Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rusla litt rundt i 1.7-seeden for å scoute litt... og plutselig fant jeg det mest ensomme fjellet jeg har sett på lenge. Reference intended.

 

attachicon.gifjavaw 2013-12-08 02-20-23-33.png attachicon.gifjavaw 2013-12-08 02-18-35-62.png

 

 

Utrolig fint sted. Finnes det muligheter for oss andre å rote rundt i seeden du skal bruke?

 

 

Og ikke minst, hva er siste nytt på når 1-7 kommer? :D

Lenke til kommentar

Utrolig fint sted. Finnes det muligheter for oss andre å rote rundt i seeden du skal bruke?

 

 

Og ikke minst, hva er siste nytt på når 1-7 kommer? :D

 

Jeg tror jeg holder seeden hemmelig. Ganske enkelt fordi om jeg gir den ut så vil alltid noen gå i SP og finne ut hvor alt det gode stuffet er og raskt "claime" områdene i MP. Jeg venter bare på at de viktige pluginene er oppdaterte og så oppgraderer jeg. Mangler fremdeles 4-5-6 stykker som er veldig viktige. De som styrer backups, anti-griefing, Multiverse etc. Kan egentlig ikke oppdatere uten dem. Har dog tittet litt på Spigot istedenfor Bukkit, men jeg vet ikke om det vil være noe raskere ute/bedre enn Bukkit. Det er tross alt "bare" Bukkit, men med mer tweaks som Bukkit ikke har gjort. Uansett om jeg går for Bukkit eller Spigot så er det pluginsene som vi venter på akkurat nå og ikke Bukkit/Spigot.

 

hvor stort blir 1.7 mappet kontra det nåværende mappet?

 

Det nåværende mappet er den størrelsen det er bare fordi ingen har spurt om å utvide det. Om noen vil utvide så blir det utvidet, Jeg har alltid vært fan av store kart man ikke føler seg begrenset av. Lakusland v1 var vel 12K x 12K på slutten, og før det heller ble en map reset så var planen å utvide enda mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjengen bak Bukkit fortsetter å gi ut ulike devbuilds også. De har ikke kommet med en recommended build enda, så jeg antar at det vil være litt smårusk og bugs i starten i alle fall.

Om seednummer hadde vært tilgjengelig, hadde det da også vært mulig for spillere å lete frem mineraler og lignende i SP, for så å finne samme sted i multiplayer. Tror det er like greit at det holdes hemmelig. Og om noen skulle lure, så har ikke vi vakter tilgang til seednummer heller. Det er kun Lakus som vet det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...