Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

HK_416 her! til de jeg ikke har hilst på enda, hei! Jeg er ny på serveren.

 

Kjapt spørsmål, hvorfor stresse med hvor nærme det er lov å ha portaler? Er jo bare å linke portalene, er ikke så vanskelig? Handler bare om å ta seg tid, ikke sant?

 

På den måter vil de jo heller ikke ødelegge for hverandre slik at man havner andre steder enn dit man vil!

Lenke til kommentar

Hei,

 

HK_416 her! til de jeg ikke har hilst på enda, hei! Jeg er ny på serveren.

 

Kjapt spørsmål, hvorfor stresse med hvor nærme det er lov å ha portaler? Er jo bare å linke portalene, er ikke så vanskelig? Handler bare om å ta seg tid, ikke sant?

 

På den måter vil de jo heller ikke ødelegge for hverandre slik at man havner andre steder enn dit man vil!

Regner med du prater om nether portaler.

Det vi bruker er noe ala stargate mod. Portaler med skilt på der du velger destinasjon.

Lenke til kommentar

Åja, det dere mente. Så det er bare å mekke netherportaler slik man vil? Jeg pleier nemlig å lage meg nether hubs for personlig bruk hvis jeg skal reise over større avstander ofte ;)

 

Kan sette opp så mye netherportaler du bare orker :p

 

De "andre" portalene er for å komme seg litt rundt uten å måtte bruke masse tid på og forflytte seg. Sånn som det er planlagt nå med portal ombord skip så vil portalene være raske måter å krysse hav på, men om man skal bygge langt innpå land, unna en havn, er det fremdeles netherportaler og old fashion som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...