Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg mente absolutt ikke alle var sånn, men at et konsoll kjøp går på følelser for mange er nok sant. Det gjorde det for min del med Xbox one. Har heller ikke noe behov for å ha det beste. Gjør meg absolutt ingenting at PS4 har bedre grafikk, så lenge er eg fornøyd med mitt valg.. Klarer meg fint med Xbox One om den ikke blir brukt så altfor mye.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det kun batteriet og storage-management som er lagt til, i denne updaten? (Recent players, Party chat, Friends Join session in progress etc+ Skulle jo komme i den store patchen, i Mars)

Endret av soldatfrank
Skrevet

Dere har slått på konsollen, og så satt den i standby? Slo min på igjen etter å ha gjort dette og da dreiv den på å lasta ned.

Skrevet (endret)

Min xbox er også oppdatert :)

Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! :D

De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! :D

Da er du heldig, eg finner beta koder til oppimot 500kr (!) på Buy now. Det er en helt latterlig pris. Resten er det budrunde, da venter eg heller til release.

EDIT: klarte faktisk å snappe til meg en til 32 kr. Planen var PC men virker som det toget er gått. Fikk du koden med en gang?

Endret av Johannes Entenmann
Skrevet

Da er du heldig, eg finner beta koder til oppimot 500kr (!) på Buy now. Det er en helt latterlig pris. Resten er det budrunde, da venter eg heller til release.

Bruk filtrering :) Ser det ligger noen på buy now på både 45 og 145 kr :)

Velg kun "Buy now" items, også sorterer du etter pris :)

Skrevet

EDIT: klarte faktisk å snappe til meg en til 32 kr. Planen var PC men virker som det toget er gått. Fikk du koden med en gang?

Fikk den med en gang ja :) Dude´n var lynkjapp, haha :)

Skrevet

Ja det kan man ikke si om denne italieneren desverre. Nå skal eg utrolig tidllig opp i morgen så best om den ikke dukker opp nå uansett....

Fikk den som privat melding. Så spørs om du må vente til i morgen tidlig da ja om han sover nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...