Gå til innhold

West Brom - Arsenal

Payung

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

West Brom - Arsenal

13/5-2012

Kl. 16:00

Arsenal MÅ vinne!!

Ryktes at polakken vår er frisk nok til å stå. Walcott blir mest sannynlig i troppen i det minste.

Endret av Payung
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BØR vinne. :p Om tottenham og newcastle bare klarer uavgjort, så er uavgjort godt nok :p

Vinner vi så er vi sikra!

Skrevet

BØR vinne? MÅ vinne! SKAL vinne! Hvis ikke så kommer fotballhjertet til å blø, det fysiske til å gå inn i et massivt infarkt og tårene trille.

Heia Everton! Heia Fulham!

Skrevet

Jeg forstår, affekten påvirker oss alle! Også går alle kampene samtidig, kommer til å få hjertestans hver gang det kommer et "pling!"..

Skrevet (endret)

Wenger kan velge om han vil vinne denne. Start Ramsey og vi taper. Start Ox og vi vinner

tips: 2-1 Odemwingie 2 - Gervinho 1

Endret av Benbjo
  • Liker 2
Skrevet

Lets start the blame game! Ramsey får altfor mye pes, selv om han har vært elendig.

Er ikke hans feil at vi taper kamper fordiom han starter. Problemet er heller at vi ikke vinner uten Arteta. så skyld på at han er skadet heller!

• Liker 2
Skrevet

Ramsey svekker kreativiteten med mange unødvendige og farlige balltap. Han jobber som en helt, men med Chamberlain på banen har laget en helt annen offensiv drivkraft.

Wenger, start med Chambo i dag.

Skrevet

Sånn type kamp man gruer seg til. Så har det gått 10 min og van Persie har scoret 2.

Så tenker laget at kampen er vunnet og taper til slutt 3-2

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Gleder meg ikke litt en gang. Viktig at vi scorer tidlig, viss ikke kan dette gå til helvete.

Skrevet

Gleder meg ikke litt en gang. Viktig at vi scorer tidlig, viss ikke kan dette gå til helvete.

Slik som det gjorde mot Norwich mener du? Kroneksempelet på at Arsenal ikke takler et tidlig mål

Skrevet

Går rett til helvette i dag, Arsenal på 5. og Manu vinner ligaen. Book it, blir ikke mer true story of my life enn det.

Skrevet

Går rett til helvette i dag, Arsenal på 5. og Manu vinner ligaen. Book it, blir ikke mer true story of my life enn det.

Tar heller United gull enn City gull.

Skrevet

West Brom team - Fulop; Jones, McAuley, Olsson, Ridgewell; Cox, Morrison, Mulumbu, Dorrans; Fortune, Long

Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Santos, Rosicky, Song, Coquelin, Benayoun, Gervinho, Van Persie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...