Netrum Skrevet 26. september 2015 Rapporter Del Skrevet 26. september 2015 Også ingen bilder fra mine prosjekt Skuffet. Har gjort enormt mye i det siste. Brukt latterlig mye tnt. Jeg brukte kartet når jeg reiste rundt. Ser ikke ut som du har bygd noe særlig ... Du vet at alt mitt er underjordisk ja? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Får vel gratulere Fositek med død nr 1000 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Are you an indian? Because that was savage ... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Serverprosjekt? Som noen av dere allerede har fått med dere har jeg drept en sau. *snufs*. Etter en lang periode med dyp depresjon har jeg kommet fram til at det kanskje er noe jeg kan gjøre for å lette byrden av en tapt sau. Jeg tenkte vi kunne lage en sau-øy, ikke ulik Testifisland med sine påskeøy-statuer. Jeg har funnet en øy, ikke langt sør for Sauville der jeg har begynt på noen eksempler på hvordan dette kan bli. Jeg har sanket ull i mange forskjellige farger, slik at det skulle være nok til ca 10 sauer i forskjellige farger, -mer enn nok for denne lille øya. Jeg kommer til å være pålogget litt av og til denne helga. Om noen har lyst, er det fint om de vil slenge seg på Se spoiler for info og bilder. Kart over hvor øya befinner seg: .. Jeg er ingeniør, så her er dimensjoner på en sau, denne finner du også på PDF: Diverse bilder av en start og eksempler, Kvitteringen for størrelsesforhold: Sheep.pdf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Det hellige land! Skal tømme timeplanen min til fredagen Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2015 Megaovnen er ny, nå går det an å brenne med lava! 6x27 ovner står til din disposisjon i 3. etg i tårnet mitt 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. november 2015 Rapporter Del Skrevet 8. november 2015 Serverprosjekt? En sau.jpg Som noen av dere allerede har fått med dere har jeg drept en sau. *snufs*. Etter en lang periode med dyp depresjon har jeg kommet fram til at det kanskje er noe jeg kan gjøre for å lette byrden av en tapt sau. Jeg tenkte vi kunne lage en sau-øy, ikke ulik Testifisland med sine påskeøy-statuer. Jeg har funnet en øy, ikke langt sør for Sauville der jeg har begynt på noen eksempler på hvordan dette kan bli. Jeg har sanket ull i mange forskjellige farger, slik at det skulle være nok til ca 10 sauer i forskjellige farger, -mer enn nok for denne lille øya. Jeg kommer til å være pålogget litt av og til denne helga. Om noen har lyst, er det fint om de vil slenge seg på Se spoiler for info og bilder. Kart over hvor øya befinner seg: Sau.jpg .. Jeg er ingeniør, så her er dimensjoner på en sau, denne finner du også på PDF: Sheep.jpg Diverse bilder av en start og eksempler, Kvitteringen for størrelsesforhold: 2015-10-27_20.47.46.png 2015-10-27_20.47.57.png 2015-10-27_20.48.41.png Følger opp min egen post, Vil kalle dette suksess! Takker til alle som deltok. Hva kan vi kalle øya? - Sheesland? andre forslag? Og et obligatorisk bilde: 2 Lenke til kommentar
Kattemat1 Skrevet 14. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2015 Julen nærmer seg folkens, og julestemningen sprer seg på serveren! Nissen har vert innom Lakusland å bygget et ønskelistesystem, portalen til dette vil forhåpentligvis være oppe å gå iløpet av kvelden! Vil ønske alle en riktig god jul 2 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 Da er julehulen eller hva man vil kalle den ferdig for i år, planen er å utvide hvert år med nye ting så lenge vi beholder dette mapet. Portalen dit er "Snowflake", inne er det satt opp infoskilt og man kan levere ønskeliste.Vær snill og hold listen på et litt seriøst nivå og ikke ønsk deg noe som er totalt umulig å gi/ noe du garrantert aldri vil få..God jul til alle inaktive og aktive spillere på Lakusland 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2015 Eg kjedet meg og bestemte meg for å lage et underjordisk hav. Og det har eg gjort xD Men tenker eg skal gjøre det enda større. ^^ Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2016 Prøvde meg på [Dynmap]-skilt. "You don't have permission to use this command!" var svaret jeg fikk tilbake Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2016 Dumme Dynmap. Gjør aldri som det får beskjed om. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2016 Lakus kom på. Du er savnet. Belgani trenger din hjelp til portal på en båt. Og resten av servern savner deg o store overlord. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg ER på ditt sausenebb. Nordlendinger Also. På tide å finne frem sablene, svensken kommer. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Slapp av. Den skuta ruller rundt når den kaster loss. Men ja... Invadere Sverige, anyone? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Kaster loss? Sikker på den ikke flyr? Sverige er allerede invadert av meg og diipi. Vi delte lakusland likt mellom oss og nedgraderte Lakus (og snosck) til presidenter uten noen form for makt. De er bare der for at dere andre ikke skal se noen forskjell.. Eneste jeg er litt redd for er varulven vår. Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Kaster loss? Sikker på den ikke flyr? Sverige er allerede invadert av meg og diipi. Vi delte lakusland likt mellom oss og nedgraderte Lakus (og snosck) til presidenter uten noen form for makt. De er bare der for at dere andre ikke skal se noen forskjell.. Eneste jeg er litt redd for er varulven vår. Skipene ligger klare og venter, kunne trengt litt opptenningsved (aka svenskeskipet).. Er i ferd med å lage flyplass også, så da får jeg vel slenge in et par bombefly Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2016 Vel, jeg har et skult våpen... Lakus? Hvor langt tilbake fungerer rollback? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Liker ikea-lamper! Innser faktisk at det er soppene i minecraft som er feil... Kanskje jeg skulle oppgradert en sopp-øy? Endret 16. januar 2016 av Itek 1 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 16. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2016 Liker ikea-lamper! Innser faktisk at det er soppene i minecraft som er feil... Ikea.jpg Kanskje jeg skulle oppgradert en sopp-øy? Do it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå