Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Saab 9-5 2003 modell - "ulelyd" når jeg trykker på gassen - hvit røyk


Anbefalte innlegg

Hei

 

har en Saab 9-5 2003 modell med automat, igår når jeg kjørte til jobb la jeg merke til en rar "ulelyd" når jeg trykker på gassen, tenkte ikke noe mer over dette. Idag la jeg igjen merke til den samme lyden og når jeg prøver å aksellerere går ikke dette i stedet for legger jeg igjen MASSE hvit røyk på motorveien.

Minutter senere begynner det å lyse på oljelampa og jeg stopper for å peile denne, men det virker som det er nok av olje.

 

Noen forslag til hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått svar fra verkstedet der jeg leverte inn bilen, var gåen turbo.

Taff for tilbakemelding :)

 

Dyrt å fikse?

 

Ja ble noen lapper for å fikse bilen, bare turboen kom på 16000, men så viste det seg at det også var gåen en støtdemper, rust på bremsene og noen andre ting. Totalt skulle de ha 30000 for å fikse alt.

Lenke til kommentar

Har fått svar fra verkstedet der jeg leverte inn bilen, var gåen turbo.

Taff for tilbakemelding :)

 

Dyrt å fikse?

 

Ja ble noen lapper for å fikse bilen, bare turboen kom på 16000, men så viste det seg at det også var gåen en støtdemper, rust på bremsene og noen andre ting. Totalt skulle de ha 30000 for å fikse alt.

 

Sverigetur er bra. Fikset min bil for ca halv pris hos nordmarken bil i Årjäng...

Lenke til kommentar

Har fått svar fra verkstedet der jeg leverte inn bilen, var gåen turbo.

Taff for tilbakemelding :)

 

Dyrt å fikse?

 

Ja ble noen lapper for å fikse bilen, bare turboen kom på 16000, men så viste det seg at det også var gåen en støtdemper, rust på bremsene og noen andre ting. Totalt skulle de ha 30000 for å fikse alt.

 

Sverigetur er bra. Fikset min bil for ca halv pris hos nordmarken bil i Årjäng...

Bor i Rogaland og da er det litt vanskelig å få bilen til Sverige for reperasjon når jeg ikke kan kjøre bilen bort for egen maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...