Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har noen erfaringer rundt partnerbytte?


fgr

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har noe erfaring med partnerbytte?

Enten det er tre/firkant eller full switch på separate steder.

 

Interessert i å høre om dere som faktisk har gjennomført dette, og hva dere syns om det :)

 

Ikke spesielt interessert i å høre meningene til de som ikke har gjort dette selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt partnerbytte/firkant. Jeg og en kompis lå på samme rom å peisa på hver vår dame, før vi plutselig fant ut at vi skulle bytte. Der og da var det ganske gøy, men vi var ganske fulle hele gjengen. Men tror ikke jeg ville gjort det igjen. Ble endel sjalusi og sånn etterhvert og siden han fyren ble sammen med hun ene jenta.

 

Holdte nesten på å ha trekant en gang også med en kompis, men jeg fikk litt kalde føtter da han begynte å peise på, så jeg stakk av.

 

Var ikke akkurat noe som tente meg, heller motsatt, har riktignok ikke hatt med to jenter, men tror heller ikke det er noe for meg egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg å dama har hatt trekant med menn flere ganger, gjelder det ? :)

 

Vi synes begge to at det er utrolig tennende å morsomt, koser oss veldig iværtfall, å har ikke tenkt å stoppe med det. :)

 

Forstår jeg det riktig deler du damen din med en annen mann, og muligens ser på menst han tar damen din? Slikker du ballene hans også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...