Gå til innhold

Kommentar: Har du fortalt tyven at du reiser bort i påska?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er personlig litt usikker på faktiske tall på dette.

Er man hvermansen og ikke akkurat bor i et rikt boligområdet er vel sannsynligheten for å bli frastjålet noe fra kriminelle lav, derimot kan jo noen uærlige venner komme på besøk , men disse hadde jo uansett fått vite at vi var på ferie eller ei om det er "venner" vi snakker om.

Det høres litt mer ut som enda en ting forsikringsselskapene kan sjekke for å kutte ned på utbetalingene om man faktisk har vært så uheldig å skrive på facebook og har fått tyven på besøk uten at tyven nødvendigvis hadde lest din FB profil.

 

Uansett tror jeg at det er lurt å være forsiktig , men da kanskje på et helt annet plan : Gode låser , alarm og kamera som kan ta bilder av eventuelle tyver og sende til Politi / ekstern tjeneste.

Lenke til kommentar

Ikke noe problem frøken Facebook, er du bekymret for innbruddstyver så tar du en side ut av Vietcong boka og graver opp hagen for å fylle til med feller og pungi pits...

Så om noen da tar Facebook sitatet ditt seriøst, så finner du dem når du kommer hjem, eller får høre at noen har havnet på sykehus med heftige infeksjoner...

 

Fra halvveis spøk til revolver, de fleste som er her inne deler nok svært lite på Facebook, faktisk tror jeg en god andel her på hw.no har ingen Facebook konto grunnet personverns problemene som Mr Zuckerberg har skapt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns i grunnen HW.no kunne kuttet ut disse 'kommentarerne'

 

Snabelen

 

Utifra populariteten til noen av kommentarene er det jo tydelig at de har kommet for å bli, de gir jo også en god del diskusjonsmateriale.

At noen er uenige derimot med innholdet er jo noe helt annet , er man ikke fornøyd kan man jo alltids hoppe over, det er jo ikke akkurat flust med kommentarer heller per dags dato (I snitt ca 1 pr uke eller noe sånt? ) .

Lenke til kommentar
Vg.no eller hardware.no? Jeg vet sannelig ikke

 

Du må huske den gode kommentaren, de gutta med regneark vil inn i store mainstream marked.

Det vil si K-Computer for alle og det som ligger under det VG.no og co serverer, det er den rettningen som er fremtiden for hw.no og deres artikler.

Dessverre for dem så vet de ikke at de ligger en god del nivå høyere og at de vil miste en masse gode ressurser som befinner seg i form av lesere og forumet.

Men fram til de har revet ned det gamle rammeverket helt og holdent, så har vi i allefall litt her, men når økonomene med regneark har fjernet siste veggen, da flagger vi ut.

Lenke til kommentar

Som denne saken i BT, så er jeg personlig litt skeptisk til at dette har så mye å si i praksis? Hvem er det egentlig som stjeler mest? Narkiser og ymse bander? Bruker disse virkelig facebook som ett aktivt verktøy? Jeg må innrømme at jeg har mine tvil.AtW

 

Jeg liker best den versjon fra The Real Hustle, hvor de gir bort en restauranteaften for 2 og bruker tiden hvor åstedet er sikret til å tømme huset for verdier. ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...