Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så lyst å spille litt på servern, men siden jeg oppdaterte til Win 8.1 så så er venstre museknapp nesten ubrukelig.... :( Fix it Microsoft/Asus/Mojang!

Og om den derre pollen, vil ikke være vanskelig, men: Kan vi beholde dag og mørk natt, men gjøre natta kortere? Eventuellt ha dag, lys natt OG mørk natt? :p

Skrevet

Jeg kommer ikke til å forandre dag/natt ingame. Om det går på kartet så kan det vel være greit :)

Har forresten lastet ned ale serverfilene nå og skal sjekke hvor kompatible pluginsene vi bruker er med 1.7 i morgen/de kommende dagene. Jeg tror vi fremdeles må vente på en plugin eller tre, men den beste måten å finne ut det på er å teste.

Skrevet

Kommer på om ikke veldig lenge. Litt middag og smisking med snosck om spilletid først ;)

Har oppdatert førstepost bittelitt og jeg tenker at jeg kan legge inn bilder fra serveren der om noen ønsker.

Skrevet

Hei, jeg er Efreeti in-game. Spilt Minecraft siden alpha, er interessert i å få testet ut serveren da min vanlige stamserver holder på å dø :(

Skrevet (endret)

Lakus, du kan få bruke mitt (står i creative)

post-214279-0-41756100-1386940547_thumb.jpg

Juletre! ^^
Så legger alle en chest under, på julaften tar elle som har plassert en, en random ;) sounds like an idea?

Sounds cool!

Endret av Itek
Skrevet

Her er en areana eg hadde på ploten min :p ble aldri 100% ferdig, men ser meg ikkje jobbe mer med den heller i nærmeste framtid :p bare til å bruke til feks pvp eller noe ;)

post-292578-0-21347100-1387055006_thumb.png

post-292578-0-99286300-1387055015_thumb.png

post-292578-0-00302400-1387055027_thumb.png

post-292578-0-94598200-1387055034_thumb.png

Skrevet (endret)

Jeg oppdaterer til 1.7 etter kveldens middag og VM-håndballkamp (håndballnerd).

Vær så snill og ikke SPAM-login som faen rett etter kampen er ferdig, da jeg begynner rett etter kampen. Når jeg er ferdig vil det stå 1.7 i serverteksten i browseren ingame og jeg kommer til å si ifra her.

Sooooo..... bæææææææææææææ.

Also, this:

post-96473-0-47440700-1387215613_thumb.jpg

Endret av Lakus
  • Liker 1
Skrevet

Yay! :green: Gleder meg, må bare få bli ferdig fire prøver de neste to dagene så begynner morroa for min del. Å super gjort at du tar deg tid til dette nå i disse travle dager, bra jobba Lakus (Er ikke helt greit å skryte over deg etter runeskriften din, men..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...