Gå til innhold

Diablo III hacket i helgen (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Da jeg logget på i dag hadde jeg mistet alt gullet mitt. Var ikke spesielt mye, men irriterende likevel. Har ikke delt kontoinfo med noen (eller noe nettsted), og har et passord på battle.net som jeg ikke bruker andre steder. Har heller ingen virus eller malware på maskinen. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg er temmelig sikker på at det ikke er min feil i alle fall.

 

Kan legge til at det er et ukjent navn i Recent Players-listen (har aldri spilt online selv), og at jeg også var på en annen quest da jeg startet spillet.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg logget på i dag hadde jeg mistet alt gullet mitt. Var ikke spesielt mye, men irriterende likevel. Har ikke delt kontoinfo med noen (eller noe nettsted), og har et passord på battle.net som jeg ikke bruker andre steder. Har heller ingen virus eller malware på maskinen. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg er temmelig sikker på at det ikke er min feil i alle fall.

 

Kan legge til at det er et ukjent navn i Recent Players-listen (har aldri spilt online selv), og at jeg også var på en annen quest da jeg startet spillet.

Og dette spillet fikk 9/10 av dere XP

 

Makes you think ^^

Lenke til kommentar

Da jeg logget på i dag hadde jeg mistet alt gullet mitt. Var ikke spesielt mye, men irriterende likevel. Har ikke delt kontoinfo med noen (eller noe nettsted), og har et passord på battle.net som jeg ikke bruker andre steder. Har heller ingen virus eller malware på maskinen. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg er temmelig sikker på at det ikke er min feil i alle fall.

 

Kan legge til at det er et ukjent navn i Recent Players-listen (har aldri spilt online selv), og at jeg også var på en annen quest da jeg startet spillet.

 

Hvis noen har vært inne på brukeren din å overført gull er det mest sansynligvis "recent playeren" som har mottatt gullet. Jeg ville rapportert inn den spilleren hadde jeg vært deg.

Lenke til kommentar

Hvis noen har vært inne på brukeren din å overført gull er det mest sansynligvis "recent playeren" som har mottatt gullet. Jeg ville rapportert inn den spilleren hadde jeg vært deg.

Jepp, det har jeg gjort.

 

Det morsomme er at jeg har brukt en stor del av arbeidsdagen i dag på å skrive en kritisk kommentar til Diablo 3 og andre spills krav om pålogging for enspiller - og som om ikke jeg hadde nok innvendinger mot systemet skjer dette samme kveld...

Lenke til kommentar

Hvis noen har vært inne på brukeren din å overført gull er det mest sansynligvis "recent playeren" som har mottatt gullet. Jeg ville rapportert inn den spilleren hadde jeg vært deg.

Jepp, det har jeg gjort.

 

Det morsomme er at jeg har brukt en stor del av arbeidsdagen i dag på å skrive en kritisk kommentar til Diablo 3 og andre spills krav om pålogging for enspiller - og som om ikke jeg hadde nok innvendinger mot systemet skjer dette samme kveld...

Trur jeg trekker tilbake kommentaren min ';-/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yay! Utstyret på min Lvl 54 wizard var bortevekk da jeg sjekket i dag. Episk! Har skaffet meg authenticator nå. Satser på at blizzard support gir meg en restore.

Utifra hva jeg har lest av andre som har mistet tror jeg du kan se langt etter det, dessverre. Men ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar

Har ikke mistet noe selv, hadde dog blitt ganske trist om det hadde skjedd. Var fælt nok den gangen jeg ble bannet uten grunn på wow :( Fikk gjort om til tempban heldigvis, aner ikke hvorfor jeg ble bannet in the first place.

 

Edit: Grunnen til at jeg nevner det med wow bannen, er at jeg ville mistet helt utrolige mange timer med gullsanking og raiding etter utstyr. Fælt.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Yay! Utstyret på min Lvl 54 wizard var bortevekk da jeg sjekket i dag. Episk! Har skaffet meg authenticator nå. Satser på at blizzard support gir meg en restore.

Utifra hva jeg har lest av andre som har mistet tror jeg du kan se langt etter det, dessverre. Men ønsker deg lykke til.

 

Det ordnet seg det =)

 

Fikk alt tilbake, dog uten gearet fra de ca. 2 sist spilte timene. Var ikke noe stort tap da kompisene mine hadde bedre utstyr jeg kunne låne til jeg fant noe nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...