Gå til innhold

Origin blir mildere (PC)


Anbefalte innlegg

Seppo: Er det ikke bare å legge til de installerte spillene dine i Steam? (Add non-Steam games.) Da har du effektivt sett 1 klient å forholde deg til. Origin vil være kjørende i bakgrunnen.

 

Tror ikke det vil fungere desverre. Add non-steam game gjør bare at du kan kjøre det fra Steam, ikke at du får Full Steam tilgang med spillet.

Slik jeg har forstått det. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.

Husker godt frustrasjonen når jeg skulle spille BF3 første gang, men etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Strengt tatt positivt at flere store aktører kommer på banen som alternativ til Steam.

Min store skrekk er at det en gang vil bli månedsgebyr. Men det er ikke noe jeg ligger våken og tenker på akkurat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig at forum moderatorane sine avgjerelsar påvirkar sjølve origin kontoen din. Greit at du hadde mista community sider og forumet, men det burde jo virkelig ikkje påvirke kontoen din. Juksing derimot er jo ein heilt anna sak...

 

Hvorfor? Jeg synes ikke MP skal påvirke om du kan spille spillet du har kjøpt i SP i det hele tatt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tror ikke det vil fungere desverre. Add non-steam game gjør bare at du kan kjøre det fra Steam, ikke at du får Full Steam tilgang med spillet.

Slik jeg har forstått det. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.

Husker godt frustrasjonen når jeg skulle spille BF3 første gang, men etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Strengt tatt positivt at flere store aktører kommer på banen som alternativ til Steam.

Min store skrekk er at det en gang vil bli månedsgebyr. Men det er ikke noe jeg ligger våken og tenker på akkurat.

Misforstå meg rett - du vil trenge den andre klienten for å faktisk kjøre spillfilen, ja. :) Du får som kjent ikke full Steam-tilgang til spillet etter å ha lagt til .exe-filen i Steam, men du kan starte spillet via Steam. Dette er noe jeg gjør med f.eks. Mass Effect 3 som er installert i Origin, så dette virker ganske greit for min deel.

Lenke til kommentar

For lite, for sent.BF3 er siste spillet fra EA jeg kjøper.

For pokker da , jeg måtte aktivere Star Craft 2 gjennom nett, jeg hadde mistet nett 1 måned og mått gå til en kompis og godkjenne spillet der, Så hvorfor i helvete kan du bar ikke slutte og spille de spillene og da, Du bare følger mainstsreamen i Europe hvor alle hater alt nytt når alle andre PROGRAMMER GJØR DET SAMME!!!

 

 

 

Her er dere = VI SKAL FAEN IKKE HA NOEN ORIGIN DET ER NYTT VI LIKER IKKE NYE TING HER I NORGE VI HAR HØRT AT FORUM I AMERIKE KLAGER DERFOR SKAL VI OG KLAGE ....

 

 

JEG HAR ALDRI FORSKET SAMMENHENGEN MELLOM ANDRE PROGRAMMER OG ORIGIN . JEG VIL ALDRI GI EA DE 2 ÅRENE DE SPURTE OM FOR OG KOMME PÅ NIVÅET TIL STEAM.

 

JEG VIL AT STEAM SKAL LEDE ALLE ONLINE SALG SÅN AT DE KAN ØKE PRISENE MERE OG MERE; KONKURRANSE ER JO SKADELIG FOR VERDEN

 

 

 

Fra meg .... FUCKKKKKKK YOUUUU

Lenke til kommentar

For lite, for sent.BF3 er siste spillet fra EA jeg kjøper.

For pokker da , jeg måtte aktivere Star Craft 2 gjennom nett, jeg hadde mistet nett 1 måned og mått gå til en kompis og godkjenne spillet der, Så hvorfor i helvete kan du bar ikke slutte og spille de spillene og da, Du bare følger mainstsreamen i Europe hvor alle hater alt nytt når alle andre PROGRAMMER GJØR DET SAMME!!!

 

 

 

Her er dere = VI SKAL FAEN IKKE HA NOEN ORIGIN DET ER NYTT VI LIKER IKKE NYE TING HER I NORGE VI HAR HØRT AT FORUM I AMERIKE KLAGER DERFOR SKAL VI OG KLAGE ....

 

 

JEG HAR ALDRI FORSKET SAMMENHENGEN MELLOM ANDRE PROGRAMMER OG ORIGIN . JEG VIL ALDRI GI EA DE 2 ÅRENE DE SPURTE OM FOR OG KOMME PÅ NIVÅET TIL STEAM.

 

JEG VIL AT STEAM SKAL LEDE ALLE ONLINE SALG SÅN AT DE KAN ØKE PRISENE MERE OG MERE; KONKURRANSE ER JO SKADELIG FOR VERDEN

 

 

 

Fra meg .... FUCKKKKKKK YOUUUU

 

Faen til whining på deg. Jeg har gode grunner til å mene hva jeg mener. At du velger å smile og nikke enda produsenten gir langt faen i deg, er det helt opp til deg det. Jeg aksepterer ikke å bli behandlet på den måten.

 

Origin KUNNE funket, om de hadde laget den av andre grunner enn bare for å ha sin egen Steam kopi. Hadde de aktivt forbedret tingene som ikke fungerer så bra, og vist at de ønsker å gi sine kunder noe som funker bra, så hadde jeg vært blid jeg. Men det er ikke slik. Vet du hva Origin gjør bak ryggen din? Det er ikke uten grunn det kalles en "lovlig trojaner". Søk litt rundt om info om det.

 

Alle/de fleste som VET hva Origin gjør/kan gjøre (pga avtalen alle godtar i starten), misliker det. Det er desverre mange (jeg har en mistanke om at du hører til her) som velger å se bort. Å ignorere det. Det er trist. Ting som DLC'er som er laget før spillet kommer ut, som du kar på plata fra dag 1, men man må betale for å benytte dem. Du kan også dagen idag, bare glemme å spille nyere spill uten internett (enkelte går det med, men mange ikke), pga DRM. Dette er produsentens elendige "våpen" mot piratkopiering. Våpenet som skyter alle kundene, mens de det er ment for å stoppe, ikke merker noe til det.

 

Jeg kan ikke alt, men har satt meg inn i en god del av dette. Det tror jeg ikke du har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja selv om jeg er enig med de fleste at origins foreløpig er rimelig håpløst, så tror jeg at langt flere som du sier velger å se bort ifra eller ignorere eulaen til steam. Er ganske dobbeltmoralsk å prinsippielt fordømme origins, mens man ser på steam som en messias. Selv om sistnevnte nå fungerer mye bedre.

Lenke til kommentar

Et godt og saklig innlegg.

 

Har hatt en helvetes fylle uke så visst det er etter kl 1 kan det bli litt ekstremt xp

Men jeg står for mine ting selv om det kom litt ekstremt ut.

Men så har jeg aldri brydd meg heller siden jeg bare bruker denne siden som stress ball . Jeg hadde ikke vert så forbannet visst vi bare kunne fokusere på nye spill like mye som vi fokuserer på og hate spille kompanier som ikke gir ut brae spill lenger....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...