Gå til innhold

Corsair fortsetter å satse på gamere


Anbefalte innlegg

Eller du kan gjøre det enda smartere og bedre ved å investere i rene hodetelefoner og skaffe en mikrofon ved siden av, mine Sennheiser HD 650 hodetelefoner har overgått alt jeg har hørt av headsett og derav inngår Sennheiser PC 350.

 

 

Til de som syntes at USB-headsett ala Logitech G35, G930, Corsair HS1 osv.. er fantastisk. Har dere prøvd / hørt skikkelig analoge hodetelefoner / headsett kombinert med godt lydkort? For meg blir Dolby Headphones virtualiseringen som 99% av alle USB-headsett kjører utrolig hul og malplassert, her vil lydkort som kjører CMSS:3D og analogt headsett / hodetelefoner låte mye bedre.

 

 

USB er kun et alternativt hvor det skal brukes på bærbar med håpløst lydkort, hvor jeg er ekstremt lat eller fordi jeg ønsker trådløst av forskjellige årsaker. Når det kommer til lydkvalitet så vil analogt + skikkelig lydkort stort sett alltid seire om du ikke går for en løsning hvor det følger med en skikkelig USB DAC men da snakker vi jo helt andre prisklasser naturligvis.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsair, gief mAtx kabinett med vannkjølingssupport!

 

Synes kabinettene så ganske stilige ut, den army-looken er ganske kul! Innsiden ser også praktisk ut. Begge harddiskburene kan fjernes og løsninger for kabelrydding er på plass. Det har også de funksjonene det trenger for å skille seg fra andre kabinetter, som håndtakene og de spesielle sidedørene, så nå gjenstår det bare å se hvordan det faktisk er i bruk! :)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Eller du kan gjøre det enda smartere og bedre ved å investere i rene hodetelefoner og skaffe en mikrofon ved siden av, mine Sennheiser HD 650 hodetelefoner har overgått alt jeg har hørt av headsett og derav inngår Sennheiser PC 350.

 

Tiltredes. Selv om HD 650 ikke er av de billigste så er de verdt prisen. Men man bør ha et godt lydkort eller en ok ekstern DAC om man skal få fullt utnytte av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...