Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har begynt å få problemer med at den restarter seg selv etter JB?

Min gjorde det minst 2 ganger i natt.

Restarting har ikke vært et problem for meg, men en del andre "bugs" som jeg ikke finner ut av.

1. MMS virker ikke etter oppdatering (har One Call)

2. Nettleseren lukker seg automatisk når skjermen skrur seg av

3. Batteriet tappes fortere.

Ikke noe framskritt akkurat!

Lenke til kommentar

LItt lei nå, får ikke oppdatert via Kies eller OTA, "ingen oppdatering tilgjengelig".

Er det fordi jeg har en telefon som er smudga til av Telenor?

 

Hva vises under i CSC når du "ringer" kode

*#1234#

PDA:

PHONE:

CSC:

AP:I9300XXBLH1

CP: I9300XXHL1

CSC: I9300TENBLH1

 

Er det nå jeg skal ta kontant med telenor og reklamere på produktet mitt?

Jeg ble lovet Jelly Bean, og det ser jo ikke ut til å komme med det første. :p

Lenke til kommentar

Opplever at jeg ikke får samtaler på min s3 av og til. Får melding om tapt anrop og personsvar uten at tlf har ringt... Noen ide hva feilen kan være? :).

 

Dette har jeg gjort:

Byttet simkort

Fabrikkstilt og oppgradert

 

Jeg har opplevd dette med så og si samtlige mobiltelefoner jeg har eid hele livet med alle mulig forskjellige sim. Det er ofte et tegn på at linjen ble brutt et sted på veien fra oppringeren til deg, snarere enn telefonen.

merkligt da:/. Fårmteste annen tlf

leser igjennom gamle innlegg

Samme problem hadde jeg når jeg hadde Tele2,og når dem ble kjøpt opp av netcom og dem satt meg over på netcom sitt nett skjedde det samme med meg. Netcom fungere dårligt der jeg bor. Fungerte greit I godt netcom nett.

 

 

Lenke til kommentar

LItt lei nå, får ikke oppdatert via Kies eller OTA, "ingen oppdatering tilgjengelig".

Er det fordi jeg har en telefon som er smudga til av Telenor?

 

Hva vises under i CSC når du "ringer" kode

*#1234#

PDA:

PHONE:

CSC:

AP:I9300XXBLH1

CP: I9300XXHL1

CSC: I9300TENBLH1

 

Er det nå jeg skal ta kontant med telenor og reklamere på produktet mitt?

Jeg ble lovet Jelly Bean, og det ser jo ikke ut til å komme med det første. :p

 

CSC: I9300TENBLH1

 

Du har såkalt "branded" S3.

TEN = Telenor

 

Jeg har også kjøpte djuice/telenor S3 m/abo binding men min er med CSC NEE (Nordic unbranded)

Denne får firmware JB direkte fra Samsung.

I ditt tilfelle med TEN får selvfølgelig også JB - men litt senere , dvs etter at Telenor har oppdatert med sine branding tilpasninger i JB.

Lenke til kommentar

To magiske ord Root-Omega

Enig her :D Root telefonen og sleng over Omega.

 

Heller WanamLite :tease:

 

Noen andre som har begynt å få problemer med at den restarter seg selv etter JB?

Min gjorde det minst 2 ganger i natt.

Restarting har ikke vært et problem for meg, men en del andre "bugs" som jeg ikke finner ut av.

1. MMS virker ikke etter oppdatering (har One Call)

2. Nettleseren lukker seg automatisk når skjermen skrur seg av

3. Batteriet tappes fortere.

Ikke noe framskritt akkurat!

 

Prøv å Wipe alt

Lenke til kommentar

LItt lei nå, får ikke oppdatert via Kies eller OTA, "ingen oppdatering tilgjengelig".

Er det fordi jeg har en telefon som er smudga til av Telenor?

 

Hva vises under i CSC når du "ringer" kode

*#1234#

PDA:

PHONE:

CSC:

AP:I9300XXBLH1

CP: I9300XXHL1

CSC: I9300TENBLH1

 

Er det nå jeg skal ta kontant med telenor og reklamere på produktet mitt?

Jeg ble lovet Jelly Bean, og det ser jo ikke ut til å komme med det første. :p

 

CSC: I9300TENBLH1

 

Du har såkalt "branded" S3.

TEN = Telenor

 

Jeg har også kjøpte djuice/telenor S3 m/abo binding men min er med CSC NEE (Nordic unbranded)

Denne får firmware JB direkte fra Samsung.

I ditt tilfelle med TEN får selvfølgelig også JB - men litt senere , dvs etter at Telenor har oppdatert med sine branding tilpasninger i JB.

 

Jupp, det var det jeg regnet med.

Vel, neste gang så får jeg vel følge "jobbanbefalingen" og gå for en ipone.

Lenke til kommentar

Ved restart av telefonen, så får jeg opp siste oppringing jeg ikke har svart (som varsel).

Problemet er at den kommer med nytt tidsstempel, slik at det ser ut som en ny hendelse. Tiden er nå plutselig lik klokkeslettet jeg slår på telefonen. Jeg bruker Viber, og vet ikke om det influerer på dette. Det var ikke slik med 4.0.4.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Jupp, det var det jeg regnet med.

Vel, neste gang så får jeg vel følge "jobbanbefalingen" og gå for en ipone.

Det var (i mine øyne) et merklig krav til valg av telefon. ;)

 

Hvorfor er det et så stort problem at oppdateringer kommer i puljer og at noen må vente noen dager ekstra for få oppdatert telefonen sin, hva er det som gjør at du MÅ ha jellybean på dagen?

 

Men joda, er vel enig med deg da. Om eneste krav til mobiltelefon er at alle får oppdateringen på samme dag, så burde man velge en iPhone.

Endret av Backpfeifengesicht
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, altså årsaken til at jeg har valgt å kjøpe telefon med binding er at jobben betaler regningen på abonnementet.

På jobben var det slik tidligere at man ikke fikk mail på telefonen sin med mindre man ikke hadde iPhone pga. sikkerheten, og man får heller ikke koble seg til det trådløse nettverket med Android-telefoner, så om jeg ønsker det så får jeg en iPhone gratis, men jeg ønsker jo ikke det, det får holde å ha en iPad, jeg mener at man i minst mulig grad bør knytte seg mot produkter som låser deg til en spesifik merkevare.

 

Og nei, det er ikke et stort problem å måtte vente på en oppdatering, men det er kjipt å høre at alle andre har det så utrolig gøy med Jelly Beanen sin, så det er egentlig kun misunnelse det går på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...