Gå til innhold

Electro House!


TMB

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Begge disse to over her er vel ganske langt ifra electro house og mye nærere (IMO: så godt som definisjonen på) progressive house?

 

Det har vært mange forsøk på dedikerte tråder for undersjangere, de aller fleste har floppet da de ender opp i en suppe av krangel om en låt passer under sjanger x eller y, ser helt klart poenget i denne tråden da det er et ganske stort sprik mellom electro og progressive house, får se hvordan det går og håper på det beste for tråden sin del!

 

Men det ender sikkert opp med selektiv lesning i housetråden igjen :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Så hva synes folket om Knife Party sin nye EP? Selv liker jeg Bonfire best.

Personlig synes jeg den forrige EPen deres var bedre. Bonfire er vel egentlig dubstep, er det ikke?

 

Bonfire er klart Drumstep. Digget "Rage Valley EP" til Knife Party, mye nytt og freshe tvister som ble lekt med!

 

 

Ahh den er herlig! Dog er det ren Dubstep :)

 

Røsker i hele kroppen !

 

http://www.youtube.com/watch?v=wa7ZW41cHbc&feature=related

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Har lastet ned en del GQ-podcasts på iTunes nå, men er sykt irriterende at man ikke vet hvikle sanger som spilles til enhver tid. Om jeg hører en jeg liker, er det så mye styr å gå inn på nettsiden deres, og lete meg fram til riktig podcast/riktig tidspunkt. Forslag til noe lurt jeg kan gjøre her?

 

Og hvikle nettsider/blogger bruker dere for å holde dere oppdaterte på ny musikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...