Gå til innhold

Pulsklokke


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en pulsklokke, men har ikke oversikt over hva som befinner seg der ute. Hva burde jeg prioritere når jeg ser etter pulsklokke, hvilke funksjoner er nyttige osv. Skal brukes til jogging og intervall. Har ingen prisgrense, men det er ikke nødvendig med de dyreste modellene som ringer bestemor og forteller at du har løpt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forslaget Joro, men jeg tror det blir litt overkill til mitt bruk. Cefey er inne på det jeg ønsker å vite, altså hvilke funksjoner er greit å ha og hvilke er mindre viktig. Kan dere ikke heller si hvilke funksjoner dere vil at en pulsklokke bør ha for en som skal bruke den til jogging og intervall?

Lenke til kommentar

Du kan komme langt med enkle modeller. Personlig foretrekker jeg Garmin over Polar pga. Garmin Connect (nettside for å se resultater, kart over hvor du har løpt, gjennomsnittsfart osv.) og innebygget GPS også i de billigere modellene.

Det jeg har funnet er den beste funksjonen er hvor mye man kan konfigurere hvilken informasjon som skal vises under løpingen. Du kan ta en kikk på Forerunner 410 eller 210. Har selv 610 og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...