Gå til innhold

Problem med å oppdage ekstern HDD i Windows explorer


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake(ca 1 år) kjøpte jeg meg en WD My Passport SE 750 GB som jeg opprinnelig skulle bruke for å lagre opptak fra min tv på. Dette fungerte knirkefritt. Men nå her jeg fått meg dekoder har dermed ikke bruk for opptaksfunksjonaliteten i mitt tv. Defor ønsker jeg heller å benytte HDD-en i samsvar med pc'en i stedet. Problemet er bare at HDD-en ikke dukker opp i windows explorer og jeg har ingen anelse om hvorfor, eller kan jo ha noe med at harddisken er formatert til bruk i samsvar med mitt tv, men skulle jeg ikke da få muligheten til å formatere disken i windows ved et senere tidspunkt?

Disken dukker for øvrig opp i enhetsbehandling :S

 

Noen som vet om det finnes noen form for programvare som gjør at jeg kan sette disken tilbake til factory defaults?

 

Håper noen som er litt flinkere enn meg på dette feltet kunne ha kommet med tips om hva jeg eventuelt kan gjøre for å få harddisken til å fungere som en normal eksternharddisk.

 

På forhånd tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpne disk managment i windows 7, der skal du se alle diskene dine og ha mulighet for å formatere til riktig format

Eneste mulighet jeg får er "slett volum". Kan det løse problemet hvis jeg gjør så?

Det hjalp ikke overhode. Nå dukker ikke disken opp i Diskbehandling engang :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...