Gå til innhold

Hva er det Nvidia teller ned til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nVidia og Valve har ilag laget HL3 i 3d. Kubeinet er en replika av en av kinect-dingsene man kan kjøpe, og alle som bestiller GTX 690 for kun $949 får rabattkupong hos Fjordkraft, HL3 t-shirt og steamkey med på lasset.

De dårlige nyhetene er at HL3 må ha sin egen driver som kun støtter HD+ dersom du kjører AMD-kort, og hvis du attpåtil har crossfire må du skru lyden av, holde inne Fn+F7 mens du vrir displayport'en lett counterclockwise for å se på kart eller skrive i chat.

 

?

Lenke til kommentar

At 7:30PM April 28th (PDT), NVIDIA will be making a special announcement at GeForce LAN / NVIDIA Gaming Festival (NGF) 2012 in Shanghai, China.

 

Ifølge linken til nVidia sin hjemmeside så står det at spillarangementet skal holdes i Shanghai, ikke Bejing slik det står i artikkelen.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående 2 gpu sammen i 1 kort. Blir det akkurat det samme som SLI ?

 

Hvis det da er det vel SLI-relaterte driverproblemer og micro-stutter her også som folk ikke liker med SLI og Crossfire løsning ?

 

Her er det en link til youtube film som viser problemet med multi gpu vs singel gpu

 

http://www.youtube.com/watch?v=zOtre2f4qZs&feature=player_embedded

Endret av Kraa
Lenke til kommentar

Kraa : Nei, det blir ikke det samme som i SLI , men det krever dog at driverne fungerer akkurat som de skal og sørger for at spillene får utnyttet begge kjernene som er på kortet optimalt.

Dvs : Ikke samme problemet med mikrostuttering som jeg forstår det.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Dual GPU er SLI på ett kort ja. Samme tingen som med 2 kort, med de samme problemene ut i fra de erfaringene jeg har lest.

 

-Deluze

 

Edit: Malvado slo meg

 

Malvado: Hva blir forskjellen? Jeg har gang på gang lest at folk har SLI/CFX problemer med GTX 590/HD 7990 og tilsvarende kort.

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

Dual GPU er SLI på ett kort ja. Samme tingen som med 2 kort, med de samme problemene ut i fra de erfaringene jeg har lest.

 

-Deluze

 

Edit: Malvado slo meg

 

Malvado: Hva blir forskjellen? Jeg har gang på gang lest at folk har SLI/CFX problemer med GTX 590/HD 7990 og tilsvarende kort.

 

Jeg antar at du mente HD6990 her og ikke HD7990 :p Utifra det jeg har hørt så er det mye av det samme, men ikke på samme måte, hva det betyr har jeg ikke peiling på, men antar at en dual gpu har noen negative sider ved seg slik som SLi/CFX, men kanskje ikke i like stor grad?

 

Vi får da håpe at mye av dette er fikset når GTX690 og HD7990 begynner å rulle ut, eller så er det ikke mange som gidder å punge ut mange tusen for et kort med "mye" bugs. Spesielt ikke når en single GTX680 og HD7970 er så kraftige som de er :)

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Det ligger i kortene (bokstavelig talt...) at GeForce 670 også er rett rundt hjørnet... :)

Men det ligger også i kortene at når de gjør mer ut av det enn med 680, må det være noe større enn 680. Da er det neppe 670, med mindre de har gått helt av skaftet med nummereringen. Felleslansering med 690 kan jeg være med på. Eller kanskje de har laget en APU som får AMD til å grine =))

Endret av Fanboi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...