Gå til innhold

Giro d'Italia 2012


Bark1Steinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig glad jeg ikke har bytta ut Visconti, ellers hadde dette blitt litt av en tørkeperiode.

 

Har med andre ord ikke så mange andre som har gjort gode etapper, men tør ikke bytte de bort heller - i tilfelle de plutselig bestemmer seg for å slå til dagen etterpå, noe som har skjedd utallige ganger i tidligere giroer og tourer.

Lenke til kommentar

Har egentlig vært rimelig god til å gjette resultatene, men har likevel ikke høstet for mye poeng -- delvis fordi jeg ikke hadde satt meg skikkelig inn i hvordan poengsystemet fungerte før de siste par etappene. Så idag gikk det ganske bra, selv om jeg gjorde et par dumme valg.

 

Men aner virkelig ikke hvem som kommer til å dominere i fjellene.

Lenke til kommentar

Giromanageren har jeg helt glemt, hadde 3 stk på laget som hadde brutt så jeg nå :p

 

Kaggestad/Paasche har flytta seg over til TV2 og glava tour of Norway. Men er det han tidligere Eurosportkommentatoren(Stoltenberg) som kommenterte i går sammens med Mads Kaggestad?

Stemmer det han kommenterte i eurosport. Var ikke klar over at hadde begynt i tv 2. Får håpe han får en fast makker da, slik at de blir nogelunde samkjørt, var ikke helt det i går.

Lenke til kommentar

Okei, syns jeg hadde hørt stemmen fra Eurosport ja, men ble så usikker :) Nei de var ikke helt samkjørte, følte de pratet om hvem som var favortitter til å vinne etappen nesten hele tiden. Liker all den "fun fact's" Johan kommer med, selv om en del av det har jeg hørt før.

 

Edit: Satser på Kristoff i dag da? :D

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Har ikke fått sett så mye sykkel i det siste, men av det lille jeg har sett har Stoltenberg og Kaggestad jr. fungert tålig bra. Begge har god peiling, og sistnevnte har jo som sagt vært insider i proffmiljøet.

 

Men så klart, ingenting er som Paasche og Senior!

 

Er for øvrig fornøyd med utfallet av etappen i dag. Cav leverte varene som vanlig og ga meg de sedvanlige poengene på manageren, og så er vi jo storfornøyde med at Kristoff gjør det så bra som han gjør!

Lenke til kommentar

Nice. Har en fetter som er over generelt interessert i sykkel.

Han har sakset seg en 5 plass og to under 100.

Ligger nå på 75 plass totalt..

 

Men han slår ikke meg :p For jeg fikk en 3 plass i fjor, og vant meg 1 år med Sumo!

 

Forøvrig så har det ikke gått like bra for meg i år. Sliter med å sanke poeng på fjelletappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...