Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor lang tid skal NGT bruke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte bredbånd ifra NGT tror det var vinteren 2000... :o De har satt meg opp som "forpliktet" til å ta dette når de kom til å installere dette. I starten trodde jeg at det kom etterhvert, og pga det forsøkte jeg ikke andre leverandører og hadde derfor ikke bredbånd i halvannet år etter at telenor kom med sitt. :evil: Men etter de har utsatt klargjøring av sentralen i nå over tre år, gikk de over til å bare ha en blank side der "fremdriften" skulle stå.. :shrug:

 

Nå tilbyr de vel en leid telenor linje, men det var jo hele poenget mitt, at jeg ikke ønsket deres linjer og monopol makt.

Dessuten synes jeg den høyere uploaden til NGT også var et pluss.

 

Klarer meg jo ganske bra med bluecom likevel, men jeg må jo innrømme at det er et skår i gleden at jeg likevel er nødt til å betale til telenor, om så indirekte. :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg hadde Bluecom men ønsket å gå over til NextGenTel fordi de hadde bedre support og raskere linjer.

 

Jeg bestillte NextGenTel 14. juni 2003

Fikk modemet noen dager etterpå.

Dagen etter modemet ble levert kom det en montør.

Han var så ubrukelig så han ikke forsto at jeg måtte ha en ADSL splitter (Den boksen som sitter før ISDN T1 boksen)

Etter 3 mail til kundeservice der jeg forklarer at alt jeg trenger er en ADSL splitter, har det fremdeles ikke skjed noe.

Jeg prøver også å ringe kundeservice, men kommer aldri igjennom. (Å vente over 45 minutter for jeg får snakke med en kundekonsulent gjør jeg bare ikke)

 

Jeg er forhåpentligvis en av få uheldige kunder som opplever baksiden av medaljen hos NextGenTel.

Men utifra erfaringen jeg har fått er det bare en ting å si:

NextGenTel er noe ordentlig dritt. Det virker som de har alt for mye å gjøre i forhold til bemanningen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde Bluecom men ønsket å gå over til NextGenTel fordi de hadde bedre support og raskere linjer.

 

Ikkje for å henge deg ut, men kor i all verden hadde du fått inntrykk av at supporten var så mykje betre hjå NGT enn Bluecom? :lol:

 

Raskere linjer dog, der er NGT SOLID!!

 

-Green-

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg er forhåpentligvis en av få uheldige kunder som opplever baksiden av medaljen hos NextGenTel.

Men utifra erfaringen jeg har fått er det bare en ting å si:

NextGenTel er noe ordentlig dritt. Det virker som de har alt for mye å gjøre i forhold til bemanningen.

Tviler på at du er en av få.. Kommer du i trøbbel med NGT så tar ting lang tid.. Har brukt maaange timer i telefonen/mail med de gutta der. Kjenner mange flere som klager over supporten også

Lenke til kommentar
Kjenner mange flere som klager over supporten også

 

Du sier at du faktisk kommer igjennom paa support-telefonen? At du faar snakket med noen, mener du?

 

Trodde ikke det var folk der, jeg...

 

Men naa har jeg ihvertfall bestillt baade fra Tiscali og NextCenturyDelivery, saa vi faar se hva som kommer foer 2004.

Lenke til kommentar

Pleier å komme igjennom på telefonen hos NGT, men det tar fort 25min.

 

Jeg venta i nesten 5 mnd'er på å få flytta et abbonnement. Det var allerede et NGT abonnement det nye stedet vi flytta, men det ble kobla av etter en mnd. Ikke noe snakk om å bare overføre den eksisterende oppkoblinga...!?#%¤#

 

Men når man først har linja, og ikke prøver å endre noe, så er det greit med NGT.

 

K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...