Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skriftlig eksamen i Økonomistyring 23.mai 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden linken fører til har ingen betydning.. :p det er lemza som har lastet det opp, men det funket desverre ikke på min data.

 

Jeg har en noen eksamensoppgaver + løsningsforslag som jeg har kjøpt fra økonomiforlaget, men hakke peiling på hvordan jeg får delt det med dere. Om noen ønsker, så er det bare å forklare meg hvordan det gjøres:)

Lenke til kommentar

Er det noen som har løsningsforslag til de forskjellige eksamener som er gitt tidligere? Og som kunne delt disse?

Har diverse fullstendige prøver/eksamer med løsningsforslag. Zippa det jeg hadde.

 

Trykk her for dl :))

 

Jeg får åpnet siden og lastet ned, men ikke åpnet filen,, for filformatet støttes ikke av pcen min.. Noen som vet hvilket program jeg trenger? ( Mac??)

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det folkens?

 

La dere ut noe mer enn posteringsjournal i oppgave 2 om bilagsføring?

Jeg fikk inntrykk av at man bare skulle lime inn bilagene fra .xls filen nemlig.

 

Jeg rota det til med tiden. Fikk ikke sett bra nok over.

 

Jeg la kun til posteringen. Det var det som stod i oppgaven.

Lenke til kommentar

Jeg la bare til posteringene, men fikk dere lik egenkapital og gjeld og eiendeler? Jeg fikk et veldig stort avvik.

 

Litt morsomt at jeg fikk 2 ekstra timer pga. pollenallergi og problemer med nettverket :p

 

jeg sjekket ikke om jeg fikk lik ek, gjeld og eiendeler:p men vi skulle jo ikke avslutte regnskapet heller. Men tror jeg rotet det litt til i spørsmålet om hvordan avskrivningen på inventar og endring i skyldig renter påvirket resultatet og ek:p prøvde bare å ro meg litt i land der. Noen av dere som husker dette kjapt så jeg kan sjekke om jeg har dummet meg skikkelig ut?:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...