Gå til innhold

Giro d'Italia 2012


Bark1Steinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går mot en særdeles spennende avslutning, dersom det ikke skjer store endringer i sammendraget blant de aller beste. Rodriguez er, som kjent, ingen tempospesialist - MEN vi har sett uttallige ganger hva det kan gjøre med en rytter å bære ledertrøya i et stort løp (Voeckler, Hushovd, Pereiro Sio).

Lenke til kommentar

At det er en teknisk løype er definitivt til Puritos fordel. Nå husker jeg ikke helt hans tidligere temporesultater (og er for trøtt til å lete), men Hesjedal skal nok kunne ta igjen forspranget. Av de andre sammenlagtfavorittene holder jeg Basso som den desidert beste temposyklisten nå som Kreuziger er borte.

Lenke til kommentar

hehe, setningen kan virke noe rar.

Men jeg har sett alt for mye sykkel til å si at noe er avgjort.

Formen han er i, og hva han presterer i dag viser at han kan gå helt til topps.

Men så er det fortsatt 214km i morgen som skal sykles. Punktering, fall og masse annet som kan skje.

 

Awsum :]

 

HWyzY.jpg

Endret av Hille
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rodriguez på kommentar om Hesjedal etter gårsdagens etappe:

 

Rodriguez added: "Hesjedal gave us a lesson. He has surprised me, really. I was on his wheel when he attacked and I preferred to follow the more regular rhythm of [Domenico] Pozzovivo. That was hard enough. It's going to be difficult to beat Hesjedal for the overall win. Now the Giro is in his hands. If he doesn't make any mistake tomorrow, he'll be the winner."

Lenke til kommentar

Huff, det gjør meg vondt at jeg verken har fått sett noe sykling eller hatt tid/tilgang til internett den siste uka. Har med andre ord ikke fått sett den delen av løpet som alt bygger opp til, og heller ikke fått bytta bort Visconti fra laget mitt. Time for redemption på tempoen i dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...