har fått lov til å poste det av redaksjonen. Vi skal trekke ut 3 stk testpiloter fra forumet her, og vi håper og tror at pilotene får beholde testeksemplaret sitt etter endt testperiode. Dette har vi dog ikke fått bekreftet enda, og hvis testproduktet skal sendes tilbake, betaler vi selvsagt for kostnadene rundt dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei,

jeg kan bekrefte at Samsung har fått tillatelse til å poste dette innlegget av redaksjonen i Amobil.no. Selv om vi vanligvis ikke lenker til kommersielle tiltak som dette fra produsenter, tror vi mange vil synes det er morsomt å lese om her i forumet hvordan det er å bruke denne mobilen. Det har jo vært mye "hype" rundt den, og det at Samsung vil la noen utvalgte brukere få teste og skrive om den nye mobilen og dele sine erfaringer på forumet - helt uten sensur selvfølgelig - synes vi var såpass morsomt, at vi valgte å lenke til det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begrunnelse sendt! Har lenge vært i tvil om jeg heller burde gått for Galaxy SIII enn min nåværende One X. Blir spennende å se hvordan de måles opp imot hverandre

 

Hei, og beklager dårlig oppfølging i tråden her. Innlegget vårt er absolutt seriøst og vi har fått lov til å poste det av redaksjonen. Vi skal trekke ut 3 stk testpiloter fra forumet her, og vi håper og tror at pilotene får beholde testeksemplaret sitt etter endt testperiode. Dette har vi dog ikke fått bekreftet enda, og hvis testproduktet skal sendes tilbake, betaler vi selvsagt for kostnadene rundt dette.

 

Kjapt spørsmål angående utvelgelse av testpiloter: velger dere ut ifra registrerte brukere her, eller med utgangspunkt i e-postene dere mottar? Og har dere i så fall mulighet til å "linke" mailene dere får, til brukere på forumet?

Endret av Tobaias86
Lenke til kommentar

Jeg synes det er greit og nyttig at Samsung (og andre kommersielle aktører) får lov til dette. Men: Testpiloter som skriver om sine erfaringer bør opplyse om at de har vært testpilot, og dermed ikke er like uhildet som en vanlig bruker. Ellers blir dette skjult reklame.

Endret av twb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...