Gå til innhold

Forslag til åpne rollespill, type Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har Risen også, Risen 2 kommer førstkommende fredag. Er jo samme greiene som Gothic. Spiller Arcanium, gothic 4 nå for tiden selv. Og det er det dårligeste i serien ja. Ser at det ikke er de samme folka bak den som de andre i gothic serien.

 

Du har også et russisk spill som heter Precursors. Det er i samme sjanger men ja er litt merkelig. Og i hvertfall vanskelig i starten. Dårlig oversatt og ja ikke så veldig mye "opplæring" du får av selve spillet

Endret av Murgel
Lenke til kommentar

Du har Risen også, Risen 2 kommer førstkommende fredag. Er jo samme greiene som Gothic. Spiller Arcanium, gothic 4 nå for tiden selv. Og det er det dårligeste i serien ja. Ser at det ikke er de samme folka bak den som de andre i gothic serien

 

ja nei gothic 3 og 4 har jeg spilt har ikke planer om og prøve 1 og 2 men 3`rn var bra syntes jeg 4`rn er litt kjedligere , hadde vært utrolig bra om 3`rn kunne ha samme graffik osv som nr 4

Lenke til kommentar

Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill.

har vært innom det , men har lyst på et spill hvor det er sverd og skjold om du skjønner , Lurer på om jeg skal spille litt skyrim igjen men det er så utrolig mye av det samme hele tiden :p
Lenke til kommentar

Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill.

har vært innom det , men har lyst på et spill hvor det er sverd og skjold om du skjønner , Lurer på om jeg skal spille litt skyrim igjen men det er så utrolig mye av det samme hele tiden :p

 

Har du spilt de eldre Elder Scrolls spillene slik som blant annet Morrowind?

Lenke til kommentar

Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill.

har vært innom det , men har lyst på et spill hvor det er sverd og skjold om du skjønner , Lurer på om jeg skal spille litt skyrim igjen men det er så utrolig mye av det samme hele tiden :p

 

Har du spilt de eldre Elder Scrolls spillene slik som blant annet Morrowind?

 

er ikke det utrolig gammelt ? Må ha et som ikke er så veldig gammelt , hater dårlig grafikk i sånne spill

Lenke til kommentar

Du skal ikke ha lov å spille Skyrim og Oblivon før du har spillt morrowind, du skal heller ikke ha lov til å spille gothic 3 og 4 før du spiller gothic 2,

 

Viss du vil ha skjold og sverd RPG er jo Witicher 2 enhanced edition ute nå, ikke helt samme spill som skyrim, men egentlig bedre mye bedre enn skyrim.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...