Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 4.3(?) i går, via nettet. Var vel en oppdaterting på ca 150mb.

4.4 er den nyeste. Tviler litt på at vi får den, men jeg håper.

 

Noen flere som ikke har fått emoji-tastaturet etter å fått android 4.3? Er det fordi vi har s3? En kollega har s4 og hun har android 4.3 og emoji-tastatur. Det irriterer meg. :omg:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

La inn CM på S3 til en kamerat, og han likte det veldig godt.

Men, samme problemer som jeg hadde på min S3 med det..

Kamera er ustabilt, henger seg opp og slutter å fungere, må reboote for å få det til å fungere igjen.

Snapchat, får ikke filma mer enn maks 1-3 sekunder.

 

Men positive ting er jo emoji som funker på både snapchat og sms.

Spilleren i bilen hans, viser nå hva han hører på via spotify via bluetooth (før viste den enten navnet på demo sangen på mobilen, eller ingenting).

 

Så.. det jeg lurer på.. noen som har testet andre roms, og fått kamera mer stabilt??

Og ihvertfall fått fikset bugen på snapchat?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann, har et problem med min telefon. Har hatt den i litt over et år og er behandlet veldig pent. Telefonen min bruker mye strøm som alle andres, men i det siste har den oppført seg veldig rart. Etter jeg har nådd rundt 60% så dukker det opp noen hvite striper på skjermen, så skrur den seg av. Når jeg prøver å skru den på igjen er den strømtom, så jeg må lade den opp igjen. Er det batteriet mitt som er ødelagt? i tilfelle, hvor er det billigst og få tak i nytt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

Jeg har en S3 med 4G som er ca. 7 måneder gammel.

den har funket helt fint, men nå i det siste, fra jul og videre får jeg ikke logget på internett her hjemme.

 

Jeg kommer på alle andre steder enn her.

 

Har forsøkt med flere restart på telefon, ruter og modem uten hell, har også vært inne på service modusen på telefonen og slått av Wifi Power save modus, samt slettet alle lagrede wifi på telefonen, men det hjelper ikke.

Til slutt forsøkte jeg med to andre trådløse rutere på hjemmenettverket, heller ikke det hjalp.

 

Alle pc`er, nettbrett og telefoner i huset kommer på nettet, men ikke min telefon.

 

Den ser nettet og jeg får koblet til, men kastes ut etter 1-3sekunder.

 

Har dere noen tips til hva det kan være og hvordan jeg kan løse det?

 

Fernanda

 

flag.gif

Endret av Fernanda
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Min GT-I9300 er snart 3 år, og eg hadde håpa at den ville vare ca. 1,5 månad til før eg kjøpte ny. Men den siste veka har den drive med sudden death kvar natt. Den fungerer igjen dagen etter når eg tar ut batteriet og set det inn igjen. Men det er jo litt slitsomt, og mangel på vekkerklokke fungerte i ferien, men er litt meir problematisk no. Har Android-versjon 4.3, og eg trudde sudden death egentleg ikkje skulle vera eit problem i denne versjonen. Viss løysinga er å sende den på service (kor lang er eigentleg garantiperioden?), så kjøper eg heller ny mobil. Har nokon noko anna forslag til fix?

Lenke til kommentar

Garantiperioden er normalt på 24mnd. 

 

Tømme cache og/eller fabrikknullstille er vel noe man alltid bør prøve før man sender en telefon inn til service. 

 

Ta backup av innholdet ditt og start telefonen i recovery, kan du førsøke tømme kun cache først, hjelper ikke det prøv en full reset. 

 

 

Hvordan starte opp i recovery mode. 

1200x700xGalaxy-S3-Recovery-Mode.jpg.pag

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan er det med garanti+root? Neon som har noe erfaring?

 

​Er åpenlyst HW problem, da jeg kun får lyd i en kanal, men om jeg presser litt på hodetelefonkabelen mot venstre, får jeg lyd i begge. Er 2.5 år siden jeg kjøpte den fra Komplett.

 

Lagde forøvrig en tråd om emnet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1663680

 

 

Begynner å bli en stund siden men av det jeg husker så har samsung en counter på plass som flagger telefonen hvis den har blitt flashet/rootet, du kan lese om det i linken under

 

http://www.kingoapp.com/help/samsung-knox-counter.htm

 

Hadde nesten likt problem men på en nokia, den fikset de elegant uten noe problem og betaling.

 

Lykke til iallefall 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...