Gå til innhold

telefon til min mor.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en smarttelefon bursdagsgave til min mor. Det bør være en som tåler litt og skjermen bør være litt stor (4,3"-->). Telefonen bør være relativ enkel å bruke. Pris er ikke så viktig, men ho MÅ ikke ha den raskeste men hvertfall nok til at den ikke lagger for mye.

 

Den bør ikke være altfor gammel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg er vanligvis ikke en som anbefaler Iphone, men hun bør gå for en Iphone 4 eller 4S. Min mor kjøpte nylig en og hun elsker den og sier den var veldig lett å lære, med litt hjelp av sin sønn (hihi).

Hvis hun er en mer avansert dame kan hun vel gå får en HTC One X.

 

Edit: Utrolig hyggelig at du gidder å kjøpe en så fin gave til din mor, creds til deg! :)

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg er vanligvis ikke en som anbefaler Iphone, men hun bør gå for en Iphone 4 eller 4S. Min mor kjøpte nylig en og hun elsker den og sier den var veldig lett å lære, med litt hjelp av sin sønn (hihi).

Hvis hun er en mer avansert dame kan hun vel gå får en HTC One X.

 

Edit: Utrolig hyggelig at du gidder å kjøpe en så fin gave til din mor, creds til deg! :)

Når ble en iPhone 4 eller iPhone 4S 4.3 tommer eller større?

 

Og når startet iPhone 4 / 4S å tåle mye?

 

Og nei, Android er langt i fra å være så avansert og vanskelig å bruke som dere skal ha det til.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en smarttelefon bursdagsgave til min mor. Det bør være en som tåler litt og skjermen bør være litt stor (4,3"-->). Telefonen bør være relativ enkel å bruke. Pris er ikke så viktig, men ho MÅ ikke ha den raskeste men hvertfall nok til at den ikke lagger for mye.

 

Den bør ikke være altfor gammel?

 

Da ville jeg anbefale denne: http://www.amobil.no/artikler/htc-titan/103704

 

Windows phone er kjempeenkel å bruke og her skulle du ha skjerm nok :-). Å i motsetning til Vindicator mener jeg at Android er vanskeligere å bruke enn Windows Phone og Iphone. Men klart er mor di glad i å fikle og finne utav tine er Android absolutt og anbefale og du kan kanskje i tillegg spare noen kroner ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en smarttelefon bursdagsgave til min mor. Det bør være en som tåler litt og skjermen bør være litt stor (4,3"-->). Telefonen bør være relativ enkel å bruke. Pris er ikke så viktig, men ho MÅ ikke ha den raskeste men hvertfall nok til at den ikke lagger for mye.

 

Den bør ikke være altfor gammel?

 

Da ville jeg anbefale denne: http://www.amobil.no...tc-titan/103704

 

Windows phone er kjempeenkel å bruke og her skulle du ha skjerm nok :-). Å i motsetning til Vindicator mener jeg at Android er vanskeligere å bruke enn Windows Phone og Iphone. Men klart er mor di glad i å fikle og finne utav tine er Android absolutt og anbefale og du kan kanskje i tillegg spare noen kroner ;-)

Hva er det med Android som er så vanskelig i forhold til iOS f.eks?

 

Jeg har en tråd jeg har laget under 'Smarttelefoner' som du gjerne kan gå å sjekke ut som viser tydelig at en del ting i iOS er MYE mere vanskelig og klumsete i iOS.

Lenke til kommentar

Når ble en iPhone 4 eller iPhone 4S 4.3 tommer eller større?

 

Og når startet iPhone 4 / 4S å tåle mye?

 

Og nei, Android er langt i fra å være så avansert og vanskelig å bruke som dere skal ha det til.

 

Jeg eier selv en HTC Sensation, digger telefonen min. Men du, 4.3" som tåler en del? Vent til nyere versjoner av gorillaglass. Du kan selfølgelig også bare bruke 50 kroner på beskyttelse.

 

Jeg la til at hun kan kjøpe HTC One X? Stor skjerm, kjapp nok, godt kamera, enkel å bruke ( Android ICS, samme som jeg har på min Sensation )

 

Med avansert mener jeg at du kan tilpasse mer og at du har mye mer kontroll over telefonen din uten og jailbreake som på Iphone. Vis du vil gå enda lenger kan du jo root'e Android telefonen din.

 

Jeg vil bare tro at moren kan bli fornøyd med en Iphone, selvom jeg innerst inne skriker ut " Kjøp HTC One X for faeeeen"..

 

Vi er vel egentlig på samme side om at Android er best. ( oh no i didn't )

 

Og vær så snill, ikke la det bli en iOS vs Android tråd... Bare de samme argumentene vær gang. Det er to kjempegode oprativsystemer.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

takker for svar :) iphone blir det nok ikke. android kan jeg, så føler meg tryggere med det enn windows. titta på galaxy nexus. virker som en grei mobil.

 

mor klarer såvidt å skru på pcn, så elektronikk er ikke hennes sterkeste side. så hadde doro laget en touchtelefon, så hae valget vært enkelt :p

Lenke til kommentar

takker for svar :) iphone blir det nok ikke. android kan jeg, så føler meg tryggere med det enn windows. titta på galaxy nexus. virker som en grei mobil.

 

mor klarer såvidt å skru på pcn, så elektronikk er ikke hennes sterkeste side. så hadde doro laget en touchtelefon, så hae valget vært enkelt :p

 

Har litt lyst til å anbefale HTC Sensation, men bateritiden er ikke den beste. Hva med Galaxy S2? S3 kommer vel snart men det er så lite vits vil jeg tro. Sjekk ut S2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...