Gå til innhold

I Forumvalgvake og spekulasjonstråd - Målinger og analyser I #valg13


  

236 stemmer

  1. 1. Tror du de rødgrønne regjeringspartiene får fire nye år (med flertall)?

    • Ja
      20
    • Nei
      206
    • Vet ikke/ingen formening
      10
  2. 2. Hvilken blokk tror du får flertall etter valget?

    • AP, SV og SP
      15
    • Høyre, Venstre, KrF og FrP
      121
    • Høyre og FrP
      74
    • Ingen av blokkene - MDG kommer på vippen
      8
    • Ingen av blokkene - annet parti kommer på vippen
      8
    • Vet ikke/ingen formening
      10
  3. 3. Hva slags regjering tror du vi får etter valget

    • Fortsatt rødgrønn regjering
      14
    • Rødgrønne + MDG
      3
    • AP alene
      3
    • Høyre og FrP
      69
    • Høyre, Venstre, KrF og FrP
      55
    • Høyre, FrP og Venstre
      37
    • Høyre, FrP og KrF
      11
    • Høyre, KrF og Venstre
      19
    • Høyre alene
      6
    • Annet
      4
    • Vet ikke/ingen formening
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er så spesielt galt med henne?

 

De ministerene som irriterte meg mest var heller SV-ministerene og Anniken Huitfeldt

 

 

Den nye åndsverkloven bla er veldig galt med Tadjik. Ellers har du også forsøkene på å stanse nordmenn som spiller nettpoker og på spillselskaper som Betsson, Unibet og Ladbroke. Etter min mening er det like greit å bette 200kr i poker som å spille lotto eller på trav, oddsen. Voksne folk må få lov til å bestemme litt selv. Bruk heller penger på å hjelpe de som er spillavhengige.

 

Anniken Huitfelt og Ap er uspiselige der de nekter familier støtte for å ta seg av egen pleietrengende familie. Isteden vil de bare tenke institusjon og sykehus støtte.

 

Dette vet jeg alt om da jeg har en pleietrengende lillesøster, og en eldre søster og mor som har ofret nesten alt i hjemmet uten å få noe støtte. Det hadde kostet staten vanvittig mye mer å ha søsteren min på et sykehus.

 

Ap har en elendig holdning til individet, de vil presse alle gjennom kjøttkverna til The Wall. Alle skal inn i samme skole samme Sykehuskø.

 

De må forandre seg eller finne på noe annet å gjøre..

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

DLF tredobler sitt resultat fra 2009 med ~900 stemmer, hvilket i og for seg er helt OK, men kjennes skuffende at en ikke når grensen på 500 stemmer i ett fylke.

 

Hmm, dere havner altså mellom Norges Kommunistiske Parti og Kristent Samlingsparti.

 

Tror nok dere har litt problemer med å tiltrekke dere stemmer utenfor den objektivistiske menighet, men for all del stå på.

Lenke til kommentar

Godt valg folkens!

 

Synd KrF fikk så mange stemmer Venstre ellers kunne fått..

Akkurat som KrF folk hadde stemt V.... Not.

 

KrF beholdt sin posisjon Sef fordi kristne folk stemmer KrF, spes at de beholder sitt ant representanter når de taper en del til de kristne og Frp/muslimskepsis og Pro Israel.

 

KrF blir den beste samarbeidspartner til Venstre, de har endel felles, men Sef forskjell i liberal kontra verdikonservativ.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Tipper Jens Stoltenberg får en del spennende jobbtilbud internasjonalt nå. Har jo fått veldig mye positiv oppmerksomhet internasjonelt etter 22.juli, og for jobben han har gjort som statsminister. Han kan sikkert få gjort mye mer for flere mennesker med en jobb høyt oppe i f.eks. FN-systemet, OECD, eller IMF.

 

Ander Fogh Rasmussen gikk jo fra statsminister i Danmark til generalsekretær i NATO.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En Høyre+FRP regjering vil jo få det mye enklere med Lofoten. Da kan de bare hente støtte fra AP i den saken.

 

Er mye vanskeligere for hele firerbanden samlet å finne en felles politikk om oljeboring i Lofoten. Jeg kan ikke se hvordan Venstre kan sitte i en regjering som godtar oljeboring i Lofoten.

 

I enkeltsaker kan de det, ja, men Venstre og Krf kan legge til grunn at de skal la Lofoten være for å eventuelt gi sin støtte til en Høyre-Frp-regjering. Jeg tviler på at Ap kommer til å støtte noen borgerlig regjering de ikke er med i.

Lenke til kommentar

 

Tipper Jens Stoltenberg får en del spennende jobbtilbud internasjonalt nå. Har jo fått veldig mye positiv oppmerksomhet internasjonelt etter 22.juli, og for jobben han har gjort som statsminister. Han kan sikkert få gjort mye mer for flere mennesker med en jobb høyt oppe i f.eks. FN-systemet, OECD, eller IMF.

 

 

For ikke å nevne alle milliardene av deres penger han har brukt til å sikre seg støtte til hans skattefrie FN jobb blandt mange andre land rundt om i verden ;)
Lenke til kommentar

Et parti som FRP har da vitterlig like mye å gjøre i regjering som "et parti som AP".

 

Personlig har jeg aldri forstått saueflokken som stemmer Arbeiderpartiet.

Eg prøver å finne kilder på kvar AP har messed up, can you help me xS

 

Is this a fact : AP sa i 2010 at de skulle lage 1000 nye sykehusplasser eller var det sykeheims?

anyways, i 2012 sa de at den påstanden har de aldri sagt. Noen som can backe dette opp med noen gode kilder

 

Noe annet Ap har gjort?

Lenke til kommentar

Både Eskil Pedersen og Jonas Gahr Støhre er vel tatt i løgn.

 

Så har du Norges største klovn: Rune Øygard.

 

Ellers så kan vi jo bare se på hvor flott sosialismen ha vært for innvandringspolitikken vår.

 

Du har eldreomsorgen som er på et sørgelig nivå, hvor godeste Jens er avslørt i løgn.

 

Finnes sikkert mye mer også, men dette er det jeg kommer på i farta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både Eskil Pedersen og Jonas Gahr Støhre er vel tatt i løgn.

 

Så har du Norges største klovn: Rune Øygard.

 

Ellers så kan vi jo bare se på hvor flott sosialismen ha vært for innvandringspolitikken vår.

 

Du har eldreomsorgen som er på et sørgelig nivå, hvor godeste Jens er avslørt i løgn.

 

Finnes sikkert mye mer også, men dette er det jeg kommer på i farta.

Eg ville såtte pris på om du backer dette opp med kilder, du skjønner skal presentere det ovenfor ein dude :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...