Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter JB varer batteriet i 5 dager! Har slått av automatiske oppdateringer, har ikke på 3G, bruker wlan 0,5-1 time pr dag, ringer kanskje 15 min, tar 2-3 bilder, sender et par meldinger og bruker noen alarmer. Har strømsparing aktivert. Bruken må vell betegnes som liten, men jeg er allikevel imponert da den gamle N8en min sjelden greide mer enn 5 dager med samme bruk på tross av at den hadde vesentlig mindre skjerm og er regna som en mobil med bra standbytid.

 

Dette skulle man ikke trenge å gjøre i 2012.4g er rundt hjørnet og folk slår av 3g. Telenor har tilomed anbefalt meg å slå av 3g da dekningen er dårlig (bor i Oslo) og bruke edge. Da må jeg spørre om det er noe feil med noen der oppe. Lanserte dere ikke nettop 4g? Ha med å bygge ut før man bygger nytt. Tøv

Jeg bruker så og si aldri datatrafikk så edge holder i massevis for meg, men de ekstra timene standbytid det å droppe 3G gir meg er mer verdt ;)
Lenke til kommentar

Kuriositet: Dukket opp et kort på Google Now i dag om at jeg har gått 32 kilometer i løpet av oktober.

Må være en slags skritteller som registrerer dette da.

Google Now sier at jeg har syklet 2 kilometer i oktober. Jeg har ikke syklet med telefonen ...

 

Den kan jo ikke vite om du sykler eller går eller kjører. Kanskje du går så fort at den tror du sykler.

Lenke til kommentar

Er det noen som, etter oppgradering til JB, har fått feil sortering av kontakter i kontaktlisten sin?

 

Jeg sorterer på etternavn, og viser "etternavn, fornavn". Sistnevnte funksjon fungerer helt fint. Men sortering på etternavn bommer.. Det er masse kontakter med etternavn på f.eks. E som listes opp under bokstaven D osv. Endrer jeg til sortering/gruppering på fornavn så sorterer den korrekt.

Lenke til kommentar

Er det noen som, etter oppgradering til JB, har fått feil sortering av kontakter i kontaktlisten sin?

 

Jeg sorterer på etternavn, og viser "etternavn, fornavn". Sistnevnte funksjon fungerer helt fint. Men sortering på etternavn bommer.. Det er masse kontakter med etternavn på f.eks. E som listes opp under bokstaven D osv. Endrer jeg til sortering/gruppering på fornavn så sorterer den korrekt.

 

Virker som den sliter litt når man skifter frem og tilbake.

 

Jeg skiftet til sortering på etternavn og visning etternavn først. Da ble det riktig sortert. Skiftet så tilbake til Fornavn på både sortering og visning. Da viste den fornavn først, men sorterte på etternavn.

 

En reboot så var alt sortert etter fornavn igjen...

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått SG3 tilbake fra rep, og den er selvfølgelige factory wipa. (nytt hovedkort!)

 

anyways; hvordan får jeg kjapt tilbake alle mine apper?

Går jeg på https://play.google.com/apps så dukker SG3 opp 2 ganger, den gamle før rep, og nå den nye.

Den gamle har alle apps innstalert, den nye? ingenting utenom google ting.

hvis du tok en backup av programmene i Kies før levering, kan du restore derfra..

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått SG3 tilbake fra rep, og den er selvfølgelige factory wipa. (nytt hovedkort!) anyways; hvordan får jeg kjapt tilbake alle mine apper? Går jeg på https://play.google.com/apps så dukker SG3 opp 2 ganger, den gamle før rep, og nå den nye. Den gamle har alle apps innstalert, den nye? ingenting utenom google ting.
hvis du tok en backup av programmene i Kies før levering, kan du restore derfra..

 

nei Kies er en søppel app, og så vidt jeg vet, syncer den ikke backup til skyen, så da er man avhengig av PCn man instalerte Kies på.

 

Titanium backup er jo avhengig av root, og det er no-no med tanke på jobb email :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...